Ahmet Kaya’nın da dediği gibi;
“Haykırsam duyamazsın, çağırsam gelemezsin, yürekten sevemezsin sen.”
“Haykırsam duyamazsın, çağırsam gelemezsin, yürekten sevemezsin sen.”
💔6
Ve ben en çok da Galata’nın kız kulesine bakışına ve sana asığım ❤️🩹🥹
40 sene geçse severim seni ama artık 40 kere denesekte olamayız..
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Tanıdık bi yerde bul beniiiğ :)
Ona yazmayacak kadar gururlu herkese anlatacak kadar gurursuzum.
🤝8❤1
Bana Sen Gel-Berkay (speed up)
eslem
Biraz sarıl elini ver..
sadece
kalben
Dizlerinde dizlerim boynundA elleriM🫀🤍.