امیدوارم دنیای موازیای باشه و حداقل بدونم که این همه غم و بدبختی زندگی من به خاطر خوشبخت بودنم توی یه زندگی دیگهست
Forwarded from SUT Twitter
فحش دادن تو جمع دوستا و با کسایی که صمیمی ای خیلی فرق داره تا تو خیابون بلند بلند فحش بدی و احساس غرور کنی نسبت به چهار تا کلمه که همه هم بلدن
قبلا ک ده ها نفر سریالای خفن کره ای میدیدن شما مسخرشون میکردین ک این چشم بادومیا چین میبینین
حالا هی از خایه های اسکویید گیم برین بالا
حالا هی از خایه های اسکویید گیم برین بالا
مصدع اوقات
قبلا ک ده ها نفر سریالای خفن کره ای میدیدن شما مسخرشون میکردین ک این چشم بادومیا چین میبینین حالا هی از خایه های اسکویید گیم برین بالا
حالا یک سریال خوب تازه اومده و طبعا همه دارن میبینن و لذت میبرن و فارغ از اینکه چه کشوری تولیدش کرده به هم توصیهش میکنن؛ مشکل چیه؟ چون قبلا سریال کرهای ندیدیم یا دوست نداشتیم الان حق نداریم از این تعریف کنیم؟ ای بابا ببخشید ارباب.
Forwarded from [خودتی]
یه مرده اومد از خانومه که تنقلات بساط کرده بود پرسید این شکلاتا چنده؟ خانومه گف پونزدهتومن بعد تشکر کرد چند قدم رفت سمت موتورش دوباره برگشت گفت بستهای پونزدهتومن؟ خانومه گف بله! یکم فکر کرد دیگه رفت سوار موتورش شد و رفت چی به سر مردم اوردن این حرومیا قلبم هزار تیکه شد بخدا :")
مصدع اوقات
حالا یک سریال خوب تازه اومده و طبعا همه دارن میبینن و لذت میبرن و فارغ از اینکه چه کشوری تولیدش کرده به هم توصیهش میکنن؛ مشکل چیه؟ چون قبلا سریال کرهای ندیدیم یا دوست نداشتیم الان حق نداریم از این تعریف کنیم؟ ای بابا ببخشید ارباب.
ندیدن و دوست نداشتن مسئله ی من نیست
من راجب توهین به سریالای کره ای و کسایی که گه میخوردن حرف زدم برده.
من راجب توهین به سریالای کره ای و کسایی که گه میخوردن حرف زدم برده.
مصدع اوقات
فقط بگین 1 یا 2
یادش بخیر نباشه
موقع کنکورم از مامانم اینجوری میپرسیدم ببینم کدوم درسو بخونم="
موقع کنکورم از مامانم اینجوری میپرسیدم ببینم کدوم درسو بخونم="
حالا ما از این به بعد میگیم "بله تهران هستم" ببینیم اونجا برامون ریدید یا نه.