Pes ettiğimden değil.
Olmayacağini gözüme soka soka gösterdigin için vazgeçtim.
Olmayacağini gözüme soka soka gösterdigin için vazgeçtim.
Ahmet Kaya’nın da dediği gibi;
“Haykırsam duyamazsın, çağırsam gelemezsin, yürekten sevemezsin sen.”
“Haykırsam duyamazsın, çağırsam gelemezsin, yürekten sevemezsin sen.”
💔6
Ve ben en çok da Galata’nın kız kulesine bakışına ve sana asığım ❤️🩹🥹
40 sene geçse severim seni ama artık 40 kere denesekte olamayız..