סיימתי סדנה מרתקת באילת, חזרתי עם תובנות מעניינות והכי חשוב - מרכז החדשנות עוקב אחרי הפוסט שלי ומחפש עוד מוכשרים ומוכשרות להפוך את אילת לפצצת AI טכנולוגית אז תגיבו בפוסט שיראו גם אתכם אם אתם רוצים לעזור למנף את העיר השווה הזו 🤩
https://www.facebook.com/share/YNv3bSS21xuS7QkT/?mibextid=WC7FNe
https://www.facebook.com/share/YNv3bSS21xuS7QkT/?mibextid=WC7FNe
Facebook
Log in or sign up to view
See posts, photos and more on Facebook.
👍1🤯1
אמרתי לפני שנה שיש פה רעידת אדמה - שעכשיו כולם מרגישים היטב! 🫨🫨🫨
לפני שנה פרסמתי פוסט על רעידת אדמה של ממש שהתחוללה בשקט מופתי, עת הכריזה OpenAI על הזחלן שלה. אמרתי אז, באוגוסט 2023, שיש פה מהלך נוק אאוט דרמטי מול גוגל ליצירת חוויה אחרת של חיפוש.
ואתמול התחזית שלי התגשמה לעיני כל, OpenAI מכריזה על מנוע החיפוש החדש שלה - SearchGPT, ששוב נותן נוק אאוט לחברות כמו פרפלקיסטי וגוגל ומאוד מטריד בהיבטי טראפיק אורגני לאתרים. אפשר להירשם לרשימת ההמתנה. זה דרמטי! 🤯
אני לא נביא, אבל שתדעו שאם יש דבר אחד שלמדתי מאז נובמבר 2022 (פרוץ GPT לחיינו) הוא שההכרזות ״המשעממות״ שמחליקות מתחת לרדאר - הן ההכרזות הדרמטיות של העתיד!! זה נראה כמו משהו שולי אבל זו רעידת אדמה. זו טכניקה ערמומית לצאת למהלכים מאוד מטרידים בעורמה. OpenAI טובים בזה מאוד. הבעיה היא שהם מתחילים להיות כמו גוגל: מכריזים על תוצרים ולא נותנים גישה. כך עם Sora, עם Voice GPT-4o וכעת עם SearchGPT.
זו הסיבה שמי שברח מ OpenAI, כמו החבר׳ה שהקימו את קלוד, מתנהלים הפוך לגמרי: לא מכריזים, פשוט עובדים, מחוללים מהפכות, משחררים לציבור, ואח״כ מפרסמים על זה משהו. אז לפני שמתלהבים צריך לזכות שהם במדרון חלקלק. אלטמן, לטעמי, מדרדר את החברה בהיבט הזה. קלוד חמוד. תהיו קלוד!
לפני שנה פרסמתי פוסט על רעידת אדמה של ממש שהתחוללה בשקט מופתי, עת הכריזה OpenAI על הזחלן שלה. אמרתי אז, באוגוסט 2023, שיש פה מהלך נוק אאוט דרמטי מול גוגל ליצירת חוויה אחרת של חיפוש.
ואתמול התחזית שלי התגשמה לעיני כל, OpenAI מכריזה על מנוע החיפוש החדש שלה - SearchGPT, ששוב נותן נוק אאוט לחברות כמו פרפלקיסטי וגוגל ומאוד מטריד בהיבטי טראפיק אורגני לאתרים. אפשר להירשם לרשימת ההמתנה. זה דרמטי! 🤯
אני לא נביא, אבל שתדעו שאם יש דבר אחד שלמדתי מאז נובמבר 2022 (פרוץ GPT לחיינו) הוא שההכרזות ״המשעממות״ שמחליקות מתחת לרדאר - הן ההכרזות הדרמטיות של העתיד!! זה נראה כמו משהו שולי אבל זו רעידת אדמה. זו טכניקה ערמומית לצאת למהלכים מאוד מטרידים בעורמה. OpenAI טובים בזה מאוד. הבעיה היא שהם מתחילים להיות כמו גוגל: מכריזים על תוצרים ולא נותנים גישה. כך עם Sora, עם Voice GPT-4o וכעת עם SearchGPT.
זו הסיבה שמי שברח מ OpenAI, כמו החבר׳ה שהקימו את קלוד, מתנהלים הפוך לגמרי: לא מכריזים, פשוט עובדים, מחוללים מהפכות, משחררים לציבור, ואח״כ מפרסמים על זה משהו. אז לפני שמתלהבים צריך לזכות שהם במדרון חלקלק. אלטמן, לטעמי, מדרדר את החברה בהיבט הזה. קלוד חמוד. תהיו קלוד!
🔥5👍2🙏1
עליית הרובוטיקה: הרזברי פיי 5 כאן והוא מלהיב מתמיד!
אמ:לק - הכירו את ה-Raspberry Pi: מחשב בגודל של כרטיס אשראי שמחולל מהפכה בעשור האחרון, ולדעתי גם אחראי למהפכה גדולה מאוד שבפתח שתשלב רובוטיקה עם יכולות למידת מכונה. החיבור בינו לבין ה-AI Kit החדש כבר לא יכול לעבור מתחת לרדאר. יש פה בשורה של ממש! בואו נדבר עליה >>>
https://yuv.ai/raspberry-pi-kickoff/
אמ:לק - הכירו את ה-Raspberry Pi: מחשב בגודל של כרטיס אשראי שמחולל מהפכה בעשור האחרון, ולדעתי גם אחראי למהפכה גדולה מאוד שבפתח שתשלב רובוטיקה עם יכולות למידת מכונה. החיבור בינו לבין ה-AI Kit החדש כבר לא יכול לעבור מתחת לרדאר. יש פה בשורה של ממש! בואו נדבר עליה >>>
https://yuv.ai/raspberry-pi-kickoff/
YUV.AI
עליית הרובוטיקה: הרזברי פיי 5 כאן והוא מלהיב מתמיד!
אמ:לק - הכירו את ה-Raspberry Pi: מחשב בגודל של כרטיס אשראי שמחולל מהפכה בעשור האחרון, ולדעתי גם אחראי למהפכה גדולה מאוד שבפתח שתשלב רובוטיקה עם יכולות למידת מכונה. החיבור בינו לבין ה-AI Kit החדש כבר לא יכול לעבור מתחת לרדאר. יש פה בשורה של ממש! בואו נדבר…
👍2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אני ב ה ל ם !!! 🤯🤯🤯 אני לא עורך או יוצר וידאו - אבל קבלו את המעברים החלקים שיצרתי עם Gen-3: טיסה מבורה בורה לירושלים, מירושלים לניו יורק, מניו יורק להולנד, שילוב של טקסט ואפילו טיזר ללוגו חדש שלי בסוף! מי צריך את Sora ואת המריחות של OpenAI כשיש דברים כאלה?!
אתם מבינים באיזה עידן אנחנו נמצאים?! והכל פה עם פרומפטינג בGen-3, טקסט לווידאו וזהו! כדי להשלים את הסרטון הוספתי קריינות - שכפלתי את הקול שלי באנגלית, כן זה שלי! והוספתי מוזיקת רקע.
מה חשבתם על התוצאה?
אתם מבינים באיזה עידן אנחנו נמצאים?! והכל פה עם פרומפטינג בGen-3, טקסט לווידאו וזהו! כדי להשלים את הסרטון הוספתי קריינות - שכפלתי את הקול שלי באנגלית, כן זה שלי! והוספתי מוזיקת רקע.
מה חשבתם על התוצאה?
🔥18❤2😱2😁1
ה-AI הג׳נרטיבי הצמיח לי כנפיים מאז נובמבר 2022, עת הגיח לאוויר העולם ChatGPT בגלגולו הראשון 🤯💜
מאז מאות אלפי כלים הגיחו לאוויר העולם, אני לא מפסיק להסתקרן, ליצור ולעוף על הדימיון והיצירתיות שבי. לא משנה מי אני רוצה להיות: וולברין, הג׳וקר, דיוק נוקם (זוכרים?) או אסטרונאוט מרחף בחלל. אני יכול. הכל כאן והכל נגיש. ספציפית אני עובד על סרטונים חדשים, ושכחתי כמה אני מאוהב ב-Artflow. הם פשוט וואו! ויש גם קישור עם אפיליאייט: https://app.artflow.ai/auth/register?via=yuval
נסו גם אתם ושתפו מה קיבלתם 🚀🚀🚀
מאז מאות אלפי כלים הגיחו לאוויר העולם, אני לא מפסיק להסתקרן, ליצור ולעוף על הדימיון והיצירתיות שבי. לא משנה מי אני רוצה להיות: וולברין, הג׳וקר, דיוק נוקם (זוכרים?) או אסטרונאוט מרחף בחלל. אני יכול. הכל כאן והכל נגיש. ספציפית אני עובד על סרטונים חדשים, ושכחתי כמה אני מאוהב ב-Artflow. הם פשוט וואו! ויש גם קישור עם אפיליאייט: https://app.artflow.ai/auth/register?via=yuval
נסו גם אתם ושתפו מה קיבלתם 🚀🚀🚀
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ממשיך עם Runway: הכנתי פרסומת לקפה שכולה AI - והמוח שלי עף מהתוצאה!!! 🤩🤯
הקטע הוא שהסיפור אחיד לחלוטין: עין ירוקה נפקחת וצוללת לשדה של פולי קפה ירוקים שעוברים קלייה והופכים לחומים, משם לאספרסו, לאטה ארט וחזרה לעין הירוקה שכולה פולי קפה, חיוך וסיום.
חשוב לחדד: אני לא עורך וידאו מקצועי, לא עורך סאונד מקצועי, כל מה שיש לי הוא דימיון ויצירתיות וגישה לכלי AI. מה עשיתי פה? לא משהו חדש:
1. הנפשת תמונות ויצירת סרטונים עם Runway Gen-3 Alpha
2. שימוש בקול שלי ששכפלתי (כי אסור לי כבר להשתמש במורגן לצערי)
3. הוספת אפקטים ומוזיקת רקע ממקורות חינמיים כמו Pixabay
4. הוספת כתוביות וחיבור הסרטונים והאודיו עם Kapwing
והנה. סיפור שלם. פרסומת שלמה. מעבודה של איש אחד, יצירתיות וכלי AI. לפני שנה יצרתי טיזר לקפה עם כלי אחר, וכיום - מה עוד יש להגיד? לא יודע מה אתכם אבל אצלי הדימיון משתולל. בואו לעוף איתי וספרו מה חשבתם!
שבת שלום ובתפילה לבשורות טובות ולשובם.
יובל
הקטע הוא שהסיפור אחיד לחלוטין: עין ירוקה נפקחת וצוללת לשדה של פולי קפה ירוקים שעוברים קלייה והופכים לחומים, משם לאספרסו, לאטה ארט וחזרה לעין הירוקה שכולה פולי קפה, חיוך וסיום.
חשוב לחדד: אני לא עורך וידאו מקצועי, לא עורך סאונד מקצועי, כל מה שיש לי הוא דימיון ויצירתיות וגישה לכלי AI. מה עשיתי פה? לא משהו חדש:
1. הנפשת תמונות ויצירת סרטונים עם Runway Gen-3 Alpha
2. שימוש בקול שלי ששכפלתי (כי אסור לי כבר להשתמש במורגן לצערי)
3. הוספת אפקטים ומוזיקת רקע ממקורות חינמיים כמו Pixabay
4. הוספת כתוביות וחיבור הסרטונים והאודיו עם Kapwing
והנה. סיפור שלם. פרסומת שלמה. מעבודה של איש אחד, יצירתיות וכלי AI. לפני שנה יצרתי טיזר לקפה עם כלי אחר, וכיום - מה עוד יש להגיד? לא יודע מה אתכם אבל אצלי הדימיון משתולל. בואו לעוף איתי וספרו מה חשבתם!
שבת שלום ובתפילה לבשורות טובות ולשובם.
יובל
❤4👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
לקחתי גם את וולברין ודדפול לסיבוב קפה קצר, זה מ ט ו ר ף ! 🤯🤯🤯
לפני מספר ימים חברת Black Forest Labs הציגה מודל יצירת תמונות מטקסט בשם Flux שחולל סערה. הוא שוחרר בגרסאות חינמיות לכולם אך גרסת הדגל שלו זמינה רק דרך API. במקרה שלי השתמשתי בגרסת הדגל לאחר שביום שישי Gili Ben Shahar דאג לפתות אותי עם תמונות עוצרות נשימה שהוא יצר שם (ואם לא בדקתם את העמוד שלו כדאי לכם מאוד), לקחתי אותו לסיבוב וחיברתי את Gen-3 עם הקריינות שלי. מה אגיד לכם? השתגעתי!
חפשו בגוגל fal ai flux pro לשימוש במודל הדגל.
בשורות טובות,
יובל.
לפני מספר ימים חברת Black Forest Labs הציגה מודל יצירת תמונות מטקסט בשם Flux שחולל סערה. הוא שוחרר בגרסאות חינמיות לכולם אך גרסת הדגל שלו זמינה רק דרך API. במקרה שלי השתמשתי בגרסת הדגל לאחר שביום שישי Gili Ben Shahar דאג לפתות אותי עם תמונות עוצרות נשימה שהוא יצר שם (ואם לא בדקתם את העמוד שלו כדאי לכם מאוד), לקחתי אותו לסיבוב וחיברתי את Gen-3 עם הקריינות שלי. מה אגיד לכם? השתגעתי!
חפשו בגוגל fal ai flux pro לשימוש במודל הדגל.
בשורות טובות,
יובל.
👍1
אמ:לק - חברת Black Forest Labs פרסמה לפני מספר ימים את Flux - מודל ליצירת תמונות מטקסט בגודל 12 מיליארד פרמטרים שנותן פייט לכלים המובילים כיום. כמה הוא טוב - והאם גודל הרשת שלו בהכרח טובה יותר ממודלים קטנים יותר? בואו נדבר על זה >>>
https://yuv.ai/flux-and-pixart/
https://yuv.ai/flux-and-pixart/
YUV.AI
מודל תמונות חדש בשם Flux מסעיר את הרשת! וגם - האם גודל המודל קובע על איכותו?
אמ:לק - חברת Black Forest Labs פרסמה לפני מספר ימים את Flux - מודל ליצירת תמונות מטקסט בגודל 12 מיליארד פרמטרים שנותן פייט לכלים המובילים כיום. כמה הוא טוב - והאם גודל הרשת שלו בהכרח טובה יותר ממודלים קטנים יותר? בואו נדבר על זה >>>
שימו לב: קבוצת וואצאפ חדשה לחיבור בין מחפשי שירותים לנותני שירותים בתחום ה-AI!
במילים אחרות: קבוצה שבה נשתף הצעות עבודה, הרצאות סדנאות וכדומה, כדי לעזור אחד לשניה. יש לא מעט הודעות שאני מקבל ובמקום לחשוב למי לחבר פרטנית, המטרה שלי היא שכל מי שרוצה יצטרף לכאן ותיווצר קהילת שיתוף עבודות. מוזמנים לצרף להפיץ ולהצטרף!
https://chat.whatsapp.com/CEk4VplxMLXHLa9Qu1Qvwx
במילים אחרות: קבוצה שבה נשתף הצעות עבודה, הרצאות סדנאות וכדומה, כדי לעזור אחד לשניה. יש לא מעט הודעות שאני מקבל ובמקום לחשוב למי לחבר פרטנית, המטרה שלי היא שכל מי שרוצה יצטרף לכאן ותיווצר קהילת שיתוף עבודות. מוזמנים לצרף להפיץ ולהצטרף!
https://chat.whatsapp.com/CEk4VplxMLXHLa9Qu1Qvwx
👍3
מכל מלמדיי השכלתי: יובל כהן מהקהילה שלי חשף שיש אתר בשם Tensor Art שמאפשר לייצר תמונות בחינם, עם 100 קרדיטים בחינם כל יום וגישה לכל המודלים הכי שווים, לרבות Flux Dev!!
יובל אמר לי שיש אתר בשם TensorArt שאפשר להירשם אליו בחינם והוא מאפשר בערך 100-200 תמונות כל יום בחינם, כולל שימוש במודלים המתקדמים ביותר כמו Flux שכולם מדברים עליו לאחרונה. ניסיתי - התאהבתי. זה באמת עובד, זה לוקח כמה דקות (2-3) ולא 20 דקות, זה חינם וזה מדהים! תודה לך Yuval Cohen התותח!! מכל מלמדיי השכלתי!!
מה צריך לעשות?
1. היכנסו לאתר TensorArt
2. לחצו מצד שמאל בסרגל על AI Tools
3. ליחצו על Try Flux.1 dev NOW!
4. הזינו את הפרומפט שלכם בתיבה מצד ימין
תהנו ותפרגנו ליובל! (כנראה יש משהו בשם הזה שעובד טוב!)
אגב: היכולת האדירה של פלאקס להטמיע טקסטים היא פשוט אדירה. אני מזמין אתכם להיכנס לאתר, לג'נרט ולהפיץ את מה שקיבלתם עם קרדיט ליובל!
שבת שלום,
יובל
יובל אמר לי שיש אתר בשם TensorArt שאפשר להירשם אליו בחינם והוא מאפשר בערך 100-200 תמונות כל יום בחינם, כולל שימוש במודלים המתקדמים ביותר כמו Flux שכולם מדברים עליו לאחרונה. ניסיתי - התאהבתי. זה באמת עובד, זה לוקח כמה דקות (2-3) ולא 20 דקות, זה חינם וזה מדהים! תודה לך Yuval Cohen התותח!! מכל מלמדיי השכלתי!!
מה צריך לעשות?
1. היכנסו לאתר TensorArt
2. לחצו מצד שמאל בסרגל על AI Tools
3. ליחצו על Try Flux.1 dev NOW!
4. הזינו את הפרומפט שלכם בתיבה מצד ימין
תהנו ותפרגנו ליובל! (כנראה יש משהו בשם הזה שעובד טוב!)
אגב: היכולת האדירה של פלאקס להטמיע טקסטים היא פשוט אדירה. אני מזמין אתכם להיכנס לאתר, לג'נרט ולהפיץ את מה שקיבלתם עם קרדיט ליובל!
שבת שלום,
יובל
❤12👍2🔥1👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
הסוכנים נחשפים: אלי קופטר ועמית נקש בפנים גלויות ל-N12 🤣
# דברים שאני יוצר ב-3 בלילה עם Gen-3.
# דברים שאני יוצר ב-3 בלילה עם Gen-3.
🤩12😁5👍1
פוסט חדש: אבני היסוד של כתיבת קוד למתחילים: וגם - קורס פיתוח ו-AI חינמי!
אמ:לק - בפוסט הזה נדבר על יסודות כתיבת הקוד. מהם משתנים, לולאות פונקציות ומחלקות. למה חשוב לדעת את זה כדי להצליח עוד יותר בעבודה עם מודלים גדולים של שפה - וגם קישור לקורס פייתון ו-AI חדש וחינמי!
https://yuv.ai/ai-and-coding-for-free/
אמ:לק - בפוסט הזה נדבר על יסודות כתיבת הקוד. מהם משתנים, לולאות פונקציות ומחלקות. למה חשוב לדעת את זה כדי להצליח עוד יותר בעבודה עם מודלים גדולים של שפה - וגם קישור לקורס פייתון ו-AI חדש וחינמי!
https://yuv.ai/ai-and-coding-for-free/
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אחרי החשיפה הקודמת סוכנים נוספים יוצאים בפנים גלויות! הכירו את אבי רון, גלי דה-גולדה, אור גינל, ועמית רומם.
איזה אומץ להיחשף ואיזה שטויות אני עושה בצום אחרי חצות היום.
איזה אומץ להיחשף ואיזה שטויות אני עושה בצום אחרי חצות היום.
😁10❤1👍1🙏1
עברית בהמשך ⬇️
Super Easy! Let's Train an AI model on GTA Style! (Flux + Fal Ai)
In this video we are going to train our own LoRA on a GTA dataset and create images in the style of the iconic game!
Watch the new tool that takes the global AI Community by STORM!!
--
בסרטון הזה אני עובר שלב אחר שלב איך לאמן מודל על תמונות שלנו וליצור תמונות עם המודל המדהים Flux דרך פלטפורמת Fal AI! צפו במהפכה שסוחפת את תעשיית ה-AI בעולם!!
https://youtu.be/R1z-pC_rrHA?si=83WTfvDmz83YNKqZ
Super Easy! Let's Train an AI model on GTA Style! (Flux + Fal Ai)
In this video we are going to train our own LoRA on a GTA dataset and create images in the style of the iconic game!
Watch the new tool that takes the global AI Community by STORM!!
--
בסרטון הזה אני עובר שלב אחר שלב איך לאמן מודל על תמונות שלנו וליצור תמונות עם המודל המדהים Flux דרך פלטפורמת Fal AI! צפו במהפכה שסוחפת את תעשיית ה-AI בעולם!!
https://youtu.be/R1z-pC_rrHA?si=83WTfvDmz83YNKqZ
YouTube
Super Easy! Let's Train an AI model on GTA Style! (Flux + Fal Ai)
In this video we are going to train our own LoRA on a GTA dataset and create images in the style of the iconic game!
Feel free to leave comments, subscribe, like and follow on my channels!
https://linktr.ee/yuvai
--Video Content--
00:00-02:10 - Opening…
Feel free to leave comments, subscribe, like and follow on my channels!
https://linktr.ee/yuvai
--Video Content--
00:00-02:10 - Opening…
🔥4❤1
מרגש: המודל הראשון שאני מפרסם ב-CIVIT AI, לורה שאימנתי ל-Flux על סגנון GTA!!
4000 צעדים, משקל מועדף 0.85, לג'נרט וליהנות!
לינק ממש פה: https://civitai.com/models/658415?modelVersionId=736717
4000 צעדים, משקל מועדף 0.85, לג'נרט וליהנות!
לינק ממש פה: https://civitai.com/models/658415?modelVersionId=736717
Civitai
GTA Style for FLUX by Yuval Avidani (YUV.AI) - v1.0 | Flux LoRA | Civitai
This LoRA was trained on GTA Free source images for FLUX 1 DEV! Use it to get the awesome iconic style of GTA!!!! Trigger word is: gtayuvai Trained...
👍2