ה-AI הג׳נרטיבי הצמיח לי כנפיים מאז נובמבר 2022, עת הגיח לאוויר העולם ChatGPT בגלגולו הראשון 🤯💜
מאז מאות אלפי כלים הגיחו לאוויר העולם, אני לא מפסיק להסתקרן, ליצור ולעוף על הדימיון והיצירתיות שבי. לא משנה מי אני רוצה להיות: וולברין, הג׳וקר, דיוק נוקם (זוכרים?) או אסטרונאוט מרחף בחלל. אני יכול. הכל כאן והכל נגיש. ספציפית אני עובד על סרטונים חדשים, ושכחתי כמה אני מאוהב ב-Artflow. הם פשוט וואו! ויש גם קישור עם אפיליאייט: https://app.artflow.ai/auth/register?via=yuval
נסו גם אתם ושתפו מה קיבלתם 🚀🚀🚀
מאז מאות אלפי כלים הגיחו לאוויר העולם, אני לא מפסיק להסתקרן, ליצור ולעוף על הדימיון והיצירתיות שבי. לא משנה מי אני רוצה להיות: וולברין, הג׳וקר, דיוק נוקם (זוכרים?) או אסטרונאוט מרחף בחלל. אני יכול. הכל כאן והכל נגיש. ספציפית אני עובד על סרטונים חדשים, ושכחתי כמה אני מאוהב ב-Artflow. הם פשוט וואו! ויש גם קישור עם אפיליאייט: https://app.artflow.ai/auth/register?via=yuval
נסו גם אתם ושתפו מה קיבלתם 🚀🚀🚀
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ממשיך עם Runway: הכנתי פרסומת לקפה שכולה AI - והמוח שלי עף מהתוצאה!!! 🤩🤯
הקטע הוא שהסיפור אחיד לחלוטין: עין ירוקה נפקחת וצוללת לשדה של פולי קפה ירוקים שעוברים קלייה והופכים לחומים, משם לאספרסו, לאטה ארט וחזרה לעין הירוקה שכולה פולי קפה, חיוך וסיום.
חשוב לחדד: אני לא עורך וידאו מקצועי, לא עורך סאונד מקצועי, כל מה שיש לי הוא דימיון ויצירתיות וגישה לכלי AI. מה עשיתי פה? לא משהו חדש:
1. הנפשת תמונות ויצירת סרטונים עם Runway Gen-3 Alpha
2. שימוש בקול שלי ששכפלתי (כי אסור לי כבר להשתמש במורגן לצערי)
3. הוספת אפקטים ומוזיקת רקע ממקורות חינמיים כמו Pixabay
4. הוספת כתוביות וחיבור הסרטונים והאודיו עם Kapwing
והנה. סיפור שלם. פרסומת שלמה. מעבודה של איש אחד, יצירתיות וכלי AI. לפני שנה יצרתי טיזר לקפה עם כלי אחר, וכיום - מה עוד יש להגיד? לא יודע מה אתכם אבל אצלי הדימיון משתולל. בואו לעוף איתי וספרו מה חשבתם!
שבת שלום ובתפילה לבשורות טובות ולשובם.
יובל
הקטע הוא שהסיפור אחיד לחלוטין: עין ירוקה נפקחת וצוללת לשדה של פולי קפה ירוקים שעוברים קלייה והופכים לחומים, משם לאספרסו, לאטה ארט וחזרה לעין הירוקה שכולה פולי קפה, חיוך וסיום.
חשוב לחדד: אני לא עורך וידאו מקצועי, לא עורך סאונד מקצועי, כל מה שיש לי הוא דימיון ויצירתיות וגישה לכלי AI. מה עשיתי פה? לא משהו חדש:
1. הנפשת תמונות ויצירת סרטונים עם Runway Gen-3 Alpha
2. שימוש בקול שלי ששכפלתי (כי אסור לי כבר להשתמש במורגן לצערי)
3. הוספת אפקטים ומוזיקת רקע ממקורות חינמיים כמו Pixabay
4. הוספת כתוביות וחיבור הסרטונים והאודיו עם Kapwing
והנה. סיפור שלם. פרסומת שלמה. מעבודה של איש אחד, יצירתיות וכלי AI. לפני שנה יצרתי טיזר לקפה עם כלי אחר, וכיום - מה עוד יש להגיד? לא יודע מה אתכם אבל אצלי הדימיון משתולל. בואו לעוף איתי וספרו מה חשבתם!
שבת שלום ובתפילה לבשורות טובות ולשובם.
יובל
❤4👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
לקחתי גם את וולברין ודדפול לסיבוב קפה קצר, זה מ ט ו ר ף ! 🤯🤯🤯
לפני מספר ימים חברת Black Forest Labs הציגה מודל יצירת תמונות מטקסט בשם Flux שחולל סערה. הוא שוחרר בגרסאות חינמיות לכולם אך גרסת הדגל שלו זמינה רק דרך API. במקרה שלי השתמשתי בגרסת הדגל לאחר שביום שישי Gili Ben Shahar דאג לפתות אותי עם תמונות עוצרות נשימה שהוא יצר שם (ואם לא בדקתם את העמוד שלו כדאי לכם מאוד), לקחתי אותו לסיבוב וחיברתי את Gen-3 עם הקריינות שלי. מה אגיד לכם? השתגעתי!
חפשו בגוגל fal ai flux pro לשימוש במודל הדגל.
בשורות טובות,
יובל.
לפני מספר ימים חברת Black Forest Labs הציגה מודל יצירת תמונות מטקסט בשם Flux שחולל סערה. הוא שוחרר בגרסאות חינמיות לכולם אך גרסת הדגל שלו זמינה רק דרך API. במקרה שלי השתמשתי בגרסת הדגל לאחר שביום שישי Gili Ben Shahar דאג לפתות אותי עם תמונות עוצרות נשימה שהוא יצר שם (ואם לא בדקתם את העמוד שלו כדאי לכם מאוד), לקחתי אותו לסיבוב וחיברתי את Gen-3 עם הקריינות שלי. מה אגיד לכם? השתגעתי!
חפשו בגוגל fal ai flux pro לשימוש במודל הדגל.
בשורות טובות,
יובל.
👍1
אמ:לק - חברת Black Forest Labs פרסמה לפני מספר ימים את Flux - מודל ליצירת תמונות מטקסט בגודל 12 מיליארד פרמטרים שנותן פייט לכלים המובילים כיום. כמה הוא טוב - והאם גודל הרשת שלו בהכרח טובה יותר ממודלים קטנים יותר? בואו נדבר על זה >>>
https://yuv.ai/flux-and-pixart/
https://yuv.ai/flux-and-pixart/
YUV.AI
מודל תמונות חדש בשם Flux מסעיר את הרשת! וגם - האם גודל המודל קובע על איכותו?
אמ:לק - חברת Black Forest Labs פרסמה לפני מספר ימים את Flux - מודל ליצירת תמונות מטקסט בגודל 12 מיליארד פרמטרים שנותן פייט לכלים המובילים כיום. כמה הוא טוב - והאם גודל הרשת שלו בהכרח טובה יותר ממודלים קטנים יותר? בואו נדבר על זה >>>
שימו לב: קבוצת וואצאפ חדשה לחיבור בין מחפשי שירותים לנותני שירותים בתחום ה-AI!
במילים אחרות: קבוצה שבה נשתף הצעות עבודה, הרצאות סדנאות וכדומה, כדי לעזור אחד לשניה. יש לא מעט הודעות שאני מקבל ובמקום לחשוב למי לחבר פרטנית, המטרה שלי היא שכל מי שרוצה יצטרף לכאן ותיווצר קהילת שיתוף עבודות. מוזמנים לצרף להפיץ ולהצטרף!
https://chat.whatsapp.com/CEk4VplxMLXHLa9Qu1Qvwx
במילים אחרות: קבוצה שבה נשתף הצעות עבודה, הרצאות סדנאות וכדומה, כדי לעזור אחד לשניה. יש לא מעט הודעות שאני מקבל ובמקום לחשוב למי לחבר פרטנית, המטרה שלי היא שכל מי שרוצה יצטרף לכאן ותיווצר קהילת שיתוף עבודות. מוזמנים לצרף להפיץ ולהצטרף!
https://chat.whatsapp.com/CEk4VplxMLXHLa9Qu1Qvwx
👍3
מכל מלמדיי השכלתי: יובל כהן מהקהילה שלי חשף שיש אתר בשם Tensor Art שמאפשר לייצר תמונות בחינם, עם 100 קרדיטים בחינם כל יום וגישה לכל המודלים הכי שווים, לרבות Flux Dev!!
יובל אמר לי שיש אתר בשם TensorArt שאפשר להירשם אליו בחינם והוא מאפשר בערך 100-200 תמונות כל יום בחינם, כולל שימוש במודלים המתקדמים ביותר כמו Flux שכולם מדברים עליו לאחרונה. ניסיתי - התאהבתי. זה באמת עובד, זה לוקח כמה דקות (2-3) ולא 20 דקות, זה חינם וזה מדהים! תודה לך Yuval Cohen התותח!! מכל מלמדיי השכלתי!!
מה צריך לעשות?
1. היכנסו לאתר TensorArt
2. לחצו מצד שמאל בסרגל על AI Tools
3. ליחצו על Try Flux.1 dev NOW!
4. הזינו את הפרומפט שלכם בתיבה מצד ימין
תהנו ותפרגנו ליובל! (כנראה יש משהו בשם הזה שעובד טוב!)
אגב: היכולת האדירה של פלאקס להטמיע טקסטים היא פשוט אדירה. אני מזמין אתכם להיכנס לאתר, לג'נרט ולהפיץ את מה שקיבלתם עם קרדיט ליובל!
שבת שלום,
יובל
יובל אמר לי שיש אתר בשם TensorArt שאפשר להירשם אליו בחינם והוא מאפשר בערך 100-200 תמונות כל יום בחינם, כולל שימוש במודלים המתקדמים ביותר כמו Flux שכולם מדברים עליו לאחרונה. ניסיתי - התאהבתי. זה באמת עובד, זה לוקח כמה דקות (2-3) ולא 20 דקות, זה חינם וזה מדהים! תודה לך Yuval Cohen התותח!! מכל מלמדיי השכלתי!!
מה צריך לעשות?
1. היכנסו לאתר TensorArt
2. לחצו מצד שמאל בסרגל על AI Tools
3. ליחצו על Try Flux.1 dev NOW!
4. הזינו את הפרומפט שלכם בתיבה מצד ימין
תהנו ותפרגנו ליובל! (כנראה יש משהו בשם הזה שעובד טוב!)
אגב: היכולת האדירה של פלאקס להטמיע טקסטים היא פשוט אדירה. אני מזמין אתכם להיכנס לאתר, לג'נרט ולהפיץ את מה שקיבלתם עם קרדיט ליובל!
שבת שלום,
יובל
❤12👍2🔥1👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
הסוכנים נחשפים: אלי קופטר ועמית נקש בפנים גלויות ל-N12 🤣
# דברים שאני יוצר ב-3 בלילה עם Gen-3.
# דברים שאני יוצר ב-3 בלילה עם Gen-3.
🤩12😁5👍1
פוסט חדש: אבני היסוד של כתיבת קוד למתחילים: וגם - קורס פיתוח ו-AI חינמי!
אמ:לק - בפוסט הזה נדבר על יסודות כתיבת הקוד. מהם משתנים, לולאות פונקציות ומחלקות. למה חשוב לדעת את זה כדי להצליח עוד יותר בעבודה עם מודלים גדולים של שפה - וגם קישור לקורס פייתון ו-AI חדש וחינמי!
https://yuv.ai/ai-and-coding-for-free/
אמ:לק - בפוסט הזה נדבר על יסודות כתיבת הקוד. מהם משתנים, לולאות פונקציות ומחלקות. למה חשוב לדעת את זה כדי להצליח עוד יותר בעבודה עם מודלים גדולים של שפה - וגם קישור לקורס פייתון ו-AI חדש וחינמי!
https://yuv.ai/ai-and-coding-for-free/
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אחרי החשיפה הקודמת סוכנים נוספים יוצאים בפנים גלויות! הכירו את אבי רון, גלי דה-גולדה, אור גינל, ועמית רומם.
איזה אומץ להיחשף ואיזה שטויות אני עושה בצום אחרי חצות היום.
איזה אומץ להיחשף ואיזה שטויות אני עושה בצום אחרי חצות היום.
😁10❤1👍1🙏1
עברית בהמשך ⬇️
Super Easy! Let's Train an AI model on GTA Style! (Flux + Fal Ai)
In this video we are going to train our own LoRA on a GTA dataset and create images in the style of the iconic game!
Watch the new tool that takes the global AI Community by STORM!!
--
בסרטון הזה אני עובר שלב אחר שלב איך לאמן מודל על תמונות שלנו וליצור תמונות עם המודל המדהים Flux דרך פלטפורמת Fal AI! צפו במהפכה שסוחפת את תעשיית ה-AI בעולם!!
https://youtu.be/R1z-pC_rrHA?si=83WTfvDmz83YNKqZ
Super Easy! Let's Train an AI model on GTA Style! (Flux + Fal Ai)
In this video we are going to train our own LoRA on a GTA dataset and create images in the style of the iconic game!
Watch the new tool that takes the global AI Community by STORM!!
--
בסרטון הזה אני עובר שלב אחר שלב איך לאמן מודל על תמונות שלנו וליצור תמונות עם המודל המדהים Flux דרך פלטפורמת Fal AI! צפו במהפכה שסוחפת את תעשיית ה-AI בעולם!!
https://youtu.be/R1z-pC_rrHA?si=83WTfvDmz83YNKqZ
YouTube
Super Easy! Let's Train an AI model on GTA Style! (Flux + Fal Ai)
In this video we are going to train our own LoRA on a GTA dataset and create images in the style of the iconic game!
Feel free to leave comments, subscribe, like and follow on my channels!
https://linktr.ee/yuvai
--Video Content--
00:00-02:10 - Opening…
Feel free to leave comments, subscribe, like and follow on my channels!
https://linktr.ee/yuvai
--Video Content--
00:00-02:10 - Opening…
🔥4❤1
מרגש: המודל הראשון שאני מפרסם ב-CIVIT AI, לורה שאימנתי ל-Flux על סגנון GTA!!
4000 צעדים, משקל מועדף 0.85, לג'נרט וליהנות!
לינק ממש פה: https://civitai.com/models/658415?modelVersionId=736717
4000 צעדים, משקל מועדף 0.85, לג'נרט וליהנות!
לינק ממש פה: https://civitai.com/models/658415?modelVersionId=736717
Civitai
GTA Style for FLUX by Yuval Avidani (YUV.AI) - v1.0 | Flux LoRA | Civitai
This LoRA was trained on GTA Free source images for FLUX 1 DEV! Use it to get the awesome iconic style of GTA!!!! Trigger word is: gtayuvai Trained...
👍2
תראו מה זה תהליך אימון של מודל מתחת למכסה המנוע. כאשר אנו מאמנים לורה אנו יכולים לצפות בתהליך עצמו.
בהתחלה הקוד מייצר תמונה כלשהי, תמונת בסיס. זו התמונה של הילד. ככל שהאימון מתקדם, המודל מזהה יותר ויותר מי אני ומתחיל להבין איך לייצר אותי במקום הילד. אז בצעד הראשון מקבלים את הילד הזה. בצעד 400 מקבלים הכלאה של הילד ושלי, ובצעד 4400 במקרה של האימון שלי מקבלים אותי ברמה שאני בהלם שזו התוצאה. ככה מודל לומד מי אנחנו. ככה אנחנו כבני אדם לומדים. זה מדהים.
וככה יש עוד המון דוגמאות במהלך האימון וזה מרתק ודורש פוסט נפרד כשלעצמו. אבל שימו לב לגוף שלי, לידיים, לפנים, לשיער, לזקן, זה פשוט בלתי נתפס.
אגב, הניסיון שלי כאן הוא על אימון ארוך של 10,000 צעדים כדי לראות באיזה שלב המודל כבר הגיע ללמידה מקסימלית ומתחיל "לזייף". כרגע בשלב 4400 זה נראה וואו.
בהתחלה הקוד מייצר תמונה כלשהי, תמונת בסיס. זו התמונה של הילד. ככל שהאימון מתקדם, המודל מזהה יותר ויותר מי אני ומתחיל להבין איך לייצר אותי במקום הילד. אז בצעד הראשון מקבלים את הילד הזה. בצעד 400 מקבלים הכלאה של הילד ושלי, ובצעד 4400 במקרה של האימון שלי מקבלים אותי ברמה שאני בהלם שזו התוצאה. ככה מודל לומד מי אנחנו. ככה אנחנו כבני אדם לומדים. זה מדהים.
וככה יש עוד המון דוגמאות במהלך האימון וזה מרתק ודורש פוסט נפרד כשלעצמו. אבל שימו לב לגוף שלי, לידיים, לפנים, לשיער, לזקן, זה פשוט בלתי נתפס.
אגב, הניסיון שלי כאן הוא על אימון ארוך של 10,000 צעדים כדי לראות באיזה שלב המודל כבר הגיע ללמידה מקסימלית ומתחיל "לזייף". כרגע בשלב 4400 זה נראה וואו.
🔥6👏2👍1
במסגרת הרצון שלי ״להוריד הילוך״ מחידושים שהם בגדר רעש, חשבתי על פילטר שיכול לעזור לי. לקחתי את הרעיון של הפילטר וכתבתי אותו בתור פרומפט וביקשתי ממידג׳רני, פלאקס, לאונרדו ואידאוגרם החדש להפוך לי אותו לעמוד מעוצב.
חסכתי לכם את המחקר - להלן המסקנות שלי:
מקום 4 ואחרון - Flux
מקום 3 ומאכזב יחסית לאחרים - מידג׳רני
מקום 2 ומכובד - לאונרדו (זו התמונה עם המספרים הגדולים מצד שמאל)
מקום 1 ומשגע - אידאוגרם 2.0 החדש
ולגבי הפילטר שלי, החלטתי שכל עדכון יצטרך להיכנס אצלי לאחת מבין הקטגוריות: התלהבות, כיף, פיתוח ראשוני של הוכחת יכולת למוצר או ערך עם פוטנציאל רווחיות.
אין בעיה להתעסק גם במה שמלהיב וכיף, אבל אני אישית מרגיש שכבר הכל מתכנס למקום ברור: מודלים של שפה, וידאו, תמונות, מוזיקה, סוכני AI. זה הולך ומשתפר אבל לא מחדש בליבת הרעיונות. אז במקום מחולל תמונות מדהים יהיה מדהים פלוס, אח״כ במקום סוכן מטורף יהיה מטורף פלוס. אבל המחולל יישאר מחולל והסוכן יישאר סוכן. לכן. במצב שכזה, אני מעדיף להוריד את הרגל מהגז ולבחון האם זה עוד כלי שאין בו ערך פרקטי מלבד התלהבות? או שזה כלי ששווה ״לבזבז״ עליו את הזמן?
מוזמנים לאמץ את הכיוון שלי, או שלא וגם זה בסדר גמור. אבל רציתי להסביר למה אני מעדיף למנן את התוכן אבל שכל תוכן יהיה משהו גדול. מאשר עוד פרסום מאותו הדבר של ידיעה שגם ככה מציפים בכל הפיד.
ובכל מקרה, לעיצובים מתקדמים ושילוב טקסט מעולה, לכו על אידאוגרם 2.0 החדש וגם לאונרדו. שניהם טובים.
חסכתי לכם את המחקר - להלן המסקנות שלי:
מקום 4 ואחרון - Flux
מקום 3 ומאכזב יחסית לאחרים - מידג׳רני
מקום 2 ומכובד - לאונרדו (זו התמונה עם המספרים הגדולים מצד שמאל)
מקום 1 ומשגע - אידאוגרם 2.0 החדש
ולגבי הפילטר שלי, החלטתי שכל עדכון יצטרך להיכנס אצלי לאחת מבין הקטגוריות: התלהבות, כיף, פיתוח ראשוני של הוכחת יכולת למוצר או ערך עם פוטנציאל רווחיות.
אין בעיה להתעסק גם במה שמלהיב וכיף, אבל אני אישית מרגיש שכבר הכל מתכנס למקום ברור: מודלים של שפה, וידאו, תמונות, מוזיקה, סוכני AI. זה הולך ומשתפר אבל לא מחדש בליבת הרעיונות. אז במקום מחולל תמונות מדהים יהיה מדהים פלוס, אח״כ במקום סוכן מטורף יהיה מטורף פלוס. אבל המחולל יישאר מחולל והסוכן יישאר סוכן. לכן. במצב שכזה, אני מעדיף להוריד את הרגל מהגז ולבחון האם זה עוד כלי שאין בו ערך פרקטי מלבד התלהבות? או שזה כלי ששווה ״לבזבז״ עליו את הזמן?
מוזמנים לאמץ את הכיוון שלי, או שלא וגם זה בסדר גמור. אבל רציתי להסביר למה אני מעדיף למנן את התוכן אבל שכל תוכן יהיה משהו גדול. מאשר עוד פרסום מאותו הדבר של ידיעה שגם ככה מציפים בכל הפיד.
ובכל מקרה, לעיצובים מתקדמים ושילוב טקסט מעולה, לכו על אידאוגרם 2.0 החדש וגם לאונרדו. שניהם טובים.
👍5
שבוע טוב,
תזכורת שב-4.9 יתקיים מיטאפ AI משובח בירושלים עם אחלה מרצים (גם אני שם) ויש מספר מקומות מוגבל. כרגע נותרו עוד כרטיסים וכדאי לכם מאוד לשריין מבעוד מועד. יהיה מעניין, מחיר רצפה, וכל הפרטים פה:
https://bit.ly/Jerusalem-yuvai
תזכורת שב-4.9 יתקיים מיטאפ AI משובח בירושלים עם אחלה מרצים (גם אני שם) ויש מספר מקומות מוגבל. כרגע נותרו עוד כרטיסים וכדאי לכם מאוד לשריין מבעוד מועד. יהיה מעניין, מחיר רצפה, וכל הפרטים פה:
https://bit.ly/Jerusalem-yuvai
tickchak.co.il
JLM AI MEETUP - טיקצ'אק
מיט-אפ AI במרכז החדשנות
😁1
והנה זה קרה: כתבתי סקריפט שמקבל נתיב של תיקייה ומשתמש ב-Llava ו-Llama כדי לייצר קבצי טקסט באותה תיקיה, עם אותם שמות של קבצי התמונה, שמכילים את התיאור של התמונה.
מה הסקריפט מבצע?
1. מקבל נתיב של תיקיה
2. מחלץ אוטומטית את הנתיב המלא של התמונות
3. משתמש ב-Llava כדי לתאר את התמונה בקובץ טקסט חדש שמכיל את אותו שם של התמונה המקורית
4. משנה את השם של התמונה המקורית לתיאור מקוצר לפי מה שבתמונה עצמה
5. אחרי הרצת הסקריפט אםשר להזין את הנתיב לכלי אימון, למשל במקרה של Flux, ב-ai-toolkit, וזהו!
שימו לב: צריך קודם להוריד את Ollama ולהריץ את Llava ו-Llama, כתבתי את כל ההוראות ב-Repo שלי:
https://github.com/hoodini/auto-image-captioning-llava-llama/tree/main
השלב הבא - להמיר הכל ל-ComfyUI.
תהנו!
יובל
מה הסקריפט מבצע?
1. מקבל נתיב של תיקיה
2. מחלץ אוטומטית את הנתיב המלא של התמונות
3. משתמש ב-Llava כדי לתאר את התמונה בקובץ טקסט חדש שמכיל את אותו שם של התמונה המקורית
4. משנה את השם של התמונה המקורית לתיאור מקוצר לפי מה שבתמונה עצמה
5. אחרי הרצת הסקריפט אםשר להזין את הנתיב לכלי אימון, למשל במקרה של Flux, ב-ai-toolkit, וזהו!
שימו לב: צריך קודם להוריד את Ollama ולהריץ את Llava ו-Llama, כתבתי את כל ההוראות ב-Repo שלי:
https://github.com/hoodini/auto-image-captioning-llava-llama/tree/main
השלב הבא - להמיר הכל ל-ComfyUI.
תהנו!
יובל
👏2
תתכוננו לעוף באוויר! שינוי פנים בזמן אמת https://vt.tiktok.com/ZS2hyENLR/
TikTok
TikTok · Yuval Avidani (AI)
143 לייקים, 12 תגובות. ״שינוי פנים בלייב! זמן אמת!!!! ״
❤2👍1🤯1
עוד מספר ימים וזה קורה בירושלים! מיטאפ, הרצאות AI ובעיקר המון כיף. אני אהיה שם לדבר על אוטומציות וסוכני AI לצד גדולים וטובים, מספר המקומות מוגבל ועדיין אפשר לנצל את זה.
אם אתם רוצים להגיע למיטאפ בוטיקי, בעיר הבירה, אל תהססו ומהרו להירשם. הכל פה, חבל לפספס (ועוד הזדמנות שניפגש!!) >>>
https://tic.li/zYJdo4O
אם אתם רוצים להגיע למיטאפ בוטיקי, בעיר הבירה, אל תהססו ומהרו להירשם. הכל פה, חבל לפספס (ועוד הזדמנות שניפגש!!) >>>
https://tic.li/zYJdo4O
tickchak.co.il
JLM AI MEETUP - טיקצ'אק
מיט-אפ AI במרכז החדשנות