مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
536 videos
8 files
254 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
سایت imdb وقتی:
تنها موجودی که حق داره خودش رو چس کنه گربه‌ست، فلذا اگر لازم باشد تا مرحله‌ی پرستیدن هم پیش می‌رویم.
Zalem
Moein
سلام
Darkside
Alan Walker & Au Ra & Tomine Harket
درمان مود کیری پی‌ام‌اس هم شمایی آقای واکر. تی بُلا می سر.
Bikhiale Farda
TM Bax
دختر خوشگل بندری به ما حال بده
بیا ردبول نخورده به ما بال بده😉👏🙈😜
بیا. دوبار مثل اون ایرج ملکی به این سعید آسایش هم خندیدیم پر رو شده. بیا برو بی‌پدر بند تنبانی مُسهل چه سیس هم گرفته برای ما.
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
Forwarded from MyAnimes Channel (Pirashki)
نهایت هنر ایرانیا تو تبلیغات:
این مظلوم نمایی تخمی ترک‌ها تو هشتگ #منوفارسی خیلی خنده داره. زبان رسمی و ملی کشور فارسیه و هزاران ساله که بوده تا اقوام متفاوت «ایرانی» رو به هم پیوسته نگه‌داره. ببخشید که به زبون چنگیز و تیمور لنگ صحبت نمیکنیم عزیزان. ترک هم نیستید در ضمن، ترکی «حرف میزنید». شب بخیر.
عجب وضع کسشریه
دو دقیقه خودتون رو عضو یه «اقلیت» (که به لطف شما دیگه اکثریت شده) ندونید ببینیم داریم چه گوهی میخوریم
بنده واقعا دلم میخواد یکیو کیری دوست داشته باشم. یعنی کیریا. خیلی کیری. از این دوست داشتنایی که خایه میکنی میگی یا حسین خدایا گوه خوردم این چه بلایی بود بر من نازل کردی. از اونا.
مصدع اوقات
Homayoun Shajarian Sohrab Pournazeri – Arayeshe Ghaliz 2
مرسی که روحم رو نوازش میکنی.💘
Shanehayat
Hayedeh
شانه‌هایت را برای گریه کردن که قطعا؛ اما برای کارهای دیگر هم دوست دارم.💘
Forwarded from توییتر فارسی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر وقت ناراحتم، اینو می‌بینم و میخندم
صدای بغض دارش درمان قطعی افسردگیه

»دکتر هاوس«

@OfficialPersianTwitter
الان دیگه آخرین چیزی که حوصله‌ش رو دارم خرید لباس عیده. خیلی حوصله داریم، هی تند تند هم عید میرسه.
Forwarded from ژاژخا
‏ولی این واقعا مسخره‌ست که ورژن ۱۸ ساله‌ات برای آینده شغلی باقی عمرت تصمیم‌ بگیره

Fluoxetine
@zhazhkha
یه لحظه میری اینستا میبینی همه برا زندگیشون برنامه دارن و دارن برا اهدافشون میجنگن. همه‌شون هم شیصد بار استوری گذاشتن که «تو سکوت تلاش کن تا بقیه فقط خبر موفقیتت رو بشنون». چشم. یادداشت شد. فقط اینکه منظور از «سکوت» همون استوری کلوس فرندزه یا همون استوری عادی هم خوبه؟