مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
انقدر حوصلم سر رفته که دیگه توان کم کردن زیرش هم ندارم.
شما الان یک ماموت یخ زده رو بیدار کنی شاید راحت‌تر بتونی سیرش کنی تا من رو در زمان پریود.
اِروتا / تکست
- همبرگر، نودل و مرغ بریان. - Hamburgers, Noodles and roasted Chicken. • #FastFood | #Noodles | #Chicken 🥓 EATINGSHOWS༄✦´
من در حالت عادی بعد خوردن یک لیوان چایی با قند: *ریفلاکس میکنم، آدامس میجوم و تو اتاق قدم میزنم تا اثر کافئین و شیرینی قندی که باهاش خوردم از بین بره و حالم بهتر بشه و باز هم تا دو سه ساعت بعد اشتها ندارم*
باز هم من، هر نیم ساعت در دوران پریود:
کاش سلطان بودم و هر وقت که مثل الان خیلی حوصلم سر رفت میتونستم کنیزهام رو بمالم، شراب بخورم، در تشت حمام کنم، ران مرغ بریان رو به نیش بکشم و به رعیت ظلم کنم.
خا فهمیدیم همون ترم اول نباید بدیم به کسی؛ یه چیز جدید بگید حوصلمون سر رفت.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی میفهمم خودم انتخاب رشته‌‌ی خودم رو ریدم و دقیقا همون ریدنه رو قبول شدم:
برای اون سریالی که وقتی سر و کون و کمرت داره میترکه هم نمیتونی قطعش کنی افسردگی بگیر. انسان‌ها ارزشش رو ندارن.
نمیدونم این چه بیماری ایه که هر سریال و انیمه ای میبینم باید عکساشو بزارم پروفایل و بک گراند
جوگیری هم حد داره
Forwarded from [خودتی]
حالا شما انقد شکسته‌نفسی نکن کونتو نگیر سمت خودت ما قول می‌دیم ازت تعریف کنیم.
فردا ونوم میاد.🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Forwarded from SUT Twitter
رابطه‌ ای که اولش با رفاقت شروع شده بعد به رابطه عاشقانه رسیده، یکی از قشنگ ترین رابطه هاست

«mehti»

@sut_tw
Forwarded from SUT Twitter
you have no idea what you’ve forgotten about

«Shower Thoughts»

@sut_tw
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واقعا تاحالا حتی یک بار هم اتفاق نیفتاده که یکی بدون اینکه ازش بخوام برام آهنگ گذاشته باشه و من از این کارش خشنود و راضی بوده باشم؛ عوضش بی وقفه در مغزم فقط و فقط دیالوگ "خفه‌ش کن خوارکسده" تکرار میشه و حتی خود آهنگ رو هم نمیشنوم. نکنید آقا. جان عزیزتون نکنید.
متاسفانه تنها چیزی که باعث میشه دائما این احساس رو داشته باشید که انسان‌ها دارن ناامید و تحقیرتون میکنن توهم اهمیت داشتنه. اهمیتی نداریم بچها، ما لزوما برای هر کسی که باهاش در ارتباطیم اهمیت نداریم. غمنگیزه اما حقیقیه. رها کنید.
پسر سن بالای مجردی که سر و گوشش میجنبه رو جلوی من آتیش هم بزنی نمیام رو خاکسترش بشاشم.
امیدوارم دنیای موازی‌ای باشه و حداقل بدونم که این همه غم و بدبختی زندگی من به خاطر خوشبخت بودنم توی یه زندگی دیگه‌ست
Forwarded from SUT Twitter
بهترین بالش یه‌ کون نرمه.

«younger brother»

@sut_tw
کی این هوا رو سرد کرده بالاخره؟ بیاد دستاشو ببوسم.