Sana karşı hep yüzsüz oldum ve bundan hiç utanmadım çünkü bana göre sevmek gururu hiçe sayıp koşmaktı.
👍5
Ona hakketmediği değeri verdin,
sana hakketmediğin şeyler yaşattı.
sana hakketmediğin şeyler yaşattı.
👌6
Başarmışsın aşabilmişsin beni,yapmışsın bunu.Biliyormusun ben hiç denemedim bile,seni aşmayı,seni unutmayı denemedim bile.yapamıyorumda zaten ben seni sevmeyi aşamıyorum.
Madem sevmeye yüreğin yoktu neden umut veren gözlerle baktın..
😢6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Ve bi daha asla eski sen olamadın :)
😢6👍2❤1
Forwarded from 𝑯𝒊𝒓𝒂𝒆𝒕𝒉 (merrve)
Konuşmak istiyorsa;
Senim yazmanı beklemez yazar.
Sesini duymak istiyorsa arar.
Görüşmek istiyorsa bir fırsatını bulur.
Sevmek istiyorsa sana saçma sapan bir anlam yükler kendine bahane yaratır yine sever insan bu istese yapmayacağı şey yok ama istememiş demek ki.
Senim yazmanı beklemez yazar.
Sesini duymak istiyorsa arar.
Görüşmek istiyorsa bir fırsatını bulur.
Sevmek istiyorsa sana saçma sapan bir anlam yükler kendine bahane yaratır yine sever insan bu istese yapmayacağı şey yok ama istememiş demek ki.
👍7❤1
Ben her dakika başı cevap verdi mi diye telefona bakarken onun hiç yazmadan tüm günü geçirebildiğini görünce ne kadar aptal gözüktüğümü fark ettim.
😢12❤3
İyi geceler sayın dinleyenler
Tabi eğer böyle bir şey mümkünse.
Tabi eğer böyle bir şey mümkünse.
❤7
Görmezden gelmene rağmen seni seven bana yazıklar olsun.
😢4👍2
Eski bir piyeste de söylendiği gibi ''yolun sonu sevenlerin kavuşma noktasıdır''.
😢4