مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
‏دیگه فشار روانی روم نیست، کاملا تومه.


_KOOPAL_


@uttweet
الان نیاز دارم ۸ سالم باشه و در حالی که تهی میگه «دیگه دور منو خط بکش
رژلب و خط‌چشم
میزنی میری بیرون دختر
از این کارات دست بکش» عروسکام رو پرت کنم هوا و عین اسب رو مبلا بپرم و مامانم بگه نکن پدرسگ.
جوکوویچِ واکسن‌گریز اخراج شد

🔺دادگاه استیناف رای نهایی خود را درباره پرونده واکسن‌نزدن #جوکوویچ صادر کرد. مرد شماره یک تنیس جهان باید در اسرع‌وقت خاک استرالیا را ترک کند و اولین گرنداسلم سال بدون حضور او برگزار خواهد شد.

طبق اعلام رای دادگاه ۳ قاضی پرونده به صورت اجماع لغو ویزای ستاره صرب از سوی دولت استرالیا را تایید کردند.


-Khabaronline-

@uttweet
Forwarded from ژاژخا
‏دوست دخترم خیلی خاصه.
دوست دخترش :

Amir Parivand
@zhazhkha
سلام عزیزم عصرت بخیر. خواستم بگم تو گوشی برات نریدن، برو درست رو بخون. البته تو درس هم احتمالا برات نریدن ولی خب.
Forwarded from ژاژخا
‏یه حسی دارم انگار که همه خوشحالن من نیستم، همه موفقن من نیستم، همه پيشرفت کردن من نکردم. همه خوبن من یه تیکه گه‌ام.

ده‌لو خوشگله
@zhazhkha
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صدا و سیما دیگه تعارف و حفظ ظاهر رو گذاشته کنار و زده به سیم آخر. فقط میتونم بگم پشمام :)))


ماحی_


@uttweet
برگشته با تعجب میگه «الان واقعا خوشحالی دانشگاه مجازیه؟» آره عزیزم خوشحالم چون قرار نیست افراد کسمغزی مثل تو رو به صورت حضوری ملاقات کنم. برگرد تو کس مادرت
-پس زخم‌هایمان چه؟
+بیار بوسش کنم خوب شه
خدا نکنه یکی از این بلاگرای ایرانی تولدش باشه. پدرسگ استوری تبریک تولدت رو بکن تو کونت احمق بی‌مصرف. (گفتم ایرانی چون تو خارجیا حداقل تا الان ندیدم چنین کسشریو.)
به اندازه ده مرد جنگی چسناله‌ام.
دخترا همه ناز هستن انسانای خاص هستن
مصدع اوقات
خوبی دختر بودن اینه که بیشتر دوستات نرمن.
بزرگترین ضربه‌ای که اتمام مدرسه به من زد این بود که باعث شد دیگه نتونم دوستای نرمم رو بغل کنم. واقعا دوست نرم نعمته.
همکلاسی‌هام کاملا قابلیت این رو دارن که به عنوان تبلیغ کاندوم ازشون استفاده کرد.
فکر اینکه اسم بکهام داووده خواب رو از چشمام گرفته
Forwarded from ژاژخا
‏وقتایی که یه اتفاق تلخی واست افتاده و شبش کابوس مرتبط می‌بینی، صبح که بیدار می‌شی یه لحظه‌ی خاصی هست. جایی که می‌خوای با خودت بگی آخیش خدا رو شکر همش خواب بود ولی یهو یادت میفته که فقط بخشیش خواب بوده و هنوزم در واقع درگیر اون بدبختی هستی.

Mateo
@zhazhkha