YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית
2.43K subscribers
657 photos
410 videos
37 files
439 links
YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית
👉 https://yuv.ai 👈
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
לקחתי גם את וולברין ודדפול לסיבוב קפה קצר, זה מ ט ו ר ף ! 🤯🤯🤯

לפני מספר ימים חברת Black Forest Labs הציגה מודל יצירת תמונות מטקסט בשם Flux שחולל סערה. הוא שוחרר בגרסאות חינמיות לכולם אך גרסת הדגל שלו זמינה רק דרך API. במקרה שלי השתמשתי בגרסת הדגל לאחר שביום שישי Gili Ben Shahar דאג לפתות אותי עם תמונות עוצרות נשימה שהוא יצר שם (ואם לא בדקתם את העמוד שלו כדאי לכם מאוד), לקחתי אותו לסיבוב וחיברתי את Gen-3 עם הקריינות שלי. מה אגיד לכם? השתגעתי!

חפשו בגוגל fal ai flux pro לשימוש במודל הדגל.
בשורות טובות,
יובל.
👍1
שימו לב: קבוצת וואצאפ חדשה לחיבור בין מחפשי שירותים לנותני שירותים בתחום ה-AI!

במילים אחרות: קבוצה שבה נשתף הצעות עבודה, הרצאות סדנאות וכדומה, כדי לעזור אחד לשניה. יש לא מעט הודעות שאני מקבל ובמקום לחשוב למי לחבר פרטנית, המטרה שלי היא שכל מי שרוצה יצטרף לכאן ותיווצר קהילת שיתוף עבודות. מוזמנים לצרף להפיץ ולהצטרף!

https://chat.whatsapp.com/CEk4VplxMLXHLa9Qu1Qvwx
👍3
מכל מלמדיי השכלתי: יובל כהן מהקהילה שלי חשף שיש אתר בשם Tensor Art שמאפשר לייצר תמונות בחינם, עם 100 קרדיטים בחינם כל יום וגישה לכל המודלים הכי שווים, לרבות Flux Dev!!

יובל אמר לי שיש אתר בשם TensorArt שאפשר להירשם אליו בחינם והוא מאפשר בערך 100-200 תמונות כל יום בחינם, כולל שימוש במודלים המתקדמים ביותר כמו Flux שכולם מדברים עליו לאחרונה. ניסיתי - התאהבתי. זה באמת עובד, זה לוקח כמה דקות (2-3) ולא 20 דקות, זה חינם וזה מדהים! תודה לך Yuval Cohen התותח!! מכל מלמדיי השכלתי!!

מה צריך לעשות?
1. היכנסו לאתר TensorArt
2. לחצו מצד שמאל בסרגל על AI Tools
3. ליחצו על Try Flux.1 dev NOW!
4. הזינו את הפרומפט שלכם בתיבה מצד ימין
תהנו ותפרגנו ליובל! (כנראה יש משהו בשם הזה שעובד טוב!)

אגב: היכולת האדירה של פלאקס להטמיע טקסטים היא פשוט אדירה. אני מזמין אתכם להיכנס לאתר, לג'נרט ולהפיץ את מה שקיבלתם עם קרדיט ליובל!

שבת שלום,
יובל
12👍2🔥1👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
הסוכנים נחשפים: אלי קופטר ועמית נקש בפנים גלויות ל-N12 🤣

# דברים שאני יוצר ב-3 בלילה עם Gen-3.
🤩12😁5👍1
פוסט חדש: אבני היסוד של כתיבת קוד למתחילים: וגם - קורס פיתוח ו-AI חינמי!

אמ:לק - בפוסט הזה נדבר על יסודות כתיבת הקוד. מהם משתנים, לולאות פונקציות ומחלקות. למה חשוב לדעת את זה כדי להצליח עוד יותר בעבודה עם מודלים גדולים של שפה - וגם קישור לקורס פייתון ו-AI חדש וחינמי!

https://yuv.ai/ai-and-coding-for-free/
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אחרי החשיפה הקודמת סוכנים נוספים יוצאים בפנים גלויות! הכירו את אבי רון, גלי דה-גולדה, אור גינל, ועמית רומם.
איזה אומץ להיחשף ואיזה שטויות אני עושה בצום אחרי חצות היום.
😁101👍1🙏1
עברית בהמשך ⬇️

Super Easy! Let's Train an AI model on GTA Style! (Flux + Fal Ai)

In this video we are going to train our own LoRA on a GTA dataset and create images in the style of the iconic game!

Watch the new tool that takes the global AI Community by STORM!!
--
בסרטון הזה אני עובר שלב אחר שלב איך לאמן מודל על תמונות שלנו וליצור תמונות עם המודל המדהים Flux דרך פלטפורמת Fal AI! צפו במהפכה שסוחפת את תעשיית ה-AI בעולם!!

https://youtu.be/R1z-pC_rrHA?si=83WTfvDmz83YNKqZ
🔥41
מרגש: המודל הראשון שאני מפרסם ב-CIVIT AI, לורה שאימנתי ל-Flux על סגנון GTA!!
4000 צעדים, משקל מועדף 0.85, לג'נרט וליהנות!
לינק ממש פה: https://civitai.com/models/658415?modelVersionId=736717
👍2
תראו מה זה תהליך אימון של מודל מתחת למכסה המנוע. כאשר אנו מאמנים לורה אנו יכולים לצפות בתהליך עצמו.

בהתחלה הקוד מייצר תמונה כלשהי, תמונת בסיס. זו התמונה של הילד. ככל שהאימון מתקדם, המודל מזהה יותר ויותר מי אני ומתחיל להבין איך לייצר אותי במקום הילד. אז בצעד הראשון מקבלים את הילד הזה. בצעד 400 מקבלים הכלאה של הילד ושלי, ובצעד 4400 במקרה של האימון שלי מקבלים אותי ברמה שאני בהלם שזו התוצאה. ככה מודל לומד מי אנחנו. ככה אנחנו כבני אדם לומדים. זה מדהים.

וככה יש עוד המון דוגמאות במהלך האימון וזה מרתק ודורש פוסט נפרד כשלעצמו. אבל שימו לב לגוף שלי, לידיים, לפנים, לשיער, לזקן, זה פשוט בלתי נתפס.

אגב, הניסיון שלי כאן הוא על אימון ארוך של 10,000 צעדים כדי לראות באיזה שלב המודל כבר הגיע ללמידה מקסימלית ומתחיל "לזייף". כרגע בשלב 4400 זה נראה וואו.
🔥6👏2👍1
במסגרת הרצון שלי ״להוריד הילוך״ מחידושים שהם בגדר רעש, חשבתי על פילטר שיכול לעזור לי. לקחתי את הרעיון של הפילטר וכתבתי אותו בתור פרומפט וביקשתי ממידג׳רני, פלאקס, לאונרדו ואידאוגרם החדש להפוך לי אותו לעמוד מעוצב.

חסכתי לכם את המחקר - להלן המסקנות שלי:
מקום 4 ואחרון - Flux
מקום 3 ומאכזב יחסית לאחרים - מידג׳רני
מקום 2 ומכובד - לאונרדו (זו התמונה עם המספרים הגדולים מצד שמאל)
מקום 1 ומשגע - אידאוגרם 2.0 החדש

ולגבי הפילטר שלי, החלטתי שכל עדכון יצטרך להיכנס אצלי לאחת מבין הקטגוריות: התלהבות, כיף, פיתוח ראשוני של הוכחת יכולת למוצר או ערך עם פוטנציאל רווחיות.

אין בעיה להתעסק גם במה שמלהיב וכיף, אבל אני אישית מרגיש שכבר הכל מתכנס למקום ברור: מודלים של שפה, וידאו, תמונות, מוזיקה, סוכני AI. זה הולך ומשתפר אבל לא מחדש בליבת הרעיונות. אז במקום מחולל תמונות מדהים יהיה מדהים פלוס, אח״כ במקום סוכן מטורף יהיה מטורף פלוס. אבל המחולל יישאר מחולל והסוכן יישאר סוכן. לכן. במצב שכזה, אני מעדיף להוריד את הרגל מהגז ולבחון האם זה עוד כלי שאין בו ערך פרקטי מלבד התלהבות? או שזה כלי ששווה ״לבזבז״ עליו את הזמן?

מוזמנים לאמץ את הכיוון שלי, או שלא וגם זה בסדר גמור. אבל רציתי להסביר למה אני מעדיף למנן את התוכן אבל שכל תוכן יהיה משהו גדול. מאשר עוד פרסום מאותו הדבר של ידיעה שגם ככה מציפים בכל הפיד.

ובכל מקרה, לעיצובים מתקדמים ושילוב טקסט מעולה, לכו על אידאוגרם 2.0 החדש וגם לאונרדו. שניהם טובים.
👍5
שבוע טוב,
תזכורת שב-4.9 יתקיים מיטאפ AI משובח בירושלים עם אחלה מרצים (גם אני שם) ויש מספר מקומות מוגבל. כרגע נותרו עוד כרטיסים וכדאי לכם מאוד לשריין מבעוד מועד. יהיה מעניין, מחיר רצפה, וכל הפרטים פה:

https://bit.ly/Jerusalem-yuvai
😁1
והנה זה קרה: כתבתי סקריפט שמקבל נתיב של תיקייה ומשתמש ב-Llava ו-Llama כדי לייצר קבצי טקסט באותה תיקיה, עם אותם שמות של קבצי התמונה, שמכילים את התיאור של התמונה.

מה הסקריפט מבצע?
1. מקבל נתיב של תיקיה
2. מחלץ אוטומטית את הנתיב המלא של התמונות
3. משתמש ב-Llava כדי לתאר את התמונה בקובץ טקסט חדש שמכיל את אותו שם של התמונה המקורית
4. משנה את השם של התמונה המקורית לתיאור מקוצר לפי מה שבתמונה עצמה
5. אחרי הרצת הסקריפט אםשר להזין את הנתיב לכלי אימון, למשל במקרה של Flux, ב-ai-toolkit, וזהו!

שימו לב: צריך קודם להוריד את Ollama ולהריץ את Llava ו-Llama, כתבתי את כל ההוראות ב-Repo שלי:

https://github.com/hoodini/auto-image-captioning-llava-llama/tree/main

השלב הבא - להמיר הכל ל-ComfyUI.
תהנו!
יובל
👏2
עוד מספר ימים וזה קורה בירושלים! מיטאפ, הרצאות AI ובעיקר המון כיף. אני אהיה שם לדבר על אוטומציות וסוכני AI לצד גדולים וטובים, מספר המקומות מוגבל ועדיין אפשר לנצל את זה.

אם אתם רוצים להגיע למיטאפ בוטיקי, בעיר הבירה, אל תהססו ומהרו להירשם. הכל פה, חבל לפספס (ועוד הזדמנות שניפגש!!) >>>

https://tic.li/zYJdo4O
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
כל הסלבס בדיפ פייק לייב!
🤯8🔥3👍1
רגע לפני ראש השנה, רציתי להגיד תודה לכל אחד ואחת מחברי וחברות הקהילה שלי, לכל העוקבים, לכל הקולגות, לכל מי שזכיתי לשתף איתו פעולה - ארגונים, יזמים, מרכזי חדשנות, משקיעים, בארץ ובחו״ל - מכל מלמדיי השכלתי, תודה לכם על זה.

מעל לכל, כמובן שהתודה העיקרית הולכת לאשתי היקרה שמאפשרת ומגבה ונותנת לי את התמיכה לעוף גבוה - תודה רבה לך על זה 👑💜

תודה לבורא עולם על כל החסד, בתפילה אמיתית מעומק הלב שיבטל את כל הגזירות הקשות והרעות - ויגזור עלינו רק גזרות טובות, שיושיע אותנו מהמציאות ההזויה הזו, וגם מעצמנו, וישיב את האחים והאחיות שלנו כבר הביתה בריאים ושלמים, ואת כל כוחות הביטחון איתם, בבריאות שלמה בגוף ובנפש.

ראש השנה זה החג שבו כותבים איך תהיה השנה שלנו, הלוואי שנתחיל בטוב, נמשיך בטוב, כמו שאומרים בעולם העסקי: תתחיל ב-300 קמ״ש ותגביר את הקצב. כזה. עם המון טוב.

אז תודה לכם, שנזכה לכתיבה וחתימה טובה - אמן 🙏🎗️

נ.ב - כי אי אפשר בלי משהו טכני: אימנתי שני מודלים ב-Flux, אחד שלי ואחד של יו ג׳קמן בלבוש של וולברין, באמצעות ComfyUI חיברתי בין המודלים וכך יצאתי, אם הייתי מעורב עם יו ג׳קמן-וולברין.
👍6