Ben aşkı..
Ne yaparsa yapsın nefret edemedigim,sürekli gururumu ayaklar altına aldığım, bir adımına on adım atan,gözlerinin içine bakamayan kendimden öğrendim.
Ne yaparsa yapsın nefret edemedigim,sürekli gururumu ayaklar altına aldığım, bir adımına on adım atan,gözlerinin içine bakamayan kendimden öğrendim.
❤3
Müslüm Gürses değilim ama ben de "sevgisizliğine bir kalp verdim."
🫡4
" Herkes istediği kadar konuşsun. Beni anlayacak insan, oturduğum yerde de beni bulur..”
"Bilirsin... insan çok Üzgün olduğu zamanlarda güneşin batışını izlemeyi sever"🫂
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Bana yazamazsın kafana estimi? 😆
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍
Ebru Gündeş – Âşık
Aşktan oğlum bi hoş sağım solum..
sevdim malum ki en güzel huyum..🌚🤍
sevdim malum ki en güzel huyum..🌚🤍
🙏2
Sormuşlar şaire;
Hayattaki en büyük yokluk nedir?
Şair acı bir tebessümle cevaplamış;
Varlığına alıştığınız bir insanın yokluğudur..
Hayattaki en büyük yokluk nedir?
Şair acı bir tebessümle cevaplamış;
Varlığına alıştığınız bir insanın yokluğudur..
👍1