نیمار سی سالش شده؟ شوخی میکنید؟ دارید جدی میگید واقعا؟ بخدا نیمار همونی بود که چندوقت پیش میگفتن به نسبت سن کمش خیلی حرفهایه ها. وای وای کیرم تو زندگی چقدر زود میگذره واقعا خایه کردم.
وقتی میگید نیمار سی سالش شده لابد بعدش هم میخواید بگید یه ماه بعد ۱۴۰۰ تمومه دیگه. خسته نشدید انقدر دروغ بافتید برای لایک و فالوور؟
Forwarded from SUT Twitter
بعضیها فکر میکنن باید به خاطر درد و رنجی که تحمل کردن جایزه بگیرن. ببخشید ولی جهان اینجوری کار نمیکنه ای هیومن.
«shahrzad»
@sut_tw
«shahrzad»
@sut_tw
من فقط دوتا آشپز شخصی میخوام که هروقت از روز گشنهم شد چیزی که میخوام رو برام درست کنن و همچنین شیفتشون رو با هم عوض کنن که ۲۴ ساعت یه آشپز در اختیارم باشه. فقط همین.🥺👈👉
شهر کوچیک اینجوریه که اگه طرف رو نشناسی حتما دوستش و در غیر این صورت دیگه حتما دوستِ دوستش رو میشناسی.
یکی نیست به من بگه آخه کسکش تو که ۲۴ ساعت گشنته گوه میخوری نصفه شب ویدئوهای غذا تو اینستاگرام رو نگاه میکنی.
این شباهت ظاهری فندق و نارگیل هم خیلی جالبه. هم اون پوست کلفتشون هم خود اون مغزشون شبیهن؛ فقط حیف که فندق نه شیر داره نه پستون گاوشو بردن هندستون
چقدر مواد عطری میزنن به این الکلا. الان یه الکل زدم بوی دبیر فیزیک سال دهمم رو میداد
امیکرون خوارکسده اگه بخاطر نحسی وجودت اجرای آخر ماهمون کنسل بشه هر جا باشی پیدات میکنم و از کون آویزانت میکنم بیپدر حرامزاده.
ولی هر وقت دیدین یکی با سیس "شما به زندگی بقیه چیکار دارین که انقدر ازشون انتقاد میکنین مگه خودتون چه گوهی هستین اصلا😔😡" فشاری شده؛ بدونین اخیرا عقایدی پیدا کرده که هرجا رفته دیده یکی داره بهش میرینه و حالا یهو تصمیم گرفته کل صورت مسئله رو پاک کنه و به جای اینکه در عقاید خودش تجدید نظر کنه سرش رو بکنه تو کون اینکه بقیه از چی انتقاد میکنن یا نمیکنن؛ بعدم سوار این جو کسشر "هر کس هر گوهی خورد خورد به کسی ربطی نداره" بشه و با ادعای روشن فکری کون دنیارو پاره کنه؛ درحالی که اگر خودش هم کسی رو در جبهه مقابل عقایدش ببینه نه تنها در مقابلش انتقاد و تمسخر به کار میبره، بلکه از شدت فشاری شدن شلوار خودش هم خراب میکنه.
Forwarded from توییتی
۱- اگه انگیزه و حوصله نداری(حتی برای موردعلاقهترینات)، آرزو و هدفی برای خودت نمیبینی و بزرگترین دستاورد چند وقت اخیرت حموم کردن و از جات بلند شدن برای آب خوردنه من درکت میکنم. حرف مهربون بلد نیستم اما تنها نیستی. منم همینطور.
۲- اگه فکر میکنی کسی «خودش» انتخاب کرده که افسرده باشه و عذاب بکشه تو هم تنها نیستی عزیزم. آدمایی با تفکر تو زیادن و کس مادر تو، همراه با بقیهتون.