مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
536 videos
8 files
254 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
خواهش میکنم یه تفریح دیگه غیر از ریدن تو شمال پیدا کنید. خواهش میکنم.
Forwarded from ژاژخا
فوری
تلگرام برای حل مشکل واتس اپ راه حل ارائه داد:))))

@zhazhkha
نودانشجو پدرته.
ولی جدا گپ دانشگاه چندش‌ترین چیزیه که در کل این 18 سال دیدم.
Harfe Nagofteh
Omid
ولی من کل کودکیم صرف فکر کردن به این موضوع شد که چرا امید میخواد امشب عاشق یک "دست" بشه؟😔💔
به نظرم افرادی که با دوست صمیمی دوران دبیرستانشون یک دانشگاه و یک رشته قبول میشن بندگان برگزیده‌ی خدا هستن‌
نقش من تو تمام گروه‌های مختلط اینه که بقیه جرات حقیقت بازی میکنن، منم بکن بکنشون چیز ببخشید بازیشون رو نگاه میکنم.
Forwarded from black & blue (hadi habib)
از بزرگ شدن متنفرم، از فهمیدم معنای پول، حالم بهم میخوره از اینکه میبینم دارم منم جزوی از این انسان ها میشم و قراره تموم ارزش زندگیم توی مادیات خلاصه بشه؛ هیچ شرافتی توی این انسان بودن نمیبینم.
حالم بهم میخوره از این معاشرت های انسانی که تنها پایه ی اون روی سود بنا شده.
بچه که بودم به عشق باور داشتم به عدالت، برابر بودن آدما باهم ولی الان داره تموم اون تصورات کمرنگ میشه؛ دارم تبدیل میشم به همون آدمی که توی بچگی ازش متنفر بودم.
Forwarded from ژاژخا
‏الان رئیسی می‌ره کافی‌نت


Mateo
@zhazhkha
پیشنهاد اموجی لاکپشت و موشک بعد تایپ کلمات واتساپ و تلگرام رو ولش کن؛ آپدیت حق زمانیه که وقتی تایپ میکنی "پاول دورف" اموجی "🤤" رو پیشنهاد بده.
Forwarded from ژاژخا
‏اینکه فتحعلی اویسی مرده ولی بهنوش بختیاری و بهاره رهنما زنده ان ناراحتم میکنه

منطقه ۵۱
@zhazhkha
آنا د آرماس انقدر خوشگله که نمیخوام دربارش صحبت کنم.
تو گروه‌های دانشگاه احساس سیامک انصاری بودن تو سریال‌های مهران مدیری رو دارم.
تا حالا دقت کرده بودید کسی که مدال برنز برده خوشحاله ولی کسی که نقره برده ناراحت‌ترینه؟ خب الان دقت کردید هیخیخبخی
Forwarded from SUT Twitter
بخاطر همینه میگم که موقع رانندگی حواستون جمع باشه و روی ماشینهای اطراف تسلط داشته باشید و به کسایی که بد میرن راه بدید و بزارید ازتون دور بشند. چون همیشه ممکنه دوستی با دلبرش به تازگی یه ۴ لیتری عرق رو خالی کرده باشه و افتاده باشن توی جاده.

«Behnam»

@sut_tw
همتون نوکر شیطان هستید
به نظرم رابطه‌ای که داخلش نتونی خودت باشی رو بشاش توش.
و به نظرم رابطه‌ای که داخلش راجع به مشکلاتتون با هم حرف میزنید و عین بچه‌های کلاس اولی قهر نمیکنید رو لیس بزن.
شب شما بخیر تا نصیحتهای دیگر