Ben seni sevdim diye tüm bunları hak ettiysem,dilerim ki kendin gibi birini seversin...
😢7
Evef eskisi gibi değiliz, ama şunu bilmeni isterim ki, kalbimdeki yerini asla bir başkası doldurmaz.
Yeni biri yok olmasınada gerek yok
Ben yeni birini istemiyorum sadece onu istiyorum mutlu olmayacağımızı bilesem bile onu istiyorum onunla mutsuz olmayı kabul ediyorum eğer gelmek isterse kalbim ona hep açık.
Ben yeni birini istemiyorum sadece onu istiyorum mutlu olmayacağımızı bilesem bile onu istiyorum onunla mutsuz olmayı kabul ediyorum eğer gelmek isterse kalbim ona hep açık.
❤4
Özlüyorum ama geri gelsin istemiyorum,konuşmak istiyorum ama yazmak istemiyorum umrumda değil ama eskileri hatırladıkça bitiyorum.
💔5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
En büyük yanlışın,elbette ki bendim🤭
İnsanlar hiç gitmiycekmiş gibi sever,hiç sevmemiş gibi de giderler :)
👾4❤2😢1