"Kimse kimseyi aylarca beklemez" dedi adam.
"Bekler" dedi kadın ve gülümsedi.
Eğer sevmişse aylarca da bekler, yılarca da.
"Bekler" dedi kadın ve gülümsedi.
Eğer sevmişse aylarca da bekler, yılarca da.
❤6
Kalbim bana dönüp dönüp zorlanıyorum dedikçe, ben sana dönüp senden umut kesmem dedim Allah'ım. Senden umut kesemem çünkü sen her zorluktan sonra kalbime baharlar verdin🤍.
❤7👍3
Forwarded from 1𝓼𝓮𝓷𝓰𝓲𝓽𝓶𝓮 ♡ (𝓪𝔂𝓮)
نتجاهل ليبقئ الود مستمر وليس لأننا أغبياء🤎😊
Forwarded from 1𝓼𝓮𝓷𝓰𝓲𝓽𝓶𝓮 ♡ (𝒂𝒏.𝒄𝒊𝒄𝒐 ♡)
ما أجمل القدر عندما يبعدك عن شيء لا يستحقك 🫶🏻
Allah'ım, eğer birgün ümidim yitirirsem, senin bana yazdığın kaderin, hayallerimden daha güzel olduğunu hatırlat.
👍6
"Öyle pişman olacaksın ki bir gün. Gelip diyeceksin bana, kimse beni senin kadar sevmedi. Sana diyeceğim tek söz şu ki; Beni de senin kadar kimse üzmedi."
👍8💯4😢2