کسکش من اگه میخواستم راه بیفتم برم اینور اونور تا بتونم بستم و بگیرم که آنلاین خرید نمیکردم آخه این چه زندگیایه
مصدع اوقات
حالا تو با دویست شیش خالی گاز نده ما قول میدیم به همه بگیم وجود داری
حس میکنم ترکیب اضافی "خالی گاز" مازندرانیه و شما قراره اشتباه بخونیدش
مصدع اوقات
حالا تو با دویست شیش خالی گاز نده ما قول میدیم به همه بگیم وجود داری
خالی گاز=گاز خالی=گاز هرز
ولی جدی من از وقتی فهمیدم فقط ما مازندرانیها به "کون" میگیم "موس" دیگه هرگز اون آدم سابق نشدم.
دوستان اگه منو نمیزنید باید بگم این سیس دائم غذا دادن به حیوونهای ولگرد مثل سگها به شدت اشتباهه و تفاوتی با دوستی خاله خرسه نداره، با این تفاوت که اینجا خود خاله خرسه هم کونش در خطره. کسی که واقعا بخواد از حیوانات و محیط زیست حمایت کنه میدونه این کار خوار اکوسیستم رو میگاد و برای ژست «حمایت از حیوانات» گرفتن این کارو نمیکنه.
مصدع اوقات
دوستان اگه منو نمیزنید باید بگم این سیس دائم غذا دادن به حیوونهای ولگرد مثل سگها به شدت اشتباهه و تفاوتی با دوستی خاله خرسه نداره، با این تفاوت که اینجا خود خاله خرسه هم کونش در خطره. کسی که واقعا بخواد از حیوانات و محیط زیست حمایت کنه میدونه این کار خوار…
و این رو هم در نظر بگیرید که همه عاشق سگها نیستن و میتونن ازشون بترسن و سگها هم همیشه قرار نیست گوگولی رفتار کنن.
Forwarded from توییتی
یه جوری مقاومت میکنید و میگید نه مال من فقط یه سرماخوردگی سادهست که انگار مال ما طاعون سیاهه. کسکش امیکرونم همین سرماخوردگی گوهه دیگه بشین سوپتو بخور صحبت نکن
Forwarded from SUT Twitter
یه تنبلیئی هست که ربطی به تحرک نداره، تنبلی معنویه. آدمایی که دچارشن حال ندارن فضولی کنن، حال ندارن بدونن. حال ندارن پیگیری کنن، حال ندارن نقشه بکشن حالت رو بگیرن، اصلا هیچی اینا رو به نقطه جوش نمیرسونه، خیر آنچنانی ندارن ولی عوضش شَر و گَر ندارن.با این آدما معاشرت کنید.
«شیدجم گارآموز»
@sut_tw
«شیدجم گارآموز»
@sut_tw