"Bilirsin... insan çok Üzgün olduğu zamanlarda güneşin batışını izlemeyi sever"🫂
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Bana yazamazsın kafana estimi? 😆
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍
Ebru Gündeş – Âşık
Aşktan oğlum bi hoş sağım solum..
sevdim malum ki en güzel huyum..🌚🤍
sevdim malum ki en güzel huyum..🌚🤍
🙏2
Sormuşlar şaire;
Hayattaki en büyük yokluk nedir?
Şair acı bir tebessümle cevaplamış;
Varlığına alıştığınız bir insanın yokluğudur..
Hayattaki en büyük yokluk nedir?
Şair acı bir tebessümle cevaplamış;
Varlığına alıştığınız bir insanın yokluğudur..
👍1
artık hiçbir şeyi düzeltmeye çalısmıyorum, öyle mi olmuş? Düzelirse anasını sikiyim
👌2