Forwarded from ژاژخا
سلام عزیزم عصرت بخیر. خواستم بگم تو گوشی برات نریدن، برو درست رو بخون. البته تو درس هم احتمالا برات نریدن ولی خب.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صدا و سیما دیگه تعارف و حفظ ظاهر رو گذاشته کنار و زده به سیم آخر. فقط میتونم بگم پشمام :)))
ماحی_
@uttweet
ماحی_
@uttweet
توییتر دانشگاه تهرانی ها
صدا و سیما دیگه تعارف و حفظ ظاهر رو گذاشته کنار و زده به سیم آخر. فقط میتونم بگم پشمام :))) ماحی_ @uttweet
وای تو رو خدا اینو ببین=)))))) اگه نخندیدی بیا بزن تو گوش من
برگشته با تعجب میگه «الان واقعا خوشحالی دانشگاه مجازیه؟» آره عزیزم خوشحالم چون قرار نیست افراد کسمغزی مثل تو رو به صورت حضوری ملاقات کنم. برگرد تو کس مادرت
خدا نکنه یکی از این بلاگرای ایرانی تولدش باشه. پدرسگ استوری تبریک تولدت رو بکن تو کونت احمق بیمصرف. (گفتم ایرانی چون تو خارجیا حداقل تا الان ندیدم چنین کسشریو.)
مصدع اوقات
خوبی دختر بودن اینه که بیشتر دوستات نرمن.
بزرگترین ضربهای که اتمام مدرسه به من زد این بود که باعث شد دیگه نتونم دوستای نرمم رو بغل کنم. واقعا دوست نرم نعمته.
همکلاسیهام کاملا قابلیت این رو دارن که به عنوان تبلیغ کاندوم ازشون استفاده کرد.
اتک هیجاناتی رو برام آنلاک میکنه که خودمم نمیدونستم تا اون حد میتونستم هیجان زده بشم.
همکلاسیای شما هم عین خر درس میخونن یا فقط همکلاسیای من یه جوری درس میخونن که احساس هیچ گوهی نبودن بهم دست میده؟