Darkside
Alan Walker & Au Ra & Tomine Harket
درمان مود کیری پیاماس هم شمایی آقای واکر. تی بُلا می سر.
Bikhiale Farda
TM Bax
دختر خوشگل بندری به ما حال بده
بیا ردبول نخورده به ما بال بده😉👏🙈😜
بیا ردبول نخورده به ما بال بده😉👏🙈😜
بیا. دوبار مثل اون ایرج ملکی به این سعید آسایش هم خندیدیم پر رو شده. بیا برو بیپدر بند تنبانی مُسهل چه سیس هم گرفته برای ما.
این مظلوم نمایی تخمی ترکها تو هشتگ #منوفارسی خیلی خنده داره. زبان رسمی و ملی کشور فارسیه و هزاران ساله که بوده تا اقوام متفاوت «ایرانی» رو به هم پیوسته نگهداره. ببخشید که به زبون چنگیز و تیمور لنگ صحبت نمیکنیم عزیزان. ترک هم نیستید در ضمن، ترکی «حرف میزنید». شب بخیر.
دو دقیقه خودتون رو عضو یه «اقلیت» (که به لطف شما دیگه اکثریت شده) ندونید ببینیم داریم چه گوهی میخوریم
بنده واقعا دلم میخواد یکیو کیری دوست داشته باشم. یعنی کیریا. خیلی کیری. از این دوست داشتنایی که خایه میکنی میگی یا حسین خدایا گوه خوردم این چه بلایی بود بر من نازل کردی. از اونا.
مصدع اوقات
Homayoun Shajarian Sohrab Pournazeri – Arayeshe Ghaliz 2
مرسی که روحم رو نوازش میکنی.💘
Shanehayat
Hayedeh
شانههایت را برای گریه کردن که قطعا؛ اما برای کارهای دیگر هم دوست دارم.💘
Forwarded from توییتر فارسی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر وقت ناراحتم، اینو میبینم و میخندم
صدای بغض دارش درمان قطعی افسردگیه
»دکتر هاوس«
@OfficialPersianTwitter
صدای بغض دارش درمان قطعی افسردگیه
»دکتر هاوس«
@OfficialPersianTwitter
الان دیگه آخرین چیزی که حوصلهش رو دارم خرید لباس عیده. خیلی حوصله داریم، هی تند تند هم عید میرسه.
یه لحظه میری اینستا میبینی همه برا زندگیشون برنامه دارن و دارن برا اهدافشون میجنگن. همهشون هم شیصد بار استوری گذاشتن که «تو سکوت تلاش کن تا بقیه فقط خبر موفقیتت رو بشنون». چشم. یادداشت شد. فقط اینکه منظور از «سکوت» همون استوری کلوس فرندزه یا همون استوری عادی هم خوبه؟
وقتی میخوره تو ذوقم انقدر آثارش توم باقی میمونه که باید بیای اون قسمتی از مغزم که اون خاطره توش نگهداری میشه رو آتیش بزنی تا به حالت عادیم برگردم.
کاش وقتی اعصابم خورد میشه کور و کر و کچل بشم اما پرخوری عصبی بهم دست نده.
اگر جمله "چرا غمبرک زدی" رو از پدر من بگیری وقتی ببینه ناراحتی ارور404 نشون میده.
ببینید دوستان، راحت باشید، تا هر جا که دلتون میخواد به خودتون تلقین کنید، انقدر بشینید ویدیوی کسشر انگیزشی ببینید و پادکست من میتوانم گوش بدید تا مغزدرد بگیرید، ولی اینو بدونید که اعتماد به نفس با تجربه درست میشه. باید حرف بزنید، باید معاشرت کنید، باید تجربه کنید و ببینید که از پس چیزی که ازش میترسیدید بر اومدید، و اونوقت یواش یواش متوجه میشید اعتماد به نفستون هم داره قد میکشه.
اون کسشری هم که با تلقین خودتون و اطرافیانی که بهتون علاقه دارن به وجود میاد، اعتماد به نفس کاظم چیز ببخشید کاذبه.
اون کسشری هم که با تلقین خودتون و اطرافیانی که بهتون علاقه دارن به وجود میاد، اعتماد به نفس کاظم چیز ببخشید کاذبه.