حوصلهای که سر میره نباید زیرش کم بشه، بلکه باید زیادتر بشه تا تا آخرین قطره بسوزه و نابود بشه.
الان یک هفتست فکر میکنم روزی که توش قرار دارم جمعهست. واقعاً هم نمیدونم چرا در طول روز برام سوال نمیشه که مثلا مگه یک هفته چند جمعه داره؟ یا مثلا دیروز که جمعه نبود چه روزی بود و در نتیجه امروز چه روزی باید باشه؟ خلاصه که واقعا زندگی ترسناکیه.
Forwarded from توییتی
کاش الان صفحهی سوم کتاب بنویسیم رو تموم میکردم و میذاشتمش تو کیفم تا خانوم معلم به خاطر تمیز نوشتنم، تو کتابم برچسب بچسبونه.
فرزندم یک سازمان سنجش و نظام تحصیلی ایران را دیدی، از این بعد همه چیز تکراریست
ابوعمر خراسانی بکیرم لاشیا از این دایره قرمزا اول پستاتون نذارید گوشت تن مایی که منتظر جواب کنکوریم میریزه خوارکسدهها.
کاش چای شهرزاد بودم و دم میشدم و تو آب جوش میسوختم ولی منتظر جواب کنکوری که میدونم ریدم نبودم
Forwarded from SUT Twitter
اونجایی میفهمی واقعا بدبخت شدی که سردرد ناشی از گریه انقدر زیاد میشه که دیگه احساس میکنی سر نداری.
Love Nwantiti
CKay
من برگشتم با یه آهنگ دیگه ای ک عنش تو تیک تاک دراومده💖
من واقعا به این نتیجه رسیدم کسی که از اول بدبخته، همیشه بدبخته.