نمیدونم این چه بیماری ایه که هر سریال و انیمه ای میبینم باید عکساشو بزارم پروفایل و بک گراند
جوگیری هم حد داره
جوگیری هم حد داره
Forwarded from [خودتی]
حالا شما انقد شکستهنفسی نکن کونتو نگیر سمت خودت ما قول میدیم ازت تعریف کنیم.
Forwarded from SUT Twitter
رابطه ای که اولش با رفاقت شروع شده بعد به رابطه عاشقانه رسیده، یکی از قشنگ ترین رابطه هاست
«mehti»
@sut_tw
«mehti»
@sut_tw
Forwarded from SUT Twitter
واقعا تاحالا حتی یک بار هم اتفاق نیفتاده که یکی بدون اینکه ازش بخوام برام آهنگ گذاشته باشه و من از این کارش خشنود و راضی بوده باشم؛ عوضش بی وقفه در مغزم فقط و فقط دیالوگ "خفهش کن خوارکسده" تکرار میشه و حتی خود آهنگ رو هم نمیشنوم. نکنید آقا. جان عزیزتون نکنید.
متاسفانه تنها چیزی که باعث میشه دائما این احساس رو داشته باشید که انسانها دارن ناامید و تحقیرتون میکنن توهم اهمیت داشتنه. اهمیتی نداریم بچها، ما لزوما برای هر کسی که باهاش در ارتباطیم اهمیت نداریم. غمنگیزه اما حقیقیه. رها کنید.
پسر سن بالای مجردی که سر و گوشش میجنبه رو جلوی من آتیش هم بزنی نمیام رو خاکسترش بشاشم.
امیدوارم دنیای موازیای باشه و حداقل بدونم که این همه غم و بدبختی زندگی من به خاطر خوشبخت بودنم توی یه زندگی دیگهست
Forwarded from SUT Twitter
فحش دادن تو جمع دوستا و با کسایی که صمیمی ای خیلی فرق داره تا تو خیابون بلند بلند فحش بدی و احساس غرور کنی نسبت به چهار تا کلمه که همه هم بلدن
قبلا ک ده ها نفر سریالای خفن کره ای میدیدن شما مسخرشون میکردین ک این چشم بادومیا چین میبینین
حالا هی از خایه های اسکویید گیم برین بالا
حالا هی از خایه های اسکویید گیم برین بالا
مصدع اوقات
قبلا ک ده ها نفر سریالای خفن کره ای میدیدن شما مسخرشون میکردین ک این چشم بادومیا چین میبینین حالا هی از خایه های اسکویید گیم برین بالا
حالا یک سریال خوب تازه اومده و طبعا همه دارن میبینن و لذت میبرن و فارغ از اینکه چه کشوری تولیدش کرده به هم توصیهش میکنن؛ مشکل چیه؟ چون قبلا سریال کرهای ندیدیم یا دوست نداشتیم الان حق نداریم از این تعریف کنیم؟ ای بابا ببخشید ارباب.
Forwarded from [خودتی]
یه مرده اومد از خانومه که تنقلات بساط کرده بود پرسید این شکلاتا چنده؟ خانومه گف پونزدهتومن بعد تشکر کرد چند قدم رفت سمت موتورش دوباره برگشت گفت بستهای پونزدهتومن؟ خانومه گف بله! یکم فکر کرد دیگه رفت سوار موتورش شد و رفت چی به سر مردم اوردن این حرومیا قلبم هزار تیکه شد بخدا :")
مصدع اوقات
حالا یک سریال خوب تازه اومده و طبعا همه دارن میبینن و لذت میبرن و فارغ از اینکه چه کشوری تولیدش کرده به هم توصیهش میکنن؛ مشکل چیه؟ چون قبلا سریال کرهای ندیدیم یا دوست نداشتیم الان حق نداریم از این تعریف کنیم؟ ای بابا ببخشید ارباب.
ندیدن و دوست نداشتن مسئله ی من نیست
من راجب توهین به سریالای کره ای و کسایی که گه میخوردن حرف زدم برده.
من راجب توهین به سریالای کره ای و کسایی که گه میخوردن حرف زدم برده.