کاش الان صفحهی سوم کتاب بنویسیم رو تموم میکردم و میذاشتمش تو کیفم تا خانوم معلم به خاطر تمیز نوشتنم، تو کتابم برچسب بچسبونه.
فرزندم یک سازمان سنجش و نظام تحصیلی ایران را دیدی، از این بعد همه چیز تکراریست
ابوعمر خراسانی بکیرم لاشیا از این دایره قرمزا اول پستاتون نذارید گوشت تن مایی که منتظر جواب کنکوریم میریزه خوارکسدهها.
کاش چای شهرزاد بودم و دم میشدم و تو آب جوش میسوختم ولی منتظر جواب کنکوری که میدونم ریدم نبودم
Forwarded from SUT Twitter
اونجایی میفهمی واقعا بدبخت شدی که سردرد ناشی از گریه انقدر زیاد میشه که دیگه احساس میکنی سر نداری.
Love Nwantiti
CKay
من برگشتم با یه آهنگ دیگه ای ک عنش تو تیک تاک دراومده💖
من واقعا به این نتیجه رسیدم کسی که از اول بدبخته، همیشه بدبخته.
من واقعا دیگه نمیتونم ادامه بدم و اصلا منصفانه نیست که خودکشی انقدر سخت باشه.
Forwarded from توییتی
آرامش بعد از طوفان اینطوریه که هی میترسی نکنه مثل اونی که قبل از طوفان بود موقتی باشه و همش دلشوره داری که دوباره بهت ریده نشه و انقدر سر همین قضیه اورثینک میکنی که دیگه حتی نمیتونی اسم حالتی که داری رو بذاری آرامش و این چرخه در تمامی شرایط سخت و حساس زندگی پایدار و برقراره.
Arcade [Bonus Track] (Ft FLETCHER)
Duncan Laurence
اه. من تمامی ورژنهای این آهنگ رو دوست دارم. ولم کنید.
2:22 🥲
2:22 🥲
وقتایی که استرس دارم انقدر پوست لبم رو میخورم که حس میکنم همینطور پیش بره رژیم غذاییم وارد مرحلهی پوست خواری میشه