كاش اين همسايه هاي مادر جنده شبا با سگاشون همبستر بشن كه ما كمتر صداي واق واقشونو بشنويم
Forwarded from مصدع اوقات (- Sogand 🇧🇷)
من خیلی منفی(-) نگرم، چون وقتی +نگر بودم اون خط عمودیای که میبینید رفت تو کونم و -نگر شدم. میخوام بگم اگه نمیخواید بره تو کونتون -نگر باشید.
اگه سگ داشتن تو اين شهرك مجازه كه ماعم به باباتون قلاده ببنديم با اجازه
اگه کسی که هر وقت دلش بخواد میتونه گریه کنه بازیگره، به من تو پی ام اسم اسکار بدید.
انقدر دلم برا چنل قبلی تنگ شده دست و دلم به کسشر گفتن تو اینجا نمیره
یعنی انقد حوصلهتون سر رفته از خودتون عکس میگیرید؟ من تو قرطینه انقدر زشت شدم که فقط حموم کردن تو خون چندتا تینیجر و یه دبیر فیزیک میتونه پوستم رو شاداب کنه
عکس دستتون که سرم زدین رو استوری میزارید که ما بگیم "آخی الهی بمیرم"،
در حالی که ما میگیم "بهتر سگ مرد".
در حالی که ما میگیم "بهتر سگ مرد".