اونجایی میفهمی واقعا بدبخت شدی که سردرد ناشی از گریه انقدر زیاد میشه که دیگه احساس میکنی سر نداری.
Love Nwantiti
CKay
من برگشتم با یه آهنگ دیگه ای ک عنش تو تیک تاک دراومده💖
من واقعا به این نتیجه رسیدم کسی که از اول بدبخته، همیشه بدبخته.
من واقعا دیگه نمیتونم ادامه بدم و اصلا منصفانه نیست که خودکشی انقدر سخت باشه.
Forwarded from توییتی
آرامش بعد از طوفان اینطوریه که هی میترسی نکنه مثل اونی که قبل از طوفان بود موقتی باشه و همش دلشوره داری که دوباره بهت ریده نشه و انقدر سر همین قضیه اورثینک میکنی که دیگه حتی نمیتونی اسم حالتی که داری رو بذاری آرامش و این چرخه در تمامی شرایط سخت و حساس زندگی پایدار و برقراره.
Arcade [Bonus Track] (Ft FLETCHER)
Duncan Laurence
اه. من تمامی ورژنهای این آهنگ رو دوست دارم. ولم کنید.
2:22 🥲
2:22 🥲
وقتایی که استرس دارم انقدر پوست لبم رو میخورم که حس میکنم همینطور پیش بره رژیم غذاییم وارد مرحلهی پوست خواری میشه
مصدع اوقات
وقتایی که استرس دارم انقدر پوست لبم رو میخورم که حس میکنم همینطور پیش بره رژیم غذاییم وارد مرحلهی پوست خواری میشه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پیاده روی در روز اول پریود یعنی من چنگ زدن به زمین از درد زیر دل را دوست دارم.
شما الان یک ماموت یخ زده رو بیدار کنی شاید راحتتر بتونی سیرش کنی تا من رو در زمان پریود.
اِروتا / تکست
- همبرگر، نودل و مرغ بریان. - Hamburgers, Noodles and roasted Chicken. • #FastFood | #Noodles | #Chicken 🥓 EATINGSHOWS༄✦´
من در حالت عادی بعد خوردن یک لیوان چایی با قند: *ریفلاکس میکنم، آدامس میجوم و تو اتاق قدم میزنم تا اثر کافئین و شیرینی قندی که باهاش خوردم از بین بره و حالم بهتر بشه و باز هم تا دو سه ساعت بعد اشتها ندارم*
باز هم من، هر نیم ساعت در دوران پریود:
باز هم من، هر نیم ساعت در دوران پریود:
کاش سلطان بودم و هر وقت که مثل الان خیلی حوصلم سر رفت میتونستم کنیزهام رو بمالم، شراب بخورم، در تشت حمام کنم، ران مرغ بریان رو به نیش بکشم و به رعیت ظلم کنم.
خا فهمیدیم همون ترم اول نباید بدیم به کسی؛ یه چیز جدید بگید حوصلمون سر رفت.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی میفهمم خودم انتخاب رشتهی خودم رو ریدم و دقیقا همون ریدنه رو قبول شدم:
برای اون سریالی که وقتی سر و کون و کمرت داره میترکه هم نمیتونی قطعش کنی افسردگی بگیر. انسانها ارزشش رو ندارن.
نمیدونم این چه بیماری ایه که هر سریال و انیمه ای میبینم باید عکساشو بزارم پروفایل و بک گراند
جوگیری هم حد داره
جوگیری هم حد داره