Forwarded from Comentive | کامنتیو
خیلی مظلوم یه گوشه نشستم یهو غمگین میشم. یعنی واقعا گاهی هیچ دلیلی نداره، به غمگین و بدبخت بودن عادت کردم. شاید هم واقعا بدبختم و چون نمیخوام این رو قبول کنم دارم اذیت میشم.
Forwarded from دیویِنس (Doc)
فقط یک گربه تا قطع ارتباط با انسان ها فاصله دارم
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
الان نیاز دارم ۸ سالم باشه و در حالی که تهی میگه «دیگه دور منو خط بکش
رژلب و خطچشم
میزنی میری بیرون دختر
از این کارات دست بکش» عروسکام رو پرت کنم هوا و عین اسب رو مبلا بپرم و مامانم بگه نکن پدرسگ.
رژلب و خطچشم
میزنی میری بیرون دختر
از این کارات دست بکش» عروسکام رو پرت کنم هوا و عین اسب رو مبلا بپرم و مامانم بگه نکن پدرسگ.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
جوکوویچِ واکسنگریز اخراج شد
🔺دادگاه استیناف رای نهایی خود را درباره پرونده واکسننزدن #جوکوویچ صادر کرد. مرد شماره یک تنیس جهان باید در اسرعوقت خاک استرالیا را ترک کند و اولین گرنداسلم سال بدون حضور او برگزار خواهد شد.
طبق اعلام رای دادگاه ۳ قاضی پرونده به صورت اجماع لغو ویزای ستاره صرب از سوی دولت استرالیا را تایید کردند.
-Khabaronline-
@uttweet
🔺دادگاه استیناف رای نهایی خود را درباره پرونده واکسننزدن #جوکوویچ صادر کرد. مرد شماره یک تنیس جهان باید در اسرعوقت خاک استرالیا را ترک کند و اولین گرنداسلم سال بدون حضور او برگزار خواهد شد.
طبق اعلام رای دادگاه ۳ قاضی پرونده به صورت اجماع لغو ویزای ستاره صرب از سوی دولت استرالیا را تایید کردند.
-Khabaronline-
@uttweet
Forwarded from ژاژخا
سلام عزیزم عصرت بخیر. خواستم بگم تو گوشی برات نریدن، برو درست رو بخون. البته تو درس هم احتمالا برات نریدن ولی خب.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صدا و سیما دیگه تعارف و حفظ ظاهر رو گذاشته کنار و زده به سیم آخر. فقط میتونم بگم پشمام :)))
ماحی_
@uttweet
ماحی_
@uttweet
توییتر دانشگاه تهرانی ها
صدا و سیما دیگه تعارف و حفظ ظاهر رو گذاشته کنار و زده به سیم آخر. فقط میتونم بگم پشمام :))) ماحی_ @uttweet
وای تو رو خدا اینو ببین=)))))) اگه نخندیدی بیا بزن تو گوش من
برگشته با تعجب میگه «الان واقعا خوشحالی دانشگاه مجازیه؟» آره عزیزم خوشحالم چون قرار نیست افراد کسمغزی مثل تو رو به صورت حضوری ملاقات کنم. برگرد تو کس مادرت
خدا نکنه یکی از این بلاگرای ایرانی تولدش باشه. پدرسگ استوری تبریک تولدت رو بکن تو کونت احمق بیمصرف. (گفتم ایرانی چون تو خارجیا حداقل تا الان ندیدم چنین کسشریو.)