זכיתי היום להעביר סשן של שעתיים ל-IT של תנובה. כשאני מדבר בפני IT אני מרגיש ״בבית״ כי במשך שנים התעסקתי בצורה כזו או אחרת עם עובדי מחלקת ה-IT בארגונים שעבדתי בהם.
היה מאתגר לכלול דברים שקולעים לקהל מגוון אבל בסופו של דבר הצלחתי לארוז הרצאה שהתגובות היו ממש מעולות! דיברתי על:
- דיפ פייקים בזמן אמת
- בינה מלאכותית רגילה מול בינה מלאכותית יוצרת
- איך עובד מודל שפה גדול ואיזה סוגים קיימים ולאלה משימות כל מודל יכול להתאים?
- איך אפשר לעבוד עם מודל שפה כדי לחפש, לבצע מחקר מעמיק, ליצור מצגות מרהיבות, לקבל רעיונות לאבטיפוס של מוצר וגם לפתח מוצר ראשוני (MVP)
- סוכני AI טקסטואליים וקוליים, הפעלת טריגרים של אוטומציות עם AI, כמו גם יצירת צוות שלם של סוכני AI שפיתחתי ל-Slack
- ניהול פניות לתמיכה דרך Slack ע״י חיבור של סוכן לקונפלואנס להשיב על שאלות, ורק מה שלא מקבל מענה - נפתחת עבורו קריאה לתמיכה
- על סביבות ה-AI של מייקרוסופט (AI Foundry) ו-AWS Bedrock של אמזון
- על Copilot 365 של כל סוויטת המוצרים של אופיס, לרבות כתיבת וסיכום מיילים, פגישות, יצירת מסמכים ומצגות מקבצי רפרנס, ניתוח אקסלים ותקציר פגישות
- משם לעולם ה-Vibe Coding עם הכלים הכי חמים: Lovable, Base44, לרבות דגשים על אבטחת מידע, חיבור לבסיס נתונים, ייצוא הקוד, בנוסף דיברנו על Windsurf, Cursor, GitHub Copilot, ואיך לא - MCP!!!!
- צירפתי הדגמות של שרתי MCP שיצרתי ל-JIRA, Confluence, Supabase, PostgreSQL, שליטה בדפדפן עם פפיטיר ועוד
עושר של הרצאה ושל כלים. היה כיף. היו המון שאלות. קהל חכם ונבון. תודה על הזכות ועל ההזדמנות!!! תנובה הייתם מעולים ❤️
היה מאתגר לכלול דברים שקולעים לקהל מגוון אבל בסופו של דבר הצלחתי לארוז הרצאה שהתגובות היו ממש מעולות! דיברתי על:
- דיפ פייקים בזמן אמת
- בינה מלאכותית רגילה מול בינה מלאכותית יוצרת
- איך עובד מודל שפה גדול ואיזה סוגים קיימים ולאלה משימות כל מודל יכול להתאים?
- איך אפשר לעבוד עם מודל שפה כדי לחפש, לבצע מחקר מעמיק, ליצור מצגות מרהיבות, לקבל רעיונות לאבטיפוס של מוצר וגם לפתח מוצר ראשוני (MVP)
- סוכני AI טקסטואליים וקוליים, הפעלת טריגרים של אוטומציות עם AI, כמו גם יצירת צוות שלם של סוכני AI שפיתחתי ל-Slack
- ניהול פניות לתמיכה דרך Slack ע״י חיבור של סוכן לקונפלואנס להשיב על שאלות, ורק מה שלא מקבל מענה - נפתחת עבורו קריאה לתמיכה
- על סביבות ה-AI של מייקרוסופט (AI Foundry) ו-AWS Bedrock של אמזון
- על Copilot 365 של כל סוויטת המוצרים של אופיס, לרבות כתיבת וסיכום מיילים, פגישות, יצירת מסמכים ומצגות מקבצי רפרנס, ניתוח אקסלים ותקציר פגישות
- משם לעולם ה-Vibe Coding עם הכלים הכי חמים: Lovable, Base44, לרבות דגשים על אבטחת מידע, חיבור לבסיס נתונים, ייצוא הקוד, בנוסף דיברנו על Windsurf, Cursor, GitHub Copilot, ואיך לא - MCP!!!!
- צירפתי הדגמות של שרתי MCP שיצרתי ל-JIRA, Confluence, Supabase, PostgreSQL, שליטה בדפדפן עם פפיטיר ועוד
עושר של הרצאה ושל כלים. היה כיף. היו המון שאלות. קהל חכם ונבון. תודה על הזכות ועל ההזדמנות!!! תנובה הייתם מעולים ❤️
👍5🔥2
סגירת מעגל קווים לדמותה: במקרה לפני חודשים צילמתי סרטון על base44, הפצתי אותו, ובמקרה היום פגשתי את המייסד שלו - Maor Shlomo האיש והאגדה! 🚀
אני מאוד אוהב לבחון כלים וטכנולוגיות וגם אוהב לפרגן ליוצרים ולתת קרדיט. זו מצווה גדולה. לא לחינם אמרו חז״ל שמי שנותן קרדיט מביא גאולה לעולם (״כל האומר דבר בשם אומרו - מביא גאולה לעולם״)
מכאן אני משתדל להקפיד מאוד לפרגן ולתת את המקום ואת הכבוד ליוצרים. כך קרה כשבמקרה לחלוטין הגעתי ל-base44 והשוויתי אותו לאתרים אחרים, ויצרתי בו מוצר שמחולל ספרי ילדים. הפצתי את זה ומי שנחשף מאוד התלהב וניסה גם הוא.
הפיתרון המבריק של מאור שבו ״הכל כלול״, גם הזדהות גם בסיס נתונים וגם עיצובים וגם חיבורי צד שרת, פתר כל כך הרבה נקודות כאב בצורה ככ מקצועית ולא יכלתי שלא לפרגן לו על זה. גאון!
אבל גם צנוע. כעבור זמן מועט אני מקבל הודעה בלינקדין ממאור - תודה על הסרטון! התחלנו קצת להתכתב, הרגשתי בן אדם צנוע ברמות, מקצוען על, מה שעוד יותר גרם לי לרצות לפרסם עליו ולקדם אותו, ללא שום תמורה ומבלי שיוצא לי מזה משהו, אין שום כוונה נסתרת פה.
הצעתי למאור לחבור אלי לכנס שאני רוצה להרים - והוא נענה בחיוב, וכל אחד המשיך בחיים העמוסים שלו. והיום, דאג בורא עולם לסובב את זה שברגע שאצא מסשן נפלא של AWS לנבחרת ה AI AWS Superstars, פגשתי אדם מאיר פנים עם חולצה של base44. ירדנו ביחד במעלית וניהלנו שיחה מאוד נעימה, ומסתבר שהוא מכיר אותי ומפיץ את הסרטונים שלי על בייס! ואז כעבור רגעים אני רואה אדם שנכנס ללובי עם חיוך ענק ומאור פנים וכמובן - לא האמנו שזה קורה ואנחנו באמת נפגשים במציאות ועוד בלי תכנון. ישר הגיע החיבוק, הפרגון ההדדי, ובעיקר - כיף גדול. טוב מקרב טוב.
והיום יסתיים לו ההקאתון של base44 (שהחל אתמול) ויהיה מאוד מסקרן לראות מה יצרו איתו. ובקיצור, כיף שיש לנו כאלה אנשים מוכשרים, שהתחילו אפילו כ One Man Show, וכשמו כן הוא - מאור. מאיר פנים. מואר. וצנוע.
שאפו מאור, אתה אגדה! היה כיף להיפגש ובע״ה שתמשיך לפרוץ לעלות לשגשג לגדול ולתת בראש!!
Base44
אני מאוד אוהב לבחון כלים וטכנולוגיות וגם אוהב לפרגן ליוצרים ולתת קרדיט. זו מצווה גדולה. לא לחינם אמרו חז״ל שמי שנותן קרדיט מביא גאולה לעולם (״כל האומר דבר בשם אומרו - מביא גאולה לעולם״)
מכאן אני משתדל להקפיד מאוד לפרגן ולתת את המקום ואת הכבוד ליוצרים. כך קרה כשבמקרה לחלוטין הגעתי ל-base44 והשוויתי אותו לאתרים אחרים, ויצרתי בו מוצר שמחולל ספרי ילדים. הפצתי את זה ומי שנחשף מאוד התלהב וניסה גם הוא.
הפיתרון המבריק של מאור שבו ״הכל כלול״, גם הזדהות גם בסיס נתונים וגם עיצובים וגם חיבורי צד שרת, פתר כל כך הרבה נקודות כאב בצורה ככ מקצועית ולא יכלתי שלא לפרגן לו על זה. גאון!
אבל גם צנוע. כעבור זמן מועט אני מקבל הודעה בלינקדין ממאור - תודה על הסרטון! התחלנו קצת להתכתב, הרגשתי בן אדם צנוע ברמות, מקצוען על, מה שעוד יותר גרם לי לרצות לפרסם עליו ולקדם אותו, ללא שום תמורה ומבלי שיוצא לי מזה משהו, אין שום כוונה נסתרת פה.
הצעתי למאור לחבור אלי לכנס שאני רוצה להרים - והוא נענה בחיוב, וכל אחד המשיך בחיים העמוסים שלו. והיום, דאג בורא עולם לסובב את זה שברגע שאצא מסשן נפלא של AWS לנבחרת ה AI AWS Superstars, פגשתי אדם מאיר פנים עם חולצה של base44. ירדנו ביחד במעלית וניהלנו שיחה מאוד נעימה, ומסתבר שהוא מכיר אותי ומפיץ את הסרטונים שלי על בייס! ואז כעבור רגעים אני רואה אדם שנכנס ללובי עם חיוך ענק ומאור פנים וכמובן - לא האמנו שזה קורה ואנחנו באמת נפגשים במציאות ועוד בלי תכנון. ישר הגיע החיבוק, הפרגון ההדדי, ובעיקר - כיף גדול. טוב מקרב טוב.
והיום יסתיים לו ההקאתון של base44 (שהחל אתמול) ויהיה מאוד מסקרן לראות מה יצרו איתו. ובקיצור, כיף שיש לנו כאלה אנשים מוכשרים, שהתחילו אפילו כ One Man Show, וכשמו כן הוא - מאור. מאיר פנים. מואר. וצנוע.
שאפו מאור, אתה אגדה! היה כיף להיפגש ובע״ה שתמשיך לפרוץ לעלות לשגשג לגדול ולתת בראש!!
Base44
❤15👍2
היום היה לנו סשן ב-AWS וזה עשה לי חשק לפתח מוצר שמזהה בכי של תינוקות עם AI ואומר מה יש לאמאמאמא (או אבאבאבא) שלהם שהם בוכים ככה! (סלחו לי על השפה המעודנת, בכל זאת אב ל-3, בהם פעוט 🤣)
אחרי התייעצות עם מומחי ה-AI היקרים, ארכיטקטים בחסד, הלא הם Boaz Horev ו Gili Nachum , הכנתי את התשתית:
1. מודל שאומן מראש על דאטה סט של בכי של תינוקות, קוד מקור פתוח, זמין ב-HuggingFace
2. לוקח אותו ופורס אותו ב-AWS SageMaker והופך אותו ל-Endpoint שזמין ל-Inference ב-API (כדי שאוכל לפנות למודל מהמוצר שלי ולקבל תחזית ממודל ה- ML)
3. מפתח אפליקציה ב Vibe Coding שמקבלת קובץ אודיו עם דגימת בכי של תינוק, פונה ל-SageMaker, מחזירה לי תשובה, שהיא התחזית, הסיבה, למה למען השם התינוק בוכה, ואז ה-LLM מסביר זאת בשפה טבעית
כדי להמחיש את התהליך יצרתי תרשים עם בלואי! כי אי אפשר בלי בלואי. זה רעיון מרגש שעלה לי לראש, אעדכן כשיהיה מוכן, לא יכלתי לחכות עם שיתוף הרעיון הזה ואשמח לקרוא מה דעתכם?
אחרי התייעצות עם מומחי ה-AI היקרים, ארכיטקטים בחסד, הלא הם Boaz Horev ו Gili Nachum , הכנתי את התשתית:
1. מודל שאומן מראש על דאטה סט של בכי של תינוקות, קוד מקור פתוח, זמין ב-HuggingFace
2. לוקח אותו ופורס אותו ב-AWS SageMaker והופך אותו ל-Endpoint שזמין ל-Inference ב-API (כדי שאוכל לפנות למודל מהמוצר שלי ולקבל תחזית ממודל ה- ML)
3. מפתח אפליקציה ב Vibe Coding שמקבלת קובץ אודיו עם דגימת בכי של תינוק, פונה ל-SageMaker, מחזירה לי תשובה, שהיא התחזית, הסיבה, למה למען השם התינוק בוכה, ואז ה-LLM מסביר זאת בשפה טבעית
כדי להמחיש את התהליך יצרתי תרשים עם בלואי! כי אי אפשר בלי בלואי. זה רעיון מרגש שעלה לי לראש, אעדכן כשיהיה מוכן, לא יכלתי לחכות עם שיתוף הרעיון הזה ואשמח לקרוא מה דעתכם?
🔥3
החלטתי לתת לכם מתנה: פיתחתי Boilerplate של פרויקט NextJS מעוצב עם Shadcn, הזדהות עם Clerk ובסיס נתונים של MongoDB Atlas בענן - והוא שלכם בחינם! 🤯 להוריד -> להתקין -> להתחיל לפתח עם AI!! 🚀
אני יודע שלכל אחד יש את שיטת העבודה שלו (או שלה), ובגלל ששרפתי כל כך הרבה שעות עם קרסר ובכלל עם Vibe Coding, החלטתי לשתף במה שעובד לי ויכול לחסוך לכם המון זמן. ארזתי את כל החבילות הנדרשות ומה שאתם צריכים לעשות זה להוריד את ה-Repo שלי, להתקין, להפעיל, ולהתחיל לדבר עם ה-AI לשנות את הפיצ'רים ואת הברנד לפי מה שמתחשק לכם.
יש פה תוצר של שעות רבות של עבודה שלי, עם דמו של דשבורד, עמוד נחיתה, אנליטיקות, מותאם למובייל (רספונסיבי), עם פונט יפה והמון ניואנסים שצללתי לתוכם ואני שמח לשחרר לכם הכל בחינם לגמרי!
מצרף לכם גם את הסיבות ל-Stack שבו בחרתי:
1. נקסט היא Framework שפשוט עובד טוב עם SEO וגם יעיל באופן שבו הוא מרנדר קומפוננטות, הוא ה-Go To כבר מספר שנים ומאוד קל לפרוס אותו עם Vercel
2. הזדהות עם Clerk, כי זו מערכת מטורפת קלה נוחה שמאפשרת חיבור כל כך קל. אימות ברגע
3. עיצוב עם Shadcn / Tailwind ואייקונים עם Lucide כי הם פשוט הכי טובים ויפים שיש, מהם גם לקחתי את הגרפים שיש פה בדמו
4. בסיס נתונים התלבטתי בין Supabase לבין MongoDB, בסוף אחרי ששרפתי המון *המון* שעות על פיתוח פיצ'ר של העלאת קבצים, בעיות מיגרציה, בעיות בסכמות, והיות והאפליקציות שאני מפתח משתנות בהתאם לפיצ'רים שמתחשק לי לפתח ולהוסיף, אני לא רוצה להתעסק בניהול הטבלאות, הסכמות, הקשרים בין הטבלאות. לי אישית, עבד הרבה יותר טוב עם MongoDB מאשר עם Supabase בכל מה שקשור להוספת פיצ'רים מבלי שהקוד יישבר או שהסוכן לא יבין וילך לאיבוד, ולמרות שבהיבטי Storage הרבה יותר קל בסופה בייס כי הם פשוט מתחברים ל-s3 ואילו כאן במונגו צריך להגדיר GridFS, זה לא מסובך וזה אפילו מאוד קל, וה-AI הצליח להתמודד איתו הרבה יותר טוב ממה שהוא הצליח לי בסופה בייס
לכל אחד יש את ההעדפות שלו אבל אם בא לכם לנסות - מוזמנים ואשמח לקרוא מה חשבתם!
*במידה ומישהו חושד: אין לי שום אינטרס בכלים, שום שיתוף פעולה, שום קמפיין, הכל על דעתי האישית בלבד וכל פרגון ותיוג הוא יוזמתי בלבד*
MongoDB
Clerk.com
Next
קישור לריפו: https://github.com/hoodini/ncm-bp
אני יודע שלכל אחד יש את שיטת העבודה שלו (או שלה), ובגלל ששרפתי כל כך הרבה שעות עם קרסר ובכלל עם Vibe Coding, החלטתי לשתף במה שעובד לי ויכול לחסוך לכם המון זמן. ארזתי את כל החבילות הנדרשות ומה שאתם צריכים לעשות זה להוריד את ה-Repo שלי, להתקין, להפעיל, ולהתחיל לדבר עם ה-AI לשנות את הפיצ'רים ואת הברנד לפי מה שמתחשק לכם.
יש פה תוצר של שעות רבות של עבודה שלי, עם דמו של דשבורד, עמוד נחיתה, אנליטיקות, מותאם למובייל (רספונסיבי), עם פונט יפה והמון ניואנסים שצללתי לתוכם ואני שמח לשחרר לכם הכל בחינם לגמרי!
מצרף לכם גם את הסיבות ל-Stack שבו בחרתי:
1. נקסט היא Framework שפשוט עובד טוב עם SEO וגם יעיל באופן שבו הוא מרנדר קומפוננטות, הוא ה-Go To כבר מספר שנים ומאוד קל לפרוס אותו עם Vercel
2. הזדהות עם Clerk, כי זו מערכת מטורפת קלה נוחה שמאפשרת חיבור כל כך קל. אימות ברגע
3. עיצוב עם Shadcn / Tailwind ואייקונים עם Lucide כי הם פשוט הכי טובים ויפים שיש, מהם גם לקחתי את הגרפים שיש פה בדמו
4. בסיס נתונים התלבטתי בין Supabase לבין MongoDB, בסוף אחרי ששרפתי המון *המון* שעות על פיתוח פיצ'ר של העלאת קבצים, בעיות מיגרציה, בעיות בסכמות, והיות והאפליקציות שאני מפתח משתנות בהתאם לפיצ'רים שמתחשק לי לפתח ולהוסיף, אני לא רוצה להתעסק בניהול הטבלאות, הסכמות, הקשרים בין הטבלאות. לי אישית, עבד הרבה יותר טוב עם MongoDB מאשר עם Supabase בכל מה שקשור להוספת פיצ'רים מבלי שהקוד יישבר או שהסוכן לא יבין וילך לאיבוד, ולמרות שבהיבטי Storage הרבה יותר קל בסופה בייס כי הם פשוט מתחברים ל-s3 ואילו כאן במונגו צריך להגדיר GridFS, זה לא מסובך וזה אפילו מאוד קל, וה-AI הצליח להתמודד איתו הרבה יותר טוב ממה שהוא הצליח לי בסופה בייס
לכל אחד יש את ההעדפות שלו אבל אם בא לכם לנסות - מוזמנים ואשמח לקרוא מה חשבתם!
*במידה ומישהו חושד: אין לי שום אינטרס בכלים, שום שיתוף פעולה, שום קמפיין, הכל על דעתי האישית בלבד וכל פרגון ותיוג הוא יוזמתי בלבד*
MongoDB
Clerk.com
Next
קישור לריפו: https://github.com/hoodini/ncm-bp
GitHub
GitHub - hoodini/ncm-bp
Contribute to hoodini/ncm-bp development by creating an account on GitHub.
🔥7🏆2👍1
למי שרוצה את היוטיוב: https://youtu.be/DbLR3-tmtPk
YouTube
מתנה: boilerplate של פרויקט nextjs עם אותנטיקציה ובסיס נתונים של מונגו! 🚀
החלטתי לתת לכם מתנה: פיתחתי Boilerplate של פרויקט NextJS מעוצב עם Shadcn, הזדהות עם Clerk ובסיס נתונים של MongoDB Atlas בענן - והוא שלכם בחינם! 🤯 להוריד - להתקין - להתחיל לפתח עם AI!! 🚀
אני יודע שלכל אחד יש את שיטת העבודה שלו (או שלה), ובגלל ששרפתי כל כך…
אני יודע שלכל אחד יש את שיטת העבודה שלו (או שלה), ובגלל ששרפתי כל כך…
❤7
“שמע ישראל ה’ אלוקינו ה’ אחד” – גבורת רועי קליין לא תישכח, ואלה היו מילותיו האחרונות לפני שזינק על הרימון כדי להציל את חיי חייליו
הכרתי את רס”ן רועי קליין ז”ל. היינו מתפללים יחד בבית הכנסת בארמון הנציב בירושלים. הוא היה שקט, חייכן, נעים הליכות. לפעמים היה עולה חזן, לפעמים שומר מחוץ לבית הכנסת – תמיד במלוא הענווה והנוכחות.
דווקא מתוך השקט הזה – צמחה דמות של גיבור שאין כדוגמתו.
במהלך מלחמת לבנון השנייה, בקרב הקשה בבינת ג’בייל, רימון נזרק לעבר חייליו. רועי זינק עליו תוך כדי קריאת “שמע ישראל”, והקריב את חייו כדי להציל את חבריו.
זה לא היה רגע של גבורה פתאומית – אלא פסגת חיים של ערכים, אמונה, מסירות, אהבת אדם ועמידה באחריות. רועי הפך לסמל – אבל בשבילי, הוא גם אדם שפשוט עמד לידי בתפילה. וההיכרות הזו נתנה לסיפור שלו אצלי משקל עצום. ראיתי בעיניים אדם שהיה מאוד צנוע - ומתוך הצניעות פרצה ההקרבה והגבורה הכי עצומה בעולם. לא צריך להרעיש כדי להיות גיבור. רועי לא הרעיש והיה אכבר גיבור שבעולם.
בעידן של היום, עידן ה-AI, אפשר להחיות דמויות בעזרת קולן, דמותן או סיפור חייהן. יש בזה עוצמה – אבל גם צורך עמוק בזהירות ורגישות. לא הכול צריך לבוא מהאלגוריתם. לפעמים, דווקא הלב, הזיכרון, והרגעים הקטנים – הם שמנציחים באמת.
ביום הזיכרון הזה אני נזכר. מתגעגע. ומתחייב לזכור.
יהי זכרו של רועי ברוך. יהי זכרם של כל הנופלים – ברוך ונצחי. השם יקום דמם.
הכרתי את רס”ן רועי קליין ז”ל. היינו מתפללים יחד בבית הכנסת בארמון הנציב בירושלים. הוא היה שקט, חייכן, נעים הליכות. לפעמים היה עולה חזן, לפעמים שומר מחוץ לבית הכנסת – תמיד במלוא הענווה והנוכחות.
דווקא מתוך השקט הזה – צמחה דמות של גיבור שאין כדוגמתו.
במהלך מלחמת לבנון השנייה, בקרב הקשה בבינת ג’בייל, רימון נזרק לעבר חייליו. רועי זינק עליו תוך כדי קריאת “שמע ישראל”, והקריב את חייו כדי להציל את חבריו.
זה לא היה רגע של גבורה פתאומית – אלא פסגת חיים של ערכים, אמונה, מסירות, אהבת אדם ועמידה באחריות. רועי הפך לסמל – אבל בשבילי, הוא גם אדם שפשוט עמד לידי בתפילה. וההיכרות הזו נתנה לסיפור שלו אצלי משקל עצום. ראיתי בעיניים אדם שהיה מאוד צנוע - ומתוך הצניעות פרצה ההקרבה והגבורה הכי עצומה בעולם. לא צריך להרעיש כדי להיות גיבור. רועי לא הרעיש והיה אכבר גיבור שבעולם.
בעידן של היום, עידן ה-AI, אפשר להחיות דמויות בעזרת קולן, דמותן או סיפור חייהן. יש בזה עוצמה – אבל גם צורך עמוק בזהירות ורגישות. לא הכול צריך לבוא מהאלגוריתם. לפעמים, דווקא הלב, הזיכרון, והרגעים הקטנים – הם שמנציחים באמת.
ביום הזיכרון הזה אני נזכר. מתגעגע. ומתחייב לזכור.
יהי זכרו של רועי ברוך. יהי זכרם של כל הנופלים – ברוך ונצחי. השם יקום דמם.
❤18🔥3🙏2
בחסדי השם זה קורה ולא מאמין שאני אומר את זה: אני מרים כנס AI מטורף שבו יציגו GitHub בעצמם, Devin, Amazon, base44 ועוד! 🤯🤩😱🚀
יש רגעים שנגמרות המילים וזה אחד מהם. זכיתי להצליח לרתום את הגדולים ביותר לחבור אלי ליום שכולו פתרונות Gen AI לבעיות אמיתיות - וכן, גם כלי פיתוח מגניבים!
יש המון כנסים, אבל כאן אנחנו הולכים לעבור ממים רדודים לעמוקים. זה כנס עם סשנים באנגלית וגם בעברית. אנגלית - כי מגיעים דוברים מחו״ל מ-Devin ועוד.
רמת הכנס תהיה גבוהה מאוד. התכנים יהיו ברמה שמתאימה למי שמכיר פיתוח ו-AI. צריך לדעת מה זה Gen AI, LLM, איך פרויקט קוד בנוי, איך תהליכי פיתוח עובדים, כי נצלול לקופיילוט של גיטהאב - עם גיטהאב עצמם!
ונדבר על סביבת הענן של אמזון - עם אמזון עצמם!
ונדבר על דווין - עם דווין עצמם!
ונדבר על Vibe Coding לכולם עם Base44 - עם מאור מייסד Base44 עצמו!
ונארח אורחים מסתוריים מאוד מעניינים שנחשוף בהמשך, בהם 2 דוקטורים, וגם מאמן רשתות נוירונים בעשורים האחרונים. נתלהב מפתרונות אמיתיים של Evaluation של LLMs, טכניקות RAG מתקדמות כמו שימוש בגרף, נדבר על חיפוש מוצלח יותר עם Embeddings ו- ReRanking.
זה לא כנס שמיועד למי שמפחד מקוד או לא רוצה להבין בו. זה כנס שבו גיקים מאוד חכמים מתלהבים ברמות מפתרונות וכלים, ובעיקר: מהדרך הפרקטית שבה ניתן לפתור בעיות אמיתיות כמו מיגרציה של קוד, עבודה ״נכונה״ עם סוכני AI לפיתוח והמון דברים נוספים.
מספר המקומות מוגבל, ובאמת שאני לא יודע איך עוד להעביר את רמת ההתרגשות שלי. יהיה אוכל, כשר! ובעיקר - מינגלינג משוגע עם חברות מדהימות, והרבה הרבה AI אמיתי.
פרטים נוספים בהמשך, בע״ה.
חג עצמאות שמח!!!!!
יובל
יש רגעים שנגמרות המילים וזה אחד מהם. זכיתי להצליח לרתום את הגדולים ביותר לחבור אלי ליום שכולו פתרונות Gen AI לבעיות אמיתיות - וכן, גם כלי פיתוח מגניבים!
יש המון כנסים, אבל כאן אנחנו הולכים לעבור ממים רדודים לעמוקים. זה כנס עם סשנים באנגלית וגם בעברית. אנגלית - כי מגיעים דוברים מחו״ל מ-Devin ועוד.
רמת הכנס תהיה גבוהה מאוד. התכנים יהיו ברמה שמתאימה למי שמכיר פיתוח ו-AI. צריך לדעת מה זה Gen AI, LLM, איך פרויקט קוד בנוי, איך תהליכי פיתוח עובדים, כי נצלול לקופיילוט של גיטהאב - עם גיטהאב עצמם!
ונדבר על סביבת הענן של אמזון - עם אמזון עצמם!
ונדבר על דווין - עם דווין עצמם!
ונדבר על Vibe Coding לכולם עם Base44 - עם מאור מייסד Base44 עצמו!
ונארח אורחים מסתוריים מאוד מעניינים שנחשוף בהמשך, בהם 2 דוקטורים, וגם מאמן רשתות נוירונים בעשורים האחרונים. נתלהב מפתרונות אמיתיים של Evaluation של LLMs, טכניקות RAG מתקדמות כמו שימוש בגרף, נדבר על חיפוש מוצלח יותר עם Embeddings ו- ReRanking.
זה לא כנס שמיועד למי שמפחד מקוד או לא רוצה להבין בו. זה כנס שבו גיקים מאוד חכמים מתלהבים ברמות מפתרונות וכלים, ובעיקר: מהדרך הפרקטית שבה ניתן לפתור בעיות אמיתיות כמו מיגרציה של קוד, עבודה ״נכונה״ עם סוכני AI לפיתוח והמון דברים נוספים.
מספר המקומות מוגבל, ובאמת שאני לא יודע איך עוד להעביר את רמת ההתרגשות שלי. יהיה אוכל, כשר! ובעיקר - מינגלינג משוגע עם חברות מדהימות, והרבה הרבה AI אמיתי.
פרטים נוספים בהמשך, בע״ה.
חג עצמאות שמח!!!!!
יובל
👍9🔥6❤2🤯2
והנה זה בא עם 20% הנחה (🇮🇱) למשך 7 ימים בלבד: 🤯 נפתחה ההרשמה לכנס ה-Gen AI הגדול עם סשנים בלעדיים מחברות טכנולוגיה מובילות! 🚀
🎉 מספר המקומות מוגבל וכל הקודם זוכה!
🎉 אג'נדה ופירוט בקישור המצורף
🚀 בין הדוברים: בכירים ב-GitHub, ב-Amazon וב-Cognition (ממציאי Devin, סוכן הקוד הראשון), מאור שלמה המלך מייסד Base44(!) ותתכוננו לדוברים מאוד מעניינים ומפתיעים נוספים!!!
🇮🇱 חג עצמאות 77 שמח!!! 🇮🇱
והנה עובדה משעשעת - ההנחה האמיתית היא 21.458%, למה? כדי לעגל לספרות 77 לכבוד יום העצמאות ה-77 של המדינה האהובה שלנו. בשביל לחשב את זה נעזרתי ב-GPT 4o, GPT-o3, Claude Sonnet 3.7 Extended Thinking, שניים מהם צדקו על הפעם הראשונה (קלוד ו-o3), ואחד מהם צדק בפעם השנייה (4o).
להרשמה: https://meshulam.co.il/purchase?b=ace9d3ac072526875158870f8012d006
🎉 מספר המקומות מוגבל וכל הקודם זוכה!
🎉 אג'נדה ופירוט בקישור המצורף
🚀 בין הדוברים: בכירים ב-GitHub, ב-Amazon וב-Cognition (ממציאי Devin, סוכן הקוד הראשון), מאור שלמה המלך מייסד Base44(!) ותתכוננו לדוברים מאוד מעניינים ומפתיעים נוספים!!!
🇮🇱 חג עצמאות 77 שמח!!! 🇮🇱
והנה עובדה משעשעת - ההנחה האמיתית היא 21.458%, למה? כדי לעגל לספרות 77 לכבוד יום העצמאות ה-77 של המדינה האהובה שלנו. בשביל לחשב את זה נעזרתי ב-GPT 4o, GPT-o3, Claude Sonnet 3.7 Extended Thinking, שניים מהם צדקו על הפעם הראשונה (קלוד ו-o3), ואחד מהם צדק בפעם השנייה (4o).
להרשמה: https://meshulam.co.il/purchase?b=ace9d3ac072526875158870f8012d006
🔥3
מוכנים לזה? מתחילים בחשיפה הדרגתית של הדוברים בכנס ה-Gen AI המיוחד שלי, והראשון, האיש והאגדה: דוקטור רועי צזנה בכבודו ובעצמו 😱 Roey Tzezana
כן, כן. ד״ר צזנה! מוביל דעת קהל, אדם חכם משכמו ומעלה, חוקר, לוקח את ה-AI לקצה עם מחקרים מאוד מעניינים.
ד"ר רועי צזנה, חוקר עתידים ובינה מלאכותית במרכז בלווטניק באוניברסיטת תל אביב. מחבר הספרים "המדריך לעתיד" ו- "השולטים לעתיד" שחזו את הופעתה של הבינה המלאכותית היוצרת וניתחו את השפעותיה האפשריות על החברה, המדינה והעולם.
מייסד-שותף של "דוקטור למה": הבינה המלאכותית שענתה לילדים על שאלות שיעורי הבית עוד לפני צ'אט-GPT. מקדם את תחום הבינה המלאכותית בארץ ובעולם ומייעץ לארגונים, למשרדי ממשלה ולגופים בינלאומיים.
וגם יוצר תוכן מרתק בחסד, מחדש ופורץ דרך ואפילו לימד איך להפוך מודלים שיוצרים עם AI לפסלים שאפשר להדפיס ולמכור! יצירתי. חד. ויעביר לנו סשן מרתק שאי אפשר להפסיד!!!! 🚀
את יתר הדוברים אחשוף בהדרגה בימים הקרובים. אני מזכיר שיש רק 7 ימים למחיר עם ההנחה. כל הקודם זוכה! קישור מצורף. יהיה מדהים. אתם תבואו - ואנחנו נעשה את השאר.
לרכישה >>> https://meshulam.co.il/purchase?b=ace9d3ac072526875158870f8012d006
כן, כן. ד״ר צזנה! מוביל דעת קהל, אדם חכם משכמו ומעלה, חוקר, לוקח את ה-AI לקצה עם מחקרים מאוד מעניינים.
ד"ר רועי צזנה, חוקר עתידים ובינה מלאכותית במרכז בלווטניק באוניברסיטת תל אביב. מחבר הספרים "המדריך לעתיד" ו- "השולטים לעתיד" שחזו את הופעתה של הבינה המלאכותית היוצרת וניתחו את השפעותיה האפשריות על החברה, המדינה והעולם.
מייסד-שותף של "דוקטור למה": הבינה המלאכותית שענתה לילדים על שאלות שיעורי הבית עוד לפני צ'אט-GPT. מקדם את תחום הבינה המלאכותית בארץ ובעולם ומייעץ לארגונים, למשרדי ממשלה ולגופים בינלאומיים.
וגם יוצר תוכן מרתק בחסד, מחדש ופורץ דרך ואפילו לימד איך להפוך מודלים שיוצרים עם AI לפסלים שאפשר להדפיס ולמכור! יצירתי. חד. ויעביר לנו סשן מרתק שאי אפשר להפסיד!!!! 🚀
את יתר הדוברים אחשוף בהדרגה בימים הקרובים. אני מזכיר שיש רק 7 ימים למחיר עם ההנחה. כל הקודם זוכה! קישור מצורף. יהיה מדהים. אתם תבואו - ואנחנו נעשה את השאר.
לרכישה >>> https://meshulam.co.il/purchase?b=ace9d3ac072526875158870f8012d006
משולם - עמודי מכירה
כנס ה-Gen AI הייחודי והפרקטי של YUV.AI
בס״ד
THE BIG GEN AI EVENT – Tel Aviv
Real Gen AI use cases. Real solutions.
מתי? 30 ביוני, 2025
איפה? תל אביב (מיקום מדויק יישלח בהמשך במייל נפרד ולא יאוחר משבועיים לפני מועד האירוע)
כמה זמן? 9:00 – 15:00
מה חשוב לדעת?
מקומות…
🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
לפעמים הפתרונות הם הדברים הפשוטים. בואו תראו איך המודל הקולי של GPT הפך לחברותא הכי טובה וחכמה שלי. שואל לעניין ומשיב כהלכה. ניהלתי איתו לימוד על דיון בגמרא במסכת שבועות שבו חכמים דנים מה נחשבת ״ידיעה״ של אדם? זאת אומרת, אם אדם ביצע עבירה לפי ההלכה, מתי הוא מתחייב בדין עליה?
וכאן יש מונח של ידיעה. האם הוא ידע שזו עבירה או לא? ומה בכלל נחשבת ידיעה? זה כמו לנסות להבין מתי מי שעבר על החוק חייב עונש. האם זה שהוא ידע את החוק קודם - זה מה שאומר שהוא עבריין, או שגם אם הוא לא ידע ועדיין עבר על החוק - גם אז הוא עבריין? בזה דנה הגמרא בסוגייה הזו, ובואו תראו איך GPT מסביר יפה. בלי הזיות ולעניין.
גם אם אתם פחות מתחברים לדיונים הלכתיים, קחו את זה למקומות של עריכת דין, משפט, לדון על החוק, סברות בחוק, פסקי דין וכדומה. צרפו ל-GPT מאגר מידע ויש להם עורך דין או אפילו סימולציה של שופט.
וכאן יש מונח של ידיעה. האם הוא ידע שזו עבירה או לא? ומה בכלל נחשבת ידיעה? זה כמו לנסות להבין מתי מי שעבר על החוק חייב עונש. האם זה שהוא ידע את החוק קודם - זה מה שאומר שהוא עבריין, או שגם אם הוא לא ידע ועדיין עבר על החוק - גם אז הוא עבריין? בזה דנה הגמרא בסוגייה הזו, ובואו תראו איך GPT מסביר יפה. בלי הזיות ולעניין.
גם אם אתם פחות מתחברים לדיונים הלכתיים, קחו את זה למקומות של עריכת דין, משפט, לדון על החוק, סברות בחוק, פסקי דין וכדומה. צרפו ל-GPT מאגר מידע ויש להם עורך דין או אפילו סימולציה של שופט.
❤14🔥4👍1😁1
והנה דובר נוסף שנחשף ויצטרף אלינו היישר מאמריקה: קבלו את עידן גזית, Head of GitHub Next!!!! 😮 Idan Gazit
כל מי שנגע בצורה כזו או אחרת בקוד מכיר את גיטהאב, פלטפורמה שמאפשרת למפתחים ולמפתחות לכתוב, לאחסן, לנהל ולשתף את הקוד של הפרויקטים שלהם. גיטהאב מנגישה את היכולות של תוכנת Git - תוכנת קוד מקור פתוח לניהול גרסאות שמאפשרת לכולם לבצע שינויים בקוד ולעבוד ביחד, בו-זמנית, ומאפשרת לנטר אחר באגים, ניהול משימות, ניטור אינטגרציות בקוד, יצירת דפי מידע ועוד ועוד.
גיטהאב היא ה-חברה, ב-הא הידיעה, מבחינתי. יש לה יכולות אבטחת מידע, ניהול ספריות קוד, וכמובן: כל מיני מוצרים מבוססי AI, כאשר הבולט שבהם הוא סוכן הקוד, GitHub Copilot. נוסף לכך, יש כלים כמו AutoFix או Workspaces של גיטהאב שמוסיפים המון עוצמה בעולם הפיתוח. מי שאחראי על להמציא את הדבר הבא זה צוות שנקרא GitHub Next. דמיינו את הצוות הזה כמו סיירת (כך אמר לי עידן בעבר) שאחראי על המצאות של טכנולוגיות שיהיו הדבר הבא.
עידן מוביל את הסיירת הזו ואחראי על פרויקטים מרתקים - ובכנס שלנו הוא ישתף אותנו בבעיות ופתרונן, וייתכן שגם כמה דמואים מאוד שווים שעוד טרם נראו.
אני מזכיר שמספר המקומות מוגבל, ההנחה לרכישה מוקדמת תהיה זמינה עד ה-8.5 (ואני סוגר את האפשרות לרכוש במהלך השבת), כך שבין אם מפרגנים לכם בעבודה להגיע לכנסים, ובין אם אתם רוצים להצטרף למפגש שבו נפגוש דמויות שכל אחד ואחת מהן - הם השראה אחת גדולה, זה המקום בשבילכם.
מבהיר נקודה נוספת וחשובה: הדוברים בכנס ידברו בשפה מקצועית וטכנית. אני רוצה למנוע עוגמת נפש ולכן אם הציפייה היא לצאת עם רשימת כלים - זו פחות המטרה. כאן המטרה היא לשתף בתהליכי החשיבה ובדרך שבה ניתן לפתור בעיות (ומתי גם לא ניתן) באמצעות Gen AI.
ושימו לב לדבר הבא: לשמחתנו שותפה נוספת חברה אלינו, מייקרוסופט הגדולה! מה שאומר שנזכה בסשן נוסף כבונוס וזמן הכנס הורחב, ללא עלות נוספת, והכל כדי לתת כמה שיותר ערך. תודה לכ-100 איש שתוך יממה כבר הבטיחו את מקומם, ממליץ בחום להזדרז כדי לא לפספס את ההזדמנות.
קישור מצורף, שתהיה שבת שלום לכולנו!
יובל
https://meshulam.co.il/purchase?b=ace9d3ac072526875158870f8012d006
כל מי שנגע בצורה כזו או אחרת בקוד מכיר את גיטהאב, פלטפורמה שמאפשרת למפתחים ולמפתחות לכתוב, לאחסן, לנהל ולשתף את הקוד של הפרויקטים שלהם. גיטהאב מנגישה את היכולות של תוכנת Git - תוכנת קוד מקור פתוח לניהול גרסאות שמאפשרת לכולם לבצע שינויים בקוד ולעבוד ביחד, בו-זמנית, ומאפשרת לנטר אחר באגים, ניהול משימות, ניטור אינטגרציות בקוד, יצירת דפי מידע ועוד ועוד.
גיטהאב היא ה-חברה, ב-הא הידיעה, מבחינתי. יש לה יכולות אבטחת מידע, ניהול ספריות קוד, וכמובן: כל מיני מוצרים מבוססי AI, כאשר הבולט שבהם הוא סוכן הקוד, GitHub Copilot. נוסף לכך, יש כלים כמו AutoFix או Workspaces של גיטהאב שמוסיפים המון עוצמה בעולם הפיתוח. מי שאחראי על להמציא את הדבר הבא זה צוות שנקרא GitHub Next. דמיינו את הצוות הזה כמו סיירת (כך אמר לי עידן בעבר) שאחראי על המצאות של טכנולוגיות שיהיו הדבר הבא.
עידן מוביל את הסיירת הזו ואחראי על פרויקטים מרתקים - ובכנס שלנו הוא ישתף אותנו בבעיות ופתרונן, וייתכן שגם כמה דמואים מאוד שווים שעוד טרם נראו.
אני מזכיר שמספר המקומות מוגבל, ההנחה לרכישה מוקדמת תהיה זמינה עד ה-8.5 (ואני סוגר את האפשרות לרכוש במהלך השבת), כך שבין אם מפרגנים לכם בעבודה להגיע לכנסים, ובין אם אתם רוצים להצטרף למפגש שבו נפגוש דמויות שכל אחד ואחת מהן - הם השראה אחת גדולה, זה המקום בשבילכם.
מבהיר נקודה נוספת וחשובה: הדוברים בכנס ידברו בשפה מקצועית וטכנית. אני רוצה למנוע עוגמת נפש ולכן אם הציפייה היא לצאת עם רשימת כלים - זו פחות המטרה. כאן המטרה היא לשתף בתהליכי החשיבה ובדרך שבה ניתן לפתור בעיות (ומתי גם לא ניתן) באמצעות Gen AI.
ושימו לב לדבר הבא: לשמחתנו שותפה נוספת חברה אלינו, מייקרוסופט הגדולה! מה שאומר שנזכה בסשן נוסף כבונוס וזמן הכנס הורחב, ללא עלות נוספת, והכל כדי לתת כמה שיותר ערך. תודה לכ-100 איש שתוך יממה כבר הבטיחו את מקומם, ממליץ בחום להזדרז כדי לא לפספס את ההזדמנות.
קישור מצורף, שתהיה שבת שלום לכולנו!
יובל
https://meshulam.co.il/purchase?b=ace9d3ac072526875158870f8012d006
משולם - עמודי מכירה
כנס ה-Gen AI הייחודי והפרקטי של YUV.AI
בס״ד
THE BIG GEN AI EVENT – Tel Aviv
Real Gen AI use cases. Real solutions.
מתי? 30 ביוני, 2025
איפה? תל אביב (מיקום מדויק יישלח בהמשך במייל נפרד ולא יאוחר משבועיים לפני מועד האירוע)
כמה זמן? 9:00 – 15:00
מה חשוב לדעת?
מקומות…
❤1
נרגש לחשוף 2 דוברים נוספים, צנועים, גאונים וחדים כתער: ישי טובי וד"ר עמיר גבעון!! 😮🚀
כשאני חושב מה לרשום כדי להציג אותם, עולים לי כל כך הרבה דברים לראש. אתחיל מד"ר עמיר גבעון. מוביל את תחום ה-AI ו-DATA SCIENCE, חוקר לשעבר ב(תחזיקו טוב), סוכנות החלל האמריקנית NASA!! (כן, כן!!), מהנדס, חכם וחד ברמות בלתי נתפסות, מבין דאטה, חי דאטה, ייעץ לי לא מעט פעמים בתחומי ה-AI והפיתוח, והוא בעצמו גם מפתח HANDS ON מהטובים שקיימים. הוא מגיע אלינו מארה"ב, וספוילר: אפילו אימן מודל של בובות דינוזאורים לבן שלו (אם ירצה ירחיב על זה). זכות גדולה לארח אותו!
וישי טובי? מלבד זה שמדובר באדם נעים הליכות וגאון ברמות הכי גבוהות שהכרתי, הוא גם מייסד חברת נורוויז'ן, מאמן רשתות נוירונים כבר מספרים עשורים, הרבה מלפני הטרנד החם של ה-GEN AI, הוא ללא ספק מנטור בשבילי, והוא גם שותף-מנטור של ד"ר עמיר גבעון, והוא גם זה שהכווין אותו לגבי אימון המודל של הדינוזאורים בזמנו (כן, כן!!). ישי היה איתי בפורום ה-LLM המדהים בלונדון, פיתח פתרונות מבוססי AI להמון לקוחות, ואפילו הצליח לאנדקס 6 מיליון פסקי דין ולבנות מערכת RAG שמתשאלת עליהם. גאון שאין לתאר!
אני לא יודע איך זכיתי, אבל זכיתי, ושניהם יהיו דוברים בכנס. להיות באירוע שבו הם מופיעים ומשתפים מהידע והניסיון שלהם, בצורה הכי פרקטית שיכולה להיות, זה פשוט לרצות להיות זבוב על הקיר ולהתענג על כל רגע. והאמת שלא צריך להיות זבוב על הקיר כי אפשר עדיין לשריין כרטיס במחיר של 20% פחות. נותרו 5 ימים בלבד עד שהמחיר יעלה למחיר המלא, ותחשבו שיש עוד 5 דוברים להציג. קחו רגע להסתכל על מי שכבר איתנו ותבינו איזה אירוע מטורף זה הולך להיות. וכן, גם יהיה אוכל. כשר וטעים!
שבוע טוב ובשורות טובות לכולם, קישור לרישום נמצא ממש פה: https://meshulam.co.il/purchase?b=ace9d3ac072526875158870f8012d006
ממליץ לכם לשתף חברים, חברות, את העבודה, להביא אנשים מהעבודה ופשוט ליהנות. כל הקודם זוכה.
* תזכורת לזיכוי הרבים: היום 21 יום לעומר שהם 3 שבועות *
כשאני חושב מה לרשום כדי להציג אותם, עולים לי כל כך הרבה דברים לראש. אתחיל מד"ר עמיר גבעון. מוביל את תחום ה-AI ו-DATA SCIENCE, חוקר לשעבר ב(תחזיקו טוב), סוכנות החלל האמריקנית NASA!! (כן, כן!!), מהנדס, חכם וחד ברמות בלתי נתפסות, מבין דאטה, חי דאטה, ייעץ לי לא מעט פעמים בתחומי ה-AI והפיתוח, והוא בעצמו גם מפתח HANDS ON מהטובים שקיימים. הוא מגיע אלינו מארה"ב, וספוילר: אפילו אימן מודל של בובות דינוזאורים לבן שלו (אם ירצה ירחיב על זה). זכות גדולה לארח אותו!
וישי טובי? מלבד זה שמדובר באדם נעים הליכות וגאון ברמות הכי גבוהות שהכרתי, הוא גם מייסד חברת נורוויז'ן, מאמן רשתות נוירונים כבר מספרים עשורים, הרבה מלפני הטרנד החם של ה-GEN AI, הוא ללא ספק מנטור בשבילי, והוא גם שותף-מנטור של ד"ר עמיר גבעון, והוא גם זה שהכווין אותו לגבי אימון המודל של הדינוזאורים בזמנו (כן, כן!!). ישי היה איתי בפורום ה-LLM המדהים בלונדון, פיתח פתרונות מבוססי AI להמון לקוחות, ואפילו הצליח לאנדקס 6 מיליון פסקי דין ולבנות מערכת RAG שמתשאלת עליהם. גאון שאין לתאר!
אני לא יודע איך זכיתי, אבל זכיתי, ושניהם יהיו דוברים בכנס. להיות באירוע שבו הם מופיעים ומשתפים מהידע והניסיון שלהם, בצורה הכי פרקטית שיכולה להיות, זה פשוט לרצות להיות זבוב על הקיר ולהתענג על כל רגע. והאמת שלא צריך להיות זבוב על הקיר כי אפשר עדיין לשריין כרטיס במחיר של 20% פחות. נותרו 5 ימים בלבד עד שהמחיר יעלה למחיר המלא, ותחשבו שיש עוד 5 דוברים להציג. קחו רגע להסתכל על מי שכבר איתנו ותבינו איזה אירוע מטורף זה הולך להיות. וכן, גם יהיה אוכל. כשר וטעים!
שבוע טוב ובשורות טובות לכולם, קישור לרישום נמצא ממש פה: https://meshulam.co.il/purchase?b=ace9d3ac072526875158870f8012d006
ממליץ לכם לשתף חברים, חברות, את העבודה, להביא אנשים מהעבודה ופשוט ליהנות. כל הקודם זוכה.
* תזכורת לזיכוי הרבים: היום 21 יום לעומר שהם 3 שבועות *