کاش وقتی اعصابم خورد میشه کور و کر و کچل بشم اما پرخوری عصبی بهم دست نده.
اگر جمله "چرا غمبرک زدی" رو از پدر من بگیری وقتی ببینه ناراحتی ارور404 نشون میده.
ببینید دوستان، راحت باشید، تا هر جا که دلتون میخواد به خودتون تلقین کنید، انقدر بشینید ویدیوی کسشر انگیزشی ببینید و پادکست من میتوانم گوش بدید تا مغزدرد بگیرید، ولی اینو بدونید که اعتماد به نفس با تجربه درست میشه. باید حرف بزنید، باید معاشرت کنید، باید تجربه کنید و ببینید که از پس چیزی که ازش میترسیدید بر اومدید، و اونوقت یواش یواش متوجه میشید اعتماد به نفستون هم داره قد میکشه.
اون کسشری هم که با تلقین خودتون و اطرافیانی که بهتون علاقه دارن به وجود میاد، اعتماد به نفس کاظم چیز ببخشید کاذبه.
اون کسشری هم که با تلقین خودتون و اطرافیانی که بهتون علاقه دارن به وجود میاد، اعتماد به نفس کاظم چیز ببخشید کاذبه.
انتظار داشتم این فرشته حسینی و نوید محمدزاده ایندفعه واسه جشنواره دشداشهای، عبایی، شورت روی شلواری، عرق گیری چیزی بپوشن. در حدی که حتی احساس میکنم همین لباسای عادیام به قصد جلب توجه پوشیدن. به این صورت که شما عکسشون رو میفرستی برای دوستت و میگی "خایههام اینا چرا برای اولین بار شبیه آدمیزاد لباس پوشیدن؟" و توجهه خود به خود جلب میشه.
خیلی دلم میخواد برای این پیجای اینستا که با فونت بزرگ مینویسن «امسال عید چی مده؟» کامنت بذارم «مادرت»
الان چند ساله اصلا روم نمیشه از مامان و بابام پول بگیرم چون حس میکنم باید خودم برم سرکار و حداقل تا حدودی دستم تو جیب خودم باشه ولی نمیرم چون واقعا هیچ کاری بلد نیستم و نشستهم به در نگاه میکنم، دریچه میگوید خاک تو سرت.
مصدع اوقات
الان چند ساله اصلا روم نمیشه از مامان و بابام پول بگیرم چون حس میکنم باید خودم برم سرکار و حداقل تا حدودی دستم تو جیب خودم باشه ولی نمیرم چون واقعا هیچ کاری بلد نیستم و نشستهم به در نگاه میکنم، دریچه میگوید خاک تو سرت.
حالا انگار بلد باشم هم فرصتهای شغلی در خونهمون نشستن میگن بفرمایید بانوی من
ولی در حالت و مملکت عادی آدم باید از ۱۵/۱۶ سالگی بره سرکار چارتا کلاه از سرش بردارن بفهمه دنیا چه خبره از زندگی چی میخواد یاد بگیره کونشو جمع کنه. جان؟ ما تو ایرانیم پس گوه نخورم؟ چشم
مصدع اوقات
Anathema – Parisienne Moonlight (Remastered)
تو گوه خوردی که انقدر قشنگی و انقدر زود تموم میشی
من تا قصد میکنم کلاس فوتسال برم و به آرزوی کودکیم برسم یه پیک جدید کرونا میاد میگه گوه نخور. یعنی جدی اگه دیدید یه پیک جدید داره میاد بدونید تقصیر منه که زنگ زدم برای مربی.
امیکرون انقدر مسریئه که با کسی که بهش مبتلاست تماس تصویری هم بگیری باختی.
بله متوجه هستیم که جامعه سرشار از فقر، فلاکت، بیعدالتی، ظلم، افسردگی، اعتیاد، جرم و کثافته؛ ولی حالا شما یک لطفی بکن بعد ده تا فیلم تکراری و پشت همی که حول محور همین ژانر ساختی یک فیلم متفاوت بساز. گاییدید سینمای مملکت رو این چند سال با همین موضوعات تکراری.
مصدع اوقات
تجاوز یک کودک به یک توله خرس... کی میخوایم حیوان آزاری رو بس کنیم و "انسان" باشیم؟
پسر من الان داشتم دنبال یه آهنگ میگشتم اینو دیدم، این چیه جدی؟=))))))))))))))) یعنی من خیلی جدی اینا رو گذاشتم کنار هم عکس گرفتم؟ بعد این هیچی ولی الان دقیقا من دارم به چیِ این میخندم؟=)))))))) گاهی حس میکنم مغزم یه چیزایی مصرف میکنه و به من نمیگه.
نیمار سی سالش شده؟ شوخی میکنید؟ دارید جدی میگید واقعا؟ بخدا نیمار همونی بود که چندوقت پیش میگفتن به نسبت سن کمش خیلی حرفهایه ها. وای وای کیرم تو زندگی چقدر زود میگذره واقعا خایه کردم.