دلم برای اینایی که زیادی اعتماد به نفس دارن میسوزه. خیلی خودشون رو دوست دارن چون انگار میدونن اینقدر کسشر هستن که بقیه دوسشون نداشته باشن و میخوان این کمبود رو جبران کنن.
این میزان از طلبکاری دائمی پدر و مادرها واقعاً جالبه. خوب نمیریختی توش عزیزم. نمیریختی. خیلی دلم میخواست کاری برات بکنم اما متاسفانه تنها راهش همین بود. انشالله غم و اشتباه آخرتون باشه.
Tolou
Moein
من نمیفهمم این کسکش چی میخوره که صداش انقدر سوز داره؟ استغفرالله
آیا تنها تمایل به زدن واکسن فایزر دارید و نمیخواهید به واکسنهای دیگر اعتماد کنید؟ بله؟ پس بگید بریزه توش که به امید خدا تا دو سه ماه دیگه به عنوان مادر باردار براتون تزریقش کنن. امیدوارم موفق باشید.
حوصلهای که سر میره نباید زیرش کم بشه، بلکه باید زیادتر بشه تا تا آخرین قطره بسوزه و نابود بشه.
الان یک هفتست فکر میکنم روزی که توش قرار دارم جمعهست. واقعاً هم نمیدونم چرا در طول روز برام سوال نمیشه که مثلا مگه یک هفته چند جمعه داره؟ یا مثلا دیروز که جمعه نبود چه روزی بود و در نتیجه امروز چه روزی باید باشه؟ خلاصه که واقعا زندگی ترسناکیه.
Forwarded from توییتی
کاش الان صفحهی سوم کتاب بنویسیم رو تموم میکردم و میذاشتمش تو کیفم تا خانوم معلم به خاطر تمیز نوشتنم، تو کتابم برچسب بچسبونه.
فرزندم یک سازمان سنجش و نظام تحصیلی ایران را دیدی، از این بعد همه چیز تکراریست
ابوعمر خراسانی بکیرم لاشیا از این دایره قرمزا اول پستاتون نذارید گوشت تن مایی که منتظر جواب کنکوریم میریزه خوارکسدهها.