This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچکس:
من وقتی آدمی رو میبینم که موهاش نامرتبه:
من وقتی آدمی رو میبینم که موهاش نامرتبه:
Forwarded from ژاژخا
بانوان زیبایی که قشنگتر از پریان و تنها تو کوچه نمیرن چون بچههای محل دزدن و اونا رو میدزدن، میتونن به بنده پیام بدن تا بادیگارد شخصیشون باشم
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
توییتر دانشگاه تهرانی ها
این داستان روباه مکار و اینفلوئنسر احمق _Mardetanha_ @uttweet
اگه خیلی وقته نخندیدید:
واقعا ولنتاین تو کونم نمیره. حالا جدا از اون پکای تخمی و کادوهای کسشر بیمعنیش، فایدهش چیه آخه؟ اونی که دوستت داشته باشه هر روزی که بتونه ابرازش میکنه و اونی هم که بخواد درت بذاره هروقت بخواد با یه کادو خرت میکنه. ولی اگه واقعا برای شما جالبه به نظرم لااقل یه کادویی بگیرید که برای طرفتون و برای رابطه معنا داشته باشه. قطعا همهی آدمای دنیا فقط از گل رز قرمز و شکلات خوششون نمیاد.
میخوام یک پاساژ بسیار بزرگ و لاکچری تو قم تاسیس کنم و اسمش هم بذارم Khaye Mall
ولی واقعا هانیبال سریال قویایه. جدی نباید از دستش داد. شلوارتون هم بالا نکشیدید نکشیدید برید هر چه سریعتر دانلودش کنید تا لذت حرام و حلال و دنیوی و اخروی ببرید🤌
هر وقت که هوا انقدر خوب و قشنگه و من جایی رو ندارم که برم یه جون از جونام کم میشه.