یه جوری مقاومت میکنید و میگید نه مال من فقط یه سرماخوردگی سادهست که انگار مال ما طاعون سیاهه. کسکش امیکرونم همین سرماخوردگی گوهه دیگه بشین سوپتو بخور صحبت نکن
Forwarded from SUT Twitter
یه تنبلیئی هست که ربطی به تحرک نداره، تنبلی معنویه. آدمایی که دچارشن حال ندارن فضولی کنن، حال ندارن بدونن. حال ندارن پیگیری کنن، حال ندارن نقشه بکشن حالت رو بگیرن، اصلا هیچی اینا رو به نقطه جوش نمیرسونه، خیر آنچنانی ندارن ولی عوضش شَر و گَر ندارن.با این آدما معاشرت کنید.
«شیدجم گارآموز»
@sut_tw
«شیدجم گارآموز»
@sut_tw
مصدع اوقات
اگه پارتنرتون به نظافتش اهمیت نمیده ولنتاین براش سردوش سوبان بخرید🙊🥰
و اگه اضافه وزن داره کفش تن تاک🙈😍
نمیدونم چرا وقتی میبینم یهو چند نفر باهم ازم سبقت گرفتن بهم بر میخوره و احساس بدی پیدا میکنم. بشدت هم احساس کسشر و بیمنطقیه. خوب کسکش مردکه ده ساله رانندست میخواد بره تو لاین سرعت صد تا بره زودتر برسه منزل؛ توام اون گوشه تاتی تاتیت رو بکن یواش یواش برو خونهت. مردکه رو چیکار داری؟
از داشتن عذاب وجدان برای انجام «هر»کاری و به تبعیت اون، «لذت نبردن از هیچکاری» خسته شدم. خسته. خسته
Forwarded from Comentive | کامنتیو
اگه مسخرهم نمیکنید باید بگم به نظرم موسیقی سریال امپراطور دریا که قبلا پخش میشد خیلی زیبا بود.
میخوام جمله "اگه امروز روز خیلی خوبی بوده و کلی بهت خوش گذشته مطمئن باش که فردا قراره روز بسیار کیریای باشه." رو روی پیشانیم تتو کنم تا تا آخرین روز عمرم هر بار که در آینه نگاه میکنم ببینمش و کاملا ملکه ذهنم بشه.
اهمیتی نمیدهم که چی میخواید بگید ولی واقعا یکی از کسشرترین ترکیباتی که میتونه پرده گوش یک انسان رو به ارتعاش دربیاره ترکیب رپ فارسی+لیریکس لاتی+صدای زنانهست. آکوارد، کسشر، بیهوده، مضخرف، جور در نیامده و گوش خراش.
بنظر من یکی از وحشتناکترین آپدیتهای انسان وقتی کم کم از دوره نوجوانی وارد بزرگسالی میشه تواناییش در آسیب جدی زدن به بقیهست. حالا یا با شغلی که انتخاب میکنه، یا با وسیله نقلیهای که اجازه روندنش رو داره، یا با آزادیهای بیشتری که توی جامعه به دست میاره و یا با تصمیمات تعیین کنندهای که دیگه باید خودش به تنهایی در شرایط حساس بگیره و میدونه که تاثیر اون تصمیمات فقط قرار نیست روی خودش باشه. دقیقا بهم حس اون عکسه که میگه "I'm too Young for this shit" رو میده.
الان تازه سکانس عروسی خونین گات رو دیدم و واقعا نمیدونم چرا هیچ حسی ندارم. احساس میکنم از لذتِ تماشای یه اثر هنری زیبا محروم شدم. ولی آهنگش قشنگ بود✅