از داشتن عذاب وجدان برای انجام «هر»کاری و به تبعیت اون، «لذت نبردن از هیچکاری» خسته شدم. خسته. خسته
Forwarded from Comentive | کامنتیو
اگه مسخرهم نمیکنید باید بگم به نظرم موسیقی سریال امپراطور دریا که قبلا پخش میشد خیلی زیبا بود.
میخوام جمله "اگه امروز روز خیلی خوبی بوده و کلی بهت خوش گذشته مطمئن باش که فردا قراره روز بسیار کیریای باشه." رو روی پیشانیم تتو کنم تا تا آخرین روز عمرم هر بار که در آینه نگاه میکنم ببینمش و کاملا ملکه ذهنم بشه.
اهمیتی نمیدهم که چی میخواید بگید ولی واقعا یکی از کسشرترین ترکیباتی که میتونه پرده گوش یک انسان رو به ارتعاش دربیاره ترکیب رپ فارسی+لیریکس لاتی+صدای زنانهست. آکوارد، کسشر، بیهوده، مضخرف، جور در نیامده و گوش خراش.
بنظر من یکی از وحشتناکترین آپدیتهای انسان وقتی کم کم از دوره نوجوانی وارد بزرگسالی میشه تواناییش در آسیب جدی زدن به بقیهست. حالا یا با شغلی که انتخاب میکنه، یا با وسیله نقلیهای که اجازه روندنش رو داره، یا با آزادیهای بیشتری که توی جامعه به دست میاره و یا با تصمیمات تعیین کنندهای که دیگه باید خودش به تنهایی در شرایط حساس بگیره و میدونه که تاثیر اون تصمیمات فقط قرار نیست روی خودش باشه. دقیقا بهم حس اون عکسه که میگه "I'm too Young for this shit" رو میده.
الان تازه سکانس عروسی خونین گات رو دیدم و واقعا نمیدونم چرا هیچ حسی ندارم. احساس میکنم از لذتِ تماشای یه اثر هنری زیبا محروم شدم. ولی آهنگش قشنگ بود✅
مصدع اوقات
Ramin Djawadi – Light of the Seven
واقعا حتی توانایی برونفکنی هم موقع گوش دادن به این قطعه دارم. چجوری میشه اصلا؟ چجوری اینجوریه؟ الله و اکبر. استغفرلله.
Forwarded from SUT Twitter
Forwarded from SUT Twitter
حالا ما به شلنگ و اینا گیر میدیم ولی اولین #شوک_فرنگی من این بود که اینا دمپایی هم استفاده نمیکنن تو دستشویی عموما چون آب و اینا خبری نیست و خب مقوله دمپایی خیس و اینا هم در غرب وجود نداره به همین شکل. اونوقت من از ایران برای دستشوییم دمپایی آوردم و در سه کشور با خودم آوردمش.
*تباهترین قیامتم*
@sut_tw
*تباهترین قیامتم*
@sut_tw
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عاااالی===)$)#)#*@)
Bilite Yektarafe [ramamusic.ir]
Sogand[ramamusic.ir]
این آهنگش را دوست میدارم.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
شیر خشک فاسد وارد میکنیم، پول رو به جیب میزنیم و همه اموال را به اسم همسر میکنیم و همسر از کشور میپیچه و میگه طلاق گرفتم و بعدش که اوضاع آروم شد برمیگردیم و از پولی که در خون مردم زدیم تا آخر عمر در کنار هم زندگی میکنیم و گاهی هشتگ میزنیم و همگان برایمان ایستاده کف میزنند.
_Kaveh_
@uttweet
_Kaveh_
@uttweet
بیخوابی واقعا درد داره. یعنی درد نیستا ولی واقعا آدم دردش میاد. انگار تک تک سلولهای آدم دارن از درد و کلافگی فریاد میزنن و میگن کسخوارت.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
این عکس رو سال ۹۰ گرفتم.
الان (۱۴۰۰) هیچ زمین کشاورزی تو این منطقه وجود نداره و تمامی زمین ها به ویلا تبدیل شده.
عباس آباد - مازندران
-Vaheed Abbasi-
@uttweet
الان (۱۴۰۰) هیچ زمین کشاورزی تو این منطقه وجود نداره و تمامی زمین ها به ویلا تبدیل شده.
عباس آباد - مازندران
-Vaheed Abbasi-
@uttweet