کسی که بازگویی واقعیات رو «اسلام هراسی» میدونه خودش داره انسانهراسی میکنه.
اگه تلاشی که برای دوست شدن با گربهها میکنم رو برای دوستی با آدما میکردم الان انقدر خجالتی و جامعهگریز و کسخل نبودم.
مصدع اوقات
اگه تلاشی که برای دوست شدن با گربهها میکنم رو برای دوستی با آدما میکردم الان انقدر خجالتی و جامعهگریز و کسخل نبودم.
البته بین خودمون بمونه من واقعا از آدما میترسم. یعنی جدی میگم، واقعا میترسم.
بله درسته قرار نیست زندگی همیشه طبق میل من پیش بره. اما آیا اصلا تا حالا طبق میل من پیش رفته که راجع به همیشگی بودنش صحبت میکنیم؟ خسته شدم از اینکه هیچوقت نوبت من نبوده.
امروز برادر ۹ سالهم بهم گفت «وقتی با من صحبت میکنی از واژگان فارسی استفاده کن». هرروز بیشتر از قبل از شباهت فکری این بچه با خودم متعجب میشم در حالی که اصلا تعاملی هم باهاش ندارم.
مصدع اوقات
امروز برادر ۹ سالهم بهم گفت «وقتی با من صحبت میکنی از واژگان فارسی استفاده کن». هرروز بیشتر از قبل از شباهت فکری این بچه با خودم متعجب میشم در حالی که اصلا تعاملی هم باهاش ندارم.
حالا شاید بگید الان به ما چه؟ باید بگم بله واقعا به شما چه؟ پیشته
Forwarded from SUT Twitter
دوستداشتن آدم مناسب قسمتهایی از احساساتت رو آنلاک میکنه که خودت حتی نمیدونستی وجود دارن.