YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית
2.43K subscribers
660 photos
411 videos
37 files
440 links
YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית
👉 https://yuv.ai 👈
Download Telegram
סופסוף: יצרתי וידאו של איימי וויינהאוס, שנפטרה בצעירותה, שרה את Soon We'll Be Found של Sia האגדית. שילוב שלצערנו לא יכול לקרות במציאות - הופך למציאותי מאוד עם בינה מלאכותית!!

תהיו עדינים בביקורת כי עדיין השקעתי פה למרות שזה לא מושלם, ובכל זאת - אני עפתי על התוצאה! תחיית המתים סגנון 2023!!!!

למי שמעוניין בפרטים הטכניים:
- שכפול קול ואימון עם RVC
- החלפת פנים בסרטון וידאו
- עריכת אודיו עם Audacity
- עריכת וידאו עם ShotCut
- גרפיקה עם Canva
- פתיח תלת מימד מתמונה באמצעות LeiaPix

אז... מה חשבתם?


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02RRdGYCPdPzwFPsc7t22TqVhc4v4w4NYPawdaN6g9JVxiDiQP4dyHe4svgcarAXAHl&id=100002717045940&mibextid=qC1gEa
"איך אני מפתח בוט לעסק שלי אם אני לא יודע קוד?" בדיוק כמו שאני מראה בסרטון החדש הזה!



לאחר המון שאלות שקיבלתי, ולנוכח העובדה שהקהילה שלי בוואצאפ (מוזמנים להצטרף) בחרה שאצור סרטון הדרכה על איך להקים בוט מבוסס בינה מלאכותית מבלי הצורך לדעת קוד, הרמתי את הכפפה והנה הסרטון לפניכם!

נשתמש ב-Flowiseai, כלי חזק מבוסס LangChain (למי שזה סינית - לא נורא), שמאפשר לטעון מסמכים וקישורים וליצור בקלות בוט שמתממשק לדאטה שאנחנו טוענים אליו, וגם יודע לפנות ל-chatGPT כדי להשיב על שאלות שקשורות לתוכן הדאטה שלנו.

Flowiseai הוא כלי חינמי, בסרטון אני מסביר עליו, מראה כיצד להתקין אותו וכיצד להרים בוט בקלות ועם (כמעט) 0 מאמץ!



צפו ועדכנו מה חשבתם

https://youtu.be/IWGjkP4OtxY
רוצים לשמוע אותי שר ״שני משוגעים״ של עומר אדם? צפו בסרטון הדרכה החדש שלי על איך משכפלים קול באמצעות שימוש ב-RVC!

לקחתי קטע קול שלי והפכתי אותו למודל, לאחר מכן לקחתי את השיר ״שני משוגעים״ ו״עברתי רק כדי לראות״ ו״הלבשתי״ את הקול שלי על השירים האלה. לדעתי יצא מהמם אבל מי אני שאשפוט.

מוזמנים לצפות במדריך המפורט, שלב אחרי שלב, כדי להבין איך גם אתם יכולים לקחת כל קול שאתם רוצים - להפוך אותו למודל, ואז להלביש אותו על כל קטע קול שתרצו!

ספרו לי מה חשבתם 🙏

https://youtu.be/9YjWEXqq58w
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אז מה קורה כשלוקחים קטע שלי קורא בתורה ומלבישים אותו על "שני משוגעים" של עומר אדם, ומוסיפים Deep Fake בווידאו?

התוצאה לפניכם, המודל של ה-AI ידע להמיר הכל לא רע בכלל, וזה אפילו קורע!

אז מה היו לנו כאן טכנית?
- שכפול קול עם RVC (אימנתי מודל על הקול שלי, הלבשתי על השיר)
- שימוש ב roop ליצירת דיפ פייק
- עריכת וידאו ב iMovie להתאים את הווידאו לשיר
- קצת גרפיקה לפתיח עם Canva
פרק 20 באוויר ומורגן פרימן השתלט על תחילת השידור! ב-2 הדקות הראשונות מורגן יסביר *בעברית* על ״העברת פורטים״ ו״מנהרות״, ואז יעביר אלי את השידור 😱

בפרק זה נדבר על העברת פורטים, מה שנקרא Port Forwarding, ועל טכניקות כמו מינהור - Tunneling וכימוס - Encapsulation. נסביר מהן הטכניקות הללו, כיצד הן יכולות לשמש תוקפים בכדי לעקוף חומות הגנה, איך זה קשור ל-VPN ואיך כל זה עזר לי לעקוף את המוצר של סיסקו - Cisco Umbrella.

אשמח אם תאזינו ותשתפו מה חשבתם על הפרק 🙏

נ.ב - אם אתם לא שומעים את מורגן בתחילת הפרק בספוטיפיי, תאזינו כרגע דרך הקישור של ה-rss

https://rss.com/podcasts/hackit/1018961/
פיתחתי פיצ׳ר באתר שמבצע הצפנה ופענוח של הודעות לפי הלוגיקה של סדרת פיבונאצ׳י. מה זה אומר?

נכנסים לאתר -> מזינים טקסט -> בוחרים שפה -> לוחצים Encrypt ומקבלים טקסט מוצפן -> שולחים למי שבא לכם

הצד שרוצה לפענח מסר מוצפן צריך להדביק את המסר המוצפן -> לבחור שפה -> לבחור Decrypt -> והופ! המסר גלוי.

מוזמנים להתנסות: https://hackit.co.il/fibo
משתף אתכם קצת על בוטים, אני בהשוואה קשה מאוד בין מספר כלים:
Azure Power Virtual Agents בשילוב Azure OpenAI
לבין botpress
לבין Quivr
לבין flowiseai
לבין native langchain

תזכרו את הדבר הבא: יש המון כלים שמאפשרים לבנות בוט מותאם אישית, חלקם חינמיים ודורשים התקנה, חלקם חינמיים ודורשים קוד, חלק דורשים תפעול קצת מורכב, וחלקם - שהשם יעזור ירחם ויציל עם המורכבות.

שורה תחתונה:
ללקוחות קטנים שרוצים אתר של צ׳אט - ללא ספק quivr

ללקוחות קטנים שרוצים בוט עם תהליכי זרימה ותרחישים - botpress או flowiseai (אם כי אני נוטה לבוטפרס)

ללקוחות שמוכנים לקפוץ למים של הגדולים, ולשחק בליגה של הענקים: ללא ספק וחד משמעית Azure.

שמחתי לעשות סדר! זה היה מחקר שובר ראש!
גם hackit בטוויטר החדש של פייסבוק! הצטרפו:

https://www.threads.net/@hackit.co.il
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
הדגמה לבניית שלד לעמוד נחיתה תוך רגעים עם DeployScipt ו-chatGPT!
שבוע טוב ומטורף נפתח! למה? כי OpenAI שחררו את ה-Code Interpreter למנויי chatGPT Plus!!!! 🚀🚀🚀

*מה זה אומר על קצה המזלג?*

יכולת לבקש לבצע משימות מאוד מורכבות ולקבל תוצאות תוך רגעים! כמו למשל: העלאת קבצים (כן כן!) ושאלת שאלות על קבצים, יצירת גרפים, ניתוח נתונים, ועוד ועוד

סרטון מדהים שמדגים את היכולות: https://youtu.be/3t7417CB-o8
יש חבילת פיתוח שנקראת Langchain שמאפשרת לבצע אינטראקציה עם מודלים של בינה מלאכותית ולבצע מגוון של משימות. בין שלל יכולותיה, היא מאפשרת שימוש בסוכן שנקרא zero-shot-react-description, שהוא סוכן שכותב את הלך החשיבה שלו למציאת פיתרון. כך למשל, אם שואלים אותו שאלה, בדומה ל AutoGPT, יופיע הלך המחשבה והדרך לפיתרון המשימה. בצילום המסך הזה אתם רואים את הפירוט (בירוק) כתגובה לשאלה (באדום). לא פחות ממרתק! כמה אפשר ללכת עם זה רחוק!
כלי AI - מעט הכמות ורב האיכות:
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
הפכתי את אלביס פרסלי לפסל באמצעות אפליקציה מגניבה בשם Restyle שמאפשרת לבצע עריכת וידאו מבוססת AI בקלות, כולל לעיצוב המפורסם של הפסל הרוקד שפורסם לאחרונה ברשת. לקחתי אותה לניסיון קטן (נותנים ניסיון חינמי של 4 שניות), נראה טוב! המנוי שלהם יקר יחסית אבל אהבתי את התוצאה שהתקבלה באפס מאמץ!
לבקשת הקהל מקפיץ לכם שוב מחברת Google Colab שמריצה את Stable Diffusion יחד עם Deforum, SadTalker ושלל תוספים אחרים.
שימו לב שבהתאם להודעה של גוגל, המחברת תעבוד רק למנויי קולאב+

כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על המשולש (Play) ומקבלים קישור בסוף. מאוד פשוט. זה יותר משתלם מלהריץ RunDiffusion או RunPod או לקנות כרטיס מסך 4080 שהוא פשיטת רגל.

https://colab.research.google.com/drive/11a33ACOHRjIj1Y4spqqDhF_q-OL6fpxk
קרב הענקים! אז מה קרה כשערכתי השוואה בין chatGPT לבין Bard של גוגל ו-Claude של אנתרופיק? מי ניצח ומי חזר עם הזנב בין הרגליים?

בסרטון זה נדגים בדיוק את זה, אתן דוגמאות למשימות שונות (אבל זהות) לכל אחד מהמודלים, כגון: תרגום שירים, כתיבת קוד ואפילו יצירת תכנית שיווקית לפייסבוק.

רוצים לגלות מי ניצח? צפו:
https://youtu.be/Jm99ptVQam8
הפגזתם בשאלות לגבי גישה לקלוד, אז מה יותר טוב מסרטון שיצרתי עבורכם שמדגים איך תוכלו לקבל גישה תוך דקה עם VPN חינמי?

נ.ב - מלבד זה שגוגל פחדו מהסרטון הקודם שלי, כנראה הבהלה שלהם לעברית היא (גם) בגלל קלוד שמתפוצץ החוצה. אז תעזרו לקלוד לנצח את בא-רד!

https://www.youtube.com/watch?v=is_7LgONnJI
משתף כמה תובנות על מחקר נוסף שביצעתי על הטמעת המודלים של GPT-4 בענן של מייקרוסופט, Azure, והטמעת Claude בענן של AWS

1. מייקרוסופט הטמיעו את GPT בענן שלהם, כך שאפשר להשתמש בצורה מאובטחת בסביבה סגורה ב-Azure OpenAI שזה בעצם לתשאל את המודל של GPT שנמצא ב-Azure וכך מידע עסקי לא יוצא לסביבות אחרות
2. בדומה לזה, וכמענה לתחרות, AWS הטמיעו בצורה בלעדית את Claude בענן שלהם, שגם כאן, במידה וסביבה מוקמת ב-AWS, התקשורת יכולה להיות מאובטחת ומוגנת
3. הפלטפורמה של Azure מונגשת יותר בקלות, הרבה יותר קל לגשת לסטודיו של OpenAI שם ולהתחיל לשחק ולבנות בוטים בקלות ועוד המון אפשרויות
4. הפלטפורמה של AWS שתאפשר שימוש זהה כמו פיתוח בוטים מבוססי AI, ושימוש במודלים של קלוד, תתאפשר אך ורק דרך המוצר החדש של אמאזון שנקרא BedRock שאמור לתת פייט חזק מאוד ל-Azure בעיקר בגלל ההטמעה של קלוד
5. בעוד שב-Azure נוכל להשתמש ב-DALLE של OpenAI כדי לייצר תמונות, ב-AWS נוכל להשתמש, בלא פחות ולא יותר, מאשר Stable Diffusion!!
מצרף תמונה שיצרתי כדי להמחיש את ההבדלים:
בוקר טוב עם חידושים! LeonardoAI השיקו *הבוקר* את המודל החדש של סטייבל דיפיוז'ן - SDXL9!

הנה דוגמא להשוואה קלה, עוד צריך לשחק עם זה כדי להבין את המשמעות אבל המודל החדש אמור להיות משמעותי ועוצמתי הרבה יותר.

מצד ימין השתמשתי בלאונרדו דיפיוז'ן, מצד שמאל במודל החדש.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
קצת באיחור אבל ניסיון ראשון שלי עם דיפורום בסטייבל דיפיוז׳ן, עפתי על זה! 👑🚀
👍1