Ahmet Kaya’nın da dediği gibi;
“Haykırsam duyamazsın, çağırsam gelemezsin, yürekten sevemezsin sen..”
“Haykırsam duyamazsın, çağırsam gelemezsin, yürekten sevemezsin sen..”
❤🔥5❤2🥰1🙏1
Gözler kimi gördüğünü unutur ama kalp kimi sevdiğini unutmaz.
❤6
"Seninle aynı şeyleri hissetiğimizi sandığım o günler için özür dilerim"
❤4😢3
Size değer verenlerin kıymetini içlerindeki kelebekleri öldürmeden bilin..
❤6
Bir insana "eksik olma" demek ne güzel bir ifade, değil mi?
"Eksik olma" çünkü varlığın çok güzel.
"Eksik olma" çünkü varlığın çok güzel.
❤4
Beni sevmediğini duygularımla oynadığından eminim ama,Tek kelimesine kalbimi tamamen ona teslim edebilirim.
❤5