Arcade [Bonus Track] (Ft FLETCHER)
Duncan Laurence
اه. من تمامی ورژنهای این آهنگ رو دوست دارم. ولم کنید.
2:22 🥲
2:22 🥲
وقتایی که استرس دارم انقدر پوست لبم رو میخورم که حس میکنم همینطور پیش بره رژیم غذاییم وارد مرحلهی پوست خواری میشه
مصدع اوقات
وقتایی که استرس دارم انقدر پوست لبم رو میخورم که حس میکنم همینطور پیش بره رژیم غذاییم وارد مرحلهی پوست خواری میشه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پیاده روی در روز اول پریود یعنی من چنگ زدن به زمین از درد زیر دل را دوست دارم.
شما الان یک ماموت یخ زده رو بیدار کنی شاید راحتتر بتونی سیرش کنی تا من رو در زمان پریود.
اِروتا / تکست
- همبرگر، نودل و مرغ بریان. - Hamburgers, Noodles and roasted Chicken. • #FastFood | #Noodles | #Chicken 🥓 EATINGSHOWS༄✦´
من در حالت عادی بعد خوردن یک لیوان چایی با قند: *ریفلاکس میکنم، آدامس میجوم و تو اتاق قدم میزنم تا اثر کافئین و شیرینی قندی که باهاش خوردم از بین بره و حالم بهتر بشه و باز هم تا دو سه ساعت بعد اشتها ندارم*
باز هم من، هر نیم ساعت در دوران پریود:
باز هم من، هر نیم ساعت در دوران پریود:
کاش سلطان بودم و هر وقت که مثل الان خیلی حوصلم سر رفت میتونستم کنیزهام رو بمالم، شراب بخورم، در تشت حمام کنم، ران مرغ بریان رو به نیش بکشم و به رعیت ظلم کنم.
خا فهمیدیم همون ترم اول نباید بدیم به کسی؛ یه چیز جدید بگید حوصلمون سر رفت.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی میفهمم خودم انتخاب رشتهی خودم رو ریدم و دقیقا همون ریدنه رو قبول شدم:
برای اون سریالی که وقتی سر و کون و کمرت داره میترکه هم نمیتونی قطعش کنی افسردگی بگیر. انسانها ارزشش رو ندارن.
نمیدونم این چه بیماری ایه که هر سریال و انیمه ای میبینم باید عکساشو بزارم پروفایل و بک گراند
جوگیری هم حد داره
جوگیری هم حد داره
Forwarded from [خودتی]
حالا شما انقد شکستهنفسی نکن کونتو نگیر سمت خودت ما قول میدیم ازت تعریف کنیم.
Forwarded from SUT Twitter
رابطه ای که اولش با رفاقت شروع شده بعد به رابطه عاشقانه رسیده، یکی از قشنگ ترین رابطه هاست
«mehti»
@sut_tw
«mehti»
@sut_tw
Forwarded from SUT Twitter
واقعا تاحالا حتی یک بار هم اتفاق نیفتاده که یکی بدون اینکه ازش بخوام برام آهنگ گذاشته باشه و من از این کارش خشنود و راضی بوده باشم؛ عوضش بی وقفه در مغزم فقط و فقط دیالوگ "خفهش کن خوارکسده" تکرار میشه و حتی خود آهنگ رو هم نمیشنوم. نکنید آقا. جان عزیزتون نکنید.
متاسفانه تنها چیزی که باعث میشه دائما این احساس رو داشته باشید که انسانها دارن ناامید و تحقیرتون میکنن توهم اهمیت داشتنه. اهمیتی نداریم بچها، ما لزوما برای هر کسی که باهاش در ارتباطیم اهمیت نداریم. غمنگیزه اما حقیقیه. رها کنید.