Ne hissettigimi unutup neyi hakettiğimi hatırlama dönemi.
🤝2
Eskidendi o, olmayacağını bildiğim halde uğruna verdiğim emekler. Yoruldum ve hiçbir şeye değmedi.
👍8🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Düşürme bu duruma bizi :)
Hayatımın başı ve sonu belliydi; hiç olmazsa ortasını kaçırmamalıydım.
😢3
Çünkü acı, gidenin değil kalanın hikayesidir ve hikayeyi hep kalanlar bitirir.
❤🔥3