مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
536 videos
8 files
254 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
خواب آلودگی+حشر+پریود= باخت سه هیچ
انتظار داشتم این فرشته حسینی و نوید محمدزاده ایندفعه واسه جشنواره دشداشه‌ای، عبایی، شورت روی شلواری، عرق گیری چیزی بپوشن. در حدی که حتی احساس میکنم همین لباسای عادی‌ام به قصد جلب توجه پوشیدن. به این صورت که شما عکسشون رو میفرستی برای دوستت و میگی "خایه‌هام اینا چرا برای اولین بار شبیه آدمیزاد لباس پوشیدن؟" و توجهه خود به خود جلب میشه.
من، یک کسخل خجالتی، تو تمام زندگیم در مواجهه با آدما:
خیلی دلم میخواد برای این پیجای اینستا که با فونت بزرگ مینویسن «امسال عید چی مده؟» کامنت بذارم «مادرت»
الان چند ساله اصلا روم نمیشه از مامان و بابام پول بگیرم چون حس میکنم باید خودم برم سرکار و حداقل تا حدودی دستم تو جیب خودم باشه ولی نمیرم چون واقعا هیچ کاری بلد نیستم و نشسته‌م به در نگاه میکنم، دریچه میگوید خاک تو سرت.
ولی در حالت و مملکت عادی آدم باید از ۱۵/۱۶ سالگی بره سرکار چارتا کلاه از سرش بردارن بفهمه دنیا چه خبره از زندگی چی میخواد یاد بگیره کونشو جمع کنه. جان؟ ما تو ایرانیم پس گوه نخورم؟ چشم
مصدع اوقات
Anathema – Parisienne Moonlight (Remastered)
تو گوه خوردی که انقدر قشنگی و انقدر زود تموم میشی
من که رفتم بخوابم ولی این کیرخری که تو کونمونه اسمش زندگی نیست.
Forwarded from ژاژخا
‏به نظرم درست اینه که بقیه بچه‌دار شن، من گاهی برم بهشون سر بزنم بچه‌شون رو گوجی‌گوجی مژمژ‌بژ‌بژ کنم برگردم.

کارتمن
@zhazhkha
من تا قصد میکنم کلاس فوتسال برم و به آرزوی کودکی‌م برسم یه پیک جدید کرونا میاد میگه گوه نخور. یعنی جدی اگه دیدید یه پیک جدید داره میاد بدونید تقصیر منه که زنگ زدم برای مربی.
امیکرون انقدر مسری‌ئه که با کسی که بهش مبتلاست تماس تصویری هم بگیری باختی.
کاش تا یکی مریض میشه تو هم زرت خارش نگیری گلوی بی‌پدر جنده توجه عزیزم.
بله متوجه هستیم که جامعه سرشار از فقر، فلاکت، بی‌عدالتی، ظلم، افسردگی، اعتیاد، جرم و کثافته؛ ولی حالا شما یک لطفی بکن بعد ده تا فیلم تکراری و پشت همی که حول محور همین ژانر ساختی یک فیلم متفاوت بساز. گاییدید سینمای مملکت رو این چند سال با همین موضوعات تکراری.
مصدع اوقات
تجاوز یک کودک به یک توله خرس... کی میخوایم حیوان آزاری رو بس کنیم و "انسان" باشیم؟
پسر من الان داشتم دنبال یه آهنگ میگشتم اینو دیدم، این چیه جدی؟=))))))))))))))) یعنی من خیلی جدی اینا رو گذاشتم کنار هم عکس گرفتم؟ بعد این هیچی ولی الان دقیقا من دارم به چیِ این میخندم؟=)))))))) گاهی حس میکنم مغزم یه چیزایی مصرف میکنه و به من نمیگه.
واقعا کسخل بودن هم عالم خودش رو داره. من که راضیم
نیمار سی سالش شده؟ شوخی میکنید؟ دارید جدی میگید واقعا؟ بخدا نیمار همونی بود که چندوقت پیش میگفتن به نسبت سن کمش خیلی حرفه‌ایه ها. وای وای کیرم تو زندگی چقدر زود میگذره واقعا خایه کردم.
وقتی میگید نیمار سی سالش شده لابد بعدش هم میخواید بگید یه ماه بعد ۱۴۰۰ تمومه دیگه. خسته نشدید انقدر دروغ بافتید برای لایک و فالوور؟
«شما تو ایران پول داشته باشی بهترین زندگی رو میکنی.»
Forwarded from SUT Twitter
بعضی‌ها فکر میکنن باید به خاطر درد و رنجی که تحمل کردن جایزه بگیرن. ببخشید ولی جهان اینجوری کار نمیکنه ای هیومن.

«shahrzad»

@sut_tw