مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
‏مصرف برنج ایرانی «هم» در کشور ۵۰ تا ۶۰ درصد کمتر شده است.

سعید جلیلی: آمریکا شکست خورده

#عدد_بده


_jannatkhah_



@uttweet
من: بعد ناهار هوا خوبه میرم پیاده‌روی، بازی شادی تفریح خنده شیرین‌تر از قنده
من بعد از ناهار:
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این داستان روباه مکار و اینفلوئنسر احمق


_Mardetanha_


@uttweet
واقعا ولنتاین تو کونم نمیره. حالا جدا از اون پکای تخمی و کادوهای کسشر بی‌معنیش، فایده‌ش چیه آخه؟ اونی که دوستت داشته باشه هر روزی که بتونه ابرازش میکنه و اونی هم که بخواد درت بذاره هروقت بخواد با یه کادو خرت میکنه. ولی اگه واقعا برای شما جالبه به نظرم لااقل یه کادویی بگیرید که برای طرفتون و برای رابطه معنا داشته باشه. قطعا همه‌ی آدمای دنیا فقط از گل رز قرمز و شکلات خوششون نمیاد.
I NEED THIS ON A SHIRT
میخوام یک پاساژ بسیار بزرگ و لاکچری تو قم تاسیس کنم و اسمش هم بذارم Khaye Mall
Forwarded from مصدع اوقات (-Sogand🐱)
وقتی میفهمی شام سوپه:
وقتی مریض میشم:
نصف شبی هوس ریواچ کردن هانیبال کردم خدایا توبه.
ولی واقعا هانیبال سریال قوی‌ایه‌. جدی نباید از دستش داد‌. شلوارتون هم بالا نکشیدید نکشیدید برید هر چه سریع‌تر دانلودش کنید تا لذت حرام و حلال و دنیوی و اخروی ببرید🤌
سلام،
با توجه به درگیر بودن ما هم به کرونا،
بسته مال خودت.
ممنون از همکاری شما
Forwarded from توییتی
از لحاظ آپدیت.


@TweetyChannel | -دنیـای خودم
هر وقت که هوا انقدر خوب و قشنگه و من جایی رو ندارم که برم یه جون از جونام کم میشه.
من، کل ۱۸ سالگیم:
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
دیگه خواهشا گوز رو به شقیقه ربط ندید. اون حس رهایی‌ و لذتی که در استفاده از توالت ایرانی هست در هیچ‌ چیز دیگری نیست.‌ الکی گوه سنگین میخورن همه بگن ایول این خیلی حالیشه. کی از مستراح بخاطر تعصب استفاده میکنه آخه کون نشور؟
بیا. اینم از این. هرررررر کسشری رو میذارن زیرش مینویسن "اگه میدونی اینا چی‌ان دیگه کم کم داری پیر میشی😔😢" بابا دیگه این ریسه‌های تولد و توپ‌های هزارلا و تو کوچه بازی کردن و تیله بازی و شامپو تخم مرغی که زمان ما هم بود چرا سیس ریش سفیدی و پیری میگیرید الکی؟
دوستان اگه حس میکنید هنوز برای برخی موضوعات خام و نپخته‌اید پس لطفا درتون رو بذارید که خوب مغزپخت شید ممنون
Forwarded from ژاژخا
‏به نظر شما همه چیز یه جوری نیست؟ حتی اونجایی هم که خوشالی بازم تهش میبینی نه، اینم حتی یه جوریه.

روژینام
@zhazhkha
بخدا ما خبر داریم مادرت جنده‌ست، دیگه نیازی نیست بیای بیرون داد بزنی الله اکبر.