مصدع اوقات
حالا تو با دویست شیش خالی گاز نده ما قول میدیم به همه بگیم وجود داری
حس میکنم ترکیب اضافی "خالی گاز" مازندرانیه و شما قراره اشتباه بخونیدش
مصدع اوقات
حالا تو با دویست شیش خالی گاز نده ما قول میدیم به همه بگیم وجود داری
خالی گاز=گاز خالی=گاز هرز
ولی جدی من از وقتی فهمیدم فقط ما مازندرانیها به "کون" میگیم "موس" دیگه هرگز اون آدم سابق نشدم.
دوستان اگه منو نمیزنید باید بگم این سیس دائم غذا دادن به حیوونهای ولگرد مثل سگها به شدت اشتباهه و تفاوتی با دوستی خاله خرسه نداره، با این تفاوت که اینجا خود خاله خرسه هم کونش در خطره. کسی که واقعا بخواد از حیوانات و محیط زیست حمایت کنه میدونه این کار خوار اکوسیستم رو میگاد و برای ژست «حمایت از حیوانات» گرفتن این کارو نمیکنه.
مصدع اوقات
دوستان اگه منو نمیزنید باید بگم این سیس دائم غذا دادن به حیوونهای ولگرد مثل سگها به شدت اشتباهه و تفاوتی با دوستی خاله خرسه نداره، با این تفاوت که اینجا خود خاله خرسه هم کونش در خطره. کسی که واقعا بخواد از حیوانات و محیط زیست حمایت کنه میدونه این کار خوار…
و این رو هم در نظر بگیرید که همه عاشق سگها نیستن و میتونن ازشون بترسن و سگها هم همیشه قرار نیست گوگولی رفتار کنن.
Forwarded from توییتی
یه جوری مقاومت میکنید و میگید نه مال من فقط یه سرماخوردگی سادهست که انگار مال ما طاعون سیاهه. کسکش امیکرونم همین سرماخوردگی گوهه دیگه بشین سوپتو بخور صحبت نکن
Forwarded from SUT Twitter
یه تنبلیئی هست که ربطی به تحرک نداره، تنبلی معنویه. آدمایی که دچارشن حال ندارن فضولی کنن، حال ندارن بدونن. حال ندارن پیگیری کنن، حال ندارن نقشه بکشن حالت رو بگیرن، اصلا هیچی اینا رو به نقطه جوش نمیرسونه، خیر آنچنانی ندارن ولی عوضش شَر و گَر ندارن.با این آدما معاشرت کنید.
«شیدجم گارآموز»
@sut_tw
«شیدجم گارآموز»
@sut_tw
مصدع اوقات
اگه پارتنرتون به نظافتش اهمیت نمیده ولنتاین براش سردوش سوبان بخرید🙊🥰
و اگه اضافه وزن داره کفش تن تاک🙈😍
نمیدونم چرا وقتی میبینم یهو چند نفر باهم ازم سبقت گرفتن بهم بر میخوره و احساس بدی پیدا میکنم. بشدت هم احساس کسشر و بیمنطقیه. خوب کسکش مردکه ده ساله رانندست میخواد بره تو لاین سرعت صد تا بره زودتر برسه منزل؛ توام اون گوشه تاتی تاتیت رو بکن یواش یواش برو خونهت. مردکه رو چیکار داری؟