Pes ettiğimden değil.
Olmayacağini gözüme soka soka gösterdigin için vazgeçtim.
Olmayacağini gözüme soka soka gösterdigin için vazgeçtim.
Ahmet Kaya’nın da dediği gibi;
“Haykırsam duyamazsın, çağırsam gelemezsin, yürekten sevemezsin sen.”
“Haykırsam duyamazsın, çağırsam gelemezsin, yürekten sevemezsin sen.”
💔6