مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
Forwarded from [خودتی]
به امید روزی که موقع بیرون رفتن بجای ست کردن شال و مانتو، کش مو و نیم‌تنمو ست کنم.
باریستاها هم شدن عین این دانشجو‌های پزشکی. هی زرت و زرت در هر فرصتی سر هر چیزی "ما باریستاها..."؛ قهوه‌تو درست کن بمیر دیگه شما باریستاها چی؟
دلم میخواد استادام رو بریزم تو روغن داغ و بهشون بگم اگه در طول ترم میخوندی الان تو این شرایط نبودی
Forwarded from ژاژخا
‏من زیاد تلگرام نمیام واتس‌اپ پیام بده=من انسان بی‌کیفیتی هستم

Mateo
@zhazhkha
Forwarded from SUT Twitter
من برای همه‌ی کسایی که مجبورن برن سربازی غصه می‌خورم. شاید نتونم دقیقاً درکشون کنم چون جاشون نبوده‌م و نخواهم بود هیچ‌وقت. اما عمیقاً قلبم به درد میاد از اینکه می‌بینم بی‌شمار آدم مجبور به گذروندن اون کثافت یا تحملِ عواقب نگذروندنش‌ هستن.
لعن و نفرین به باعث و بانی‌ش.

«Yasamin Khoshpour»

@sut_tw
خب سردار آزمون هم که رفت آلمان‌. ببینیم اونجا چند نفر انگشتش میکنن
دلم میخواد زنگ بزنم فوت کنم
تصور اینکه احتمالا یه روز مادر بشم خیلی مسخره، ترسناک و خنده‌داره. بچه‌ی بیچاره.
گلوم داره خون میاد انقدر ادای داوود خدادوست رو دراوردم لطفا یکی نجاتم بده.
Forwarded from Shower Thoughts 🚿
You spend your whole life gathering guests for your funeral
Forwarded from توییتی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گل دوم چین به ایران
جام ملت های آسیا | پایان نیمه اول

ایران ۰ _ ۲ چین

+اینجا بازیکن ایران میتونست بازیکن چینو بگیره تا گل نزنه اما مقنعش افتاد و تمرکزش بهم خورد و وایستاد مقنعشو درست کنه،و بازیکن چین راحت گل زد


@TweetyChannel | TCH
فقط امیدوارم یه روز اون حس خفگی‌ای که زیر حجاب بهمون دست میده رو روی گلوشون احساس کنن و همونجوری به تدریج خفه بشن و بمیرن.
آخر سر هم همتون مهاجرت میکنید و من می‌مونم با این همکلاسیای کسخلم که میخوان بابت شهادت سردار دلها از امریکا انتقام سخت بگیرن
Forwarded from توییتر فارسی
‏دریا که زلزله میشه چون ماهی ها میز ندارن میرن زیر سفره ماهی

× ویلی وانکا ×

@OfficialPersianTwitter
میدونی چرا پراید هیچوقت تبلیغ تلویزیونی نداره؟ چون کسی که پراید میخره اصلا وقت نمیکنه تلویزیون ببینه و همش باید بدوعه دنبال یه لقمه نون که بتونه قسط این لگن رو بده


-مارتین تایلر-

@uttweet
اگه گه خوریتون راجب آسیای شرقی تموم شد بزارین یاداوری کنم همونایی که شما بهشون میگین 'چشم تنگ' میانگین ضریب هوشیشون حدود ۱۰۵ هست درحالیکه مال مردم ما ۸۵ هستش
خدانگهدار.
مصدع اوقات
تنگی چشمشون ربطی به آیکیوشون داره؟😳
دارم میگم کسایی ک انقد از نظر هوشی و صنعت سرگرمی و اقتصاد و هرچیزی پایین ترن خیلی باید دلشون خوش باشه ک اونا رو مسخره کنن
مگه گفتم ربطی دارن؟