مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
536 videos
8 files
254 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
درسته که بدبخت و افسرده و کسشر و بی‌حوصله و بی‌انگیزه و ناامیدم، ولی حداقل ریحانه پارسا نیستم
دلم برای اینایی که زیادی اعتماد به نفس دارن میسوزه. خیلی خودشون رو دوست دارن چون انگار میدونن این‌قدر کسشر هستن که بقیه دوسشون نداشته باشن و میخوان این کمبود رو جبران کنن.
این میزان از طلبکاری دائمی پدر و مادرها واقعاً جالبه. خوب نمیریختی توش عزیزم. نمیریختی. خیلی دلم میخواست کاری برات بکنم اما متاسفانه تنها راهش همین بود. انشالله غم و اشتباه آخرتون باشه.
Tolou
Moein
من نمیفهمم این کسکش چی میخوره که صداش انقدر سوز داره؟ استغفرالله
لباسای زمستونی یه جور گرون شدن انگار تقصیر منه که هوا سرده.
آیا تنها تمایل به زدن واکسن فایزر دارید و نمیخواهید به واکسن‌های دیگر اعتماد کنید؟ بله؟ پس بگید بریزه توش که به امید خدا تا دو سه ماه دیگه به عنوان مادر باردار براتون تزریقش کنن. امیدوارم موفق باشید.
In Vain
Within Temptation
یازده از ده.
تماشای صدا و سیما یعنی من احمق فرض شدن را دوست دارم.
Divooneh
Mansour
دیوونه شو دیگه کسکش.
حوصله‌ای که سر میره نباید زیرش کم بشه، بلکه باید زیادتر بشه تا تا آخرین قطره بسوزه و نابود بشه.
الان یک هفتست فکر میکنم روزی که توش قرار دارم جمعه‌ست. واقعاً هم نمیدونم چرا در طول روز برام سوال نمیشه که مثلا مگه یک هفته چند جمعه داره؟ یا مثلا دیروز که جمعه نبود چه روزی بود و در نتیجه امروز چه روزی باید باشه؟ خلاصه که واقعا زندگی ترسناکیه.
مغزم در تمام لحظات جدی و حساس که نباید بخندم:
Forwarded from توییتی
به زمان هخامنشیان برگردند یا ساسانیان رجب؟


@TweetyChannel | kasra_Irani
یه دو دقیقه برای پاییز نمالید ببینه چه گوهی باید بخوره.
Nargese Shiraz
Hayedeh
اونقده از تو دور شدم، که دیگه پیدات نیست.
پدری که سیس گرفته ترسناکه.
کاش الان صفحه‌ی سوم کتاب بنویسیم رو تموم میکردم و میذاشتمش تو کیفم تا خانوم معلم به خاطر تمیز نوشتنم، تو کتابم برچسب بچسبونه‌.
میگه اگه بچه‌م شبیه مهراد باشه چطوری بهش شیر بدم؟=)))))))))
فرزندم یک سازمان سنجش و نظام تحصیلی ایران را دیدی، از این بعد همه چیز تکراریست
بنویس سازمان سنجش بخوان مسئول پیچوندن دل و روده ما از استرس.
اونی که با وجود فلت بودنت دوستت داره واقعیه.