Demek ki neymiş herşey bir gecede bitebilecek kadar basitmiş.
❤4
Ahmet Kaya’nın da dediği gibi;
“Haykırsam duyamazsın, çağırsam gelemezsin, yürekten sevemezsin sen..”
“Haykırsam duyamazsın, çağırsam gelemezsin, yürekten sevemezsin sen..”
❤🔥5❤2🥰1🙏1