9 dan sonra 10 gelir
ondan sonra herkese karşı hisizleşirsin.
ondan sonra herkese karşı hisizleşirsin.
👾5
Bir dilek hakkım olsaydı
Seni anneme hiç anlatmamayı dilerdim (:
Seni anneme hiç anlatmamayı dilerdim (:
😢7
aynı sonla biteceğini bildiğiniz halde sürekli tekrarlanan o konuşma.
😢6
Keşke bazı insanlar için yaptığımız her şeyi geri alabilsek hic gerek yoktu çünkü.
👍7👌3
Ben her zaman kalan taraftım sen sebepsizce terk eden oldun.
😢8
Sana karşı hep yüzsüz oldum ve bundan hiç utanmadım çünkü bana göre sevmek gururu hiçe sayıp koşmaktı.
👍5
Ona hakketmediği değeri verdin,
sana hakketmediğin şeyler yaşattı.
sana hakketmediğin şeyler yaşattı.
👌6
Başarmışsın aşabilmişsin beni,yapmışsın bunu.Biliyormusun ben hiç denemedim bile,seni aşmayı,seni unutmayı denemedim bile.yapamıyorumda zaten ben seni sevmeyi aşamıyorum.
Madem sevmeye yüreğin yoktu neden umut veren gözlerle baktın..
😢6