چقدر مواد عطری میزنن به این الکلا. الان یه الکل زدم بوی دبیر فیزیک سال دهمم رو میداد
امیکرون خوارکسده اگه بخاطر نحسی وجودت اجرای آخر ماهمون کنسل بشه هر جا باشی پیدات میکنم و از کون آویزانت میکنم بیپدر حرامزاده.
ولی هر وقت دیدین یکی با سیس "شما به زندگی بقیه چیکار دارین که انقدر ازشون انتقاد میکنین مگه خودتون چه گوهی هستین اصلا😔😡" فشاری شده؛ بدونین اخیرا عقایدی پیدا کرده که هرجا رفته دیده یکی داره بهش میرینه و حالا یهو تصمیم گرفته کل صورت مسئله رو پاک کنه و به جای اینکه در عقاید خودش تجدید نظر کنه سرش رو بکنه تو کون اینکه بقیه از چی انتقاد میکنن یا نمیکنن؛ بعدم سوار این جو کسشر "هر کس هر گوهی خورد خورد به کسی ربطی نداره" بشه و با ادعای روشن فکری کون دنیارو پاره کنه؛ درحالی که اگر خودش هم کسی رو در جبهه مقابل عقایدش ببینه نه تنها در مقابلش انتقاد و تمسخر به کار میبره، بلکه از شدت فشاری شدن شلوار خودش هم خراب میکنه.
Forwarded from توییتی
۱- اگه انگیزه و حوصله نداری(حتی برای موردعلاقهترینات)، آرزو و هدفی برای خودت نمیبینی و بزرگترین دستاورد چند وقت اخیرت حموم کردن و از جات بلند شدن برای آب خوردنه من درکت میکنم. حرف مهربون بلد نیستم اما تنها نیستی. منم همینطور.
۲- اگه فکر میکنی کسی «خودش» انتخاب کرده که افسرده باشه و عذاب بکشه تو هم تنها نیستی عزیزم. آدمایی با تفکر تو زیادن و کس مادر تو، همراه با بقیهتون.
مصدع اوقات
۲- اگه فکر میکنی کسی «خودش» انتخاب کرده که افسرده باشه و عذاب بکشه تو هم تنها نیستی عزیزم. آدمایی با تفکر تو زیادن و کس مادر تو، همراه با بقیهتون.
منظورم به افرادی نیست که تو ۱۴ سالگی زید کونیشون به خاطر هورمونای تخمیش ترکشون میکنه و سیگار چسدود میکنن و میگن جز اون هیچی حالمو خوب نمیکنه. باشه؟ ممنون
در هر ثانیه، هر دم و باز دمی که میکنم، هر آب دهانی که قورت میدم و هر پلکی که میزنم خدا رو شکر میکنم که دیگه کنکوری نیستم. حتی کابوسهام هم با فکر به سال کنکور کابوس میبینن. خدایا صد هزار مرتبه شکرت که اون نحسی، اون غلت خوردن در کثافت خالص، اون جلوه حقیقی اسفل السافلین به پایان رسید.
هر سویه جدیدی از کرونا که میاد اول یک دور میره توی کون من برای بازبینی اولیه؛ بعد اگه خوب بود و مشکل شرعیای نداشت میره واسه اجرای عموم.
دخترای دبیرستانی به محض اینکه ببینن یه دختر بالاتنهش صافه: آخی عزیزم تو بایسکشوال/لزبینی؟🥺👈👉
Forwarded from توییتی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مطمئنم هفتاد سالمم بشه و آلزایمرم بگیرم این صدا و دیالوگ رو هیچوقت یادم نمیره
@TweetyChannel | کمدین
@TweetyChannel | کمدین
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مطمئنم هفتاد سالمم بشه و آلزایمرم بگیرم این صدا و دیالوگ رو هیچوقت یادم نمیره
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مطمئنم هفتاد سالمم بشه و آلزایمرم بگیرم این صدا و دیالوگها رو هیچوقت یادم نمیره
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
-چرا هنوز سینگلی؟
+چون:
+چون: