"Seninle aynı şeyleri hissetiğimizi sandığım o günler için özür dilerim"
❤4😢3
Size değer verenlerin kıymetini içlerindeki kelebekleri öldürmeden bilin..
❤6
Bir insana "eksik olma" demek ne güzel bir ifade, değil mi?
"Eksik olma" çünkü varlığın çok güzel.
"Eksik olma" çünkü varlığın çok güzel.
❤4
Beni sevmediğini duygularımla oynadığından eminim ama,Tek kelimesine kalbimi tamamen ona teslim edebilirim.
❤5
Forwarded from ℰ𝓁𝓋ℯ𝒹𝒶 𝒽𝒶𝓎𝒶𝓁𝓁ℯ𝓇 🖤’ (İnci qasap)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🥺❤️🩹.
❤6👍1
Forwarded from ℰ𝓁𝓋ℯ𝒹𝒶 𝒽𝒶𝓎𝒶𝓁𝓁ℯ𝓇 🖤’ (İnciqasap)
O sana küçük bir umut verdi sen ise ona her şeyini verdin
❤7
+nasılsın?
_ben senin canın istediği zaman yazacağın günlüğün değilim.
_ben senin canın istediği zaman yazacağın günlüğün değilim.
❤8👍2🍓1
Ne sen unuttun beni,ne ben vazgeçtim senden. Ama öyle bir haldeyiz ki ne sen arıyorsun beni,ne de ben soruyorum seni..
👍4
"Üç saniye süren göz göze gelişlerin en az üç yıl unutlmayışı var."
🫡7
Herkes gider ben kaldırım da şimdi herkes gelir bir ben uğramam sana.
👍5