آدمهای خوشگل، یا آدمهایی که فکر میکنند خیلی زرنگند،
همیشه از آدم تقاضای لطف بزرگی دارند.
آنها چون برای خودشان میمیرند خیال میکنند دیگران هم برایشان میمیرند.
خیلی بامزهست!!
-ناطور دشت، سلینجر
همیشه از آدم تقاضای لطف بزرگی دارند.
آنها چون برای خودشان میمیرند خیال میکنند دیگران هم برایشان میمیرند.
خیلی بامزهست!!
-ناطور دشت، سلینجر
آرزوها و رویاها قتل عام میشوند، آدمها ناامید، گلها پژمرده، و اینجاست که سیاستمداران آهنگ لبخند مینوازند.
مصدع اوقات
اینکه گردن جزو اندام های جنسی محسوب نمیشه باگ دانش بشریه
و همینطور "هر هشت ساعت" بودن آنتی بیوتیکها
شب همه بخیر به جز اونایی که به بیتیاس فحش میدن و یواشکی آهنگاشون رو گوش میکنن
كاش اين همسايه هاي مادر جنده شبا با سگاشون همبستر بشن كه ما كمتر صداي واق واقشونو بشنويم
Forwarded from مصدع اوقات (- Sogand 🇧🇷)
من خیلی منفی(-) نگرم، چون وقتی +نگر بودم اون خط عمودیای که میبینید رفت تو کونم و -نگر شدم. میخوام بگم اگه نمیخواید بره تو کونتون -نگر باشید.
اگه سگ داشتن تو اين شهرك مجازه كه ماعم به باباتون قلاده ببنديم با اجازه
اگه کسی که هر وقت دلش بخواد میتونه گریه کنه بازیگره، به من تو پی ام اسم اسکار بدید.
انقدر دلم برا چنل قبلی تنگ شده دست و دلم به کسشر گفتن تو اینجا نمیره
یعنی انقد حوصلهتون سر رفته از خودتون عکس میگیرید؟ من تو قرطینه انقدر زشت شدم که فقط حموم کردن تو خون چندتا تینیجر و یه دبیر فیزیک میتونه پوستم رو شاداب کنه