مصدع اوقات
حالا یک سریال خوب تازه اومده و طبعا همه دارن میبینن و لذت میبرن و فارغ از اینکه چه کشوری تولیدش کرده به هم توصیهش میکنن؛ مشکل چیه؟ چون قبلا سریال کرهای ندیدیم یا دوست نداشتیم الان حق نداریم از این تعریف کنیم؟ ای بابا ببخشید ارباب.
ندیدن و دوست نداشتن مسئله ی من نیست
من راجب توهین به سریالای کره ای و کسایی که گه میخوردن حرف زدم برده.
من راجب توهین به سریالای کره ای و کسایی که گه میخوردن حرف زدم برده.
مصدع اوقات
فقط بگین 1 یا 2
یادش بخیر نباشه
موقع کنکورم از مامانم اینجوری میپرسیدم ببینم کدوم درسو بخونم="
موقع کنکورم از مامانم اینجوری میپرسیدم ببینم کدوم درسو بخونم="
حالا ما از این به بعد میگیم "بله تهران هستم" ببینیم اونجا برامون ریدید یا نه.
آقا ولی من اولین پریود بعد واکسنم واقعاً کیری بود؛ مثل آخرین پریود قبل واکسنم و همچنین همه پریودهای قبلش.
Forwarded from ژاژخا
توییتر دانشگاه تهرانی ها
-zazo- @uttweet
واقعا میخوام بمیرم برای غم این عکس. حالم از تک تک اجزای این زندگی به هم میخوره.
کسی که دهنش کوچیکه و میره دندونپزشکی به جر خوردن پوست اطراف لب میگه تقدیر
Forwarded from توییتی
حاضرم قسم بخورم تنها ورزشکاری که ناراحتیش بعد المپیک بخاطر مردم بود و نه رنگ مدالش حسن یزدانی بود.
@TweetyChannel | علی اِبی
@TweetyChannel | علی اِبی
Forwarded from توییتی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هم اکنون وضعیت مازندران یه چیزی شبیه به همین سکانس سریال پایتخت با آهنگ شلوار پلنگیه😂
@TweetyChannel | at
@TweetyChannel | at
توییتی
هم اکنون وضعیت مازندران یه چیزی شبیه به همین سکانس سریال پایتخت با آهنگ شلوار پلنگیه😂 @TweetyChannel | at
اصلا تمام جذابیت عروسیای مازندران به اینه که نمیدونی دست بزنی یا بخندی.