שלום לכם,
ברגעים אלה ממש חזרנו, כל אחד ואחת לביתו לאחר ערב ה-AI שזכיתי להפיק עבורכם.
כפי שהבטחתי, מצורף סיכום הכלים שהזכרתי ובנוסף בונוס - פרק באורך מלא מקורס האוטומציות החדש שלי!!
בפרק אני מדבר על מבוא לאוטומציות עם הכלי MAKE כך שהוא מותאם לכולם, גם למי שאין בכלל ידע מוקדם בנושא והוא מהווה טעימה של ממש מהאופן שבו הקלטתי את כל הקורס וכך תוכלו להתרשם טרם רכישת הקורס.
קישור לפרק המלא:
https://youtu.be/2Q39Ss5BYUo
סיכום ההרצאה:
פתחתי בסקירה של מה זה למידת מכונה, הסברתי שהסוגים העיקריים הם:
למידה לא מפוקחת - Unsupervised Learning, כזו שיודעת לקבל מידע לא מתויג וללמוד על הקטגוריות שבו.
למידה מפוקחת - Supervised Learning, כזו שמקבלת קלט (כמו רשימת מיילים) וסיווג (כמו האם ספאם או לא) ומתאמנת על כך ויוצרת מודל (למשל שמזהה דואר ספאם)
למידה מבוססת חיזוקים - Reinforcement Learning, כזו שמשפרת את עצמה תוך כדי תהליך.
בינה מלאכותית יוצרת - כזו שיוצרת עבורנו תוכן חדש כמו סרטים מוזיקה מאמרים וכדומה.
לאחר מכן פתחתי בשימושים העיקריים של עסקים כיום עם בינה מלאכותית:
1. שילוב של מודלים גדולים של שפה - הטמעת מודלים של שפה במוצרים, כגון: לקבל פרומפט לייצא את התוצר. להמחשה, הבאתי את Galileo שיוצר מוקאפים של אתרים, את Mobirise שמאפשר להקים אתרים מפרומפט.
2. דיברנו על סוכנים - אופיסלי (עם הנחה של 50%! עם קוד קופון YUVALAI50, האתר הוא officely.ai) ששם אפשר להעלות קבצים ולקבל סוכן AI תוך רגעים, דיברנו על play.ai ליצירת בוטים קוליים ועל d-id ליצירת אוואטרים.
3. דיברנו על Mendable ליצירת חיפוש חכם לאתר על בסיס מאגרי ידע גדולים, על FireCrawler שיודע להכין מידע לסוכנים.
4. ניתוח נתונים עם GPT-4o, לשים לב להשתמש במנוי GPT Enterprise בלבד אם מדובר במידע רגיש שאתם מנסים לנתח.
5. הקמת בוטים עם חיבורים לרשתות עם UCHAT האוסטרלית.
6. דיברנו על API, מה זה, שזה אחלה פתרון יעיל!!!! זה מה שמחבר את הקצוות בין מחשבים ומוצרים.
את כל התהליכים של הקמת סוכנים, בוטים, אוטומציות, אני מסביר בקורס החדש שלי, מקצה לקצה, ממש כפי שבסרטון המצורף. אתם יוצאים איתי למסע, יד ביד, כך שתוכלו בעצמכם לפתח תהליכי אוטומציות לחשבונות שלכם ולקבל את הכלים להמריא לאן שרק תרצו עם זה.
הנה כמה תמונות מהערב, תודה גדולה לכל אחד ואחת מכם. זה לא מובן מאליו וכיף שבאתם.
תודה ענקית לאורי אשר, על הרצאת פתיחה מעוררת השראה ועל היותו סמל גם למקצוענות בלתי מתפשרת וגם לתעצומות נפש של התמודדות גם במצבים בהם חווים טלטלה פיזית ורגשית. תודה לך אורי!
תודה נוספת לפרופסור דן אריאלי המדהים שהעשיר את כולנו בידע מרתק והשאיר אותנו דבוקים לכסא, תוך שמשיב על כל שאלה ושאלה, הייתה לי הזכות והעונג לארח אותו.
תודה לכם קהילה יקרה, תודה לאשתי שבזכותה הכל התאפשר וכמובן לבורא עולם ולתפילה לשובם הבריא של כל החטופים וכוחות הביטחון שלנו הביתה.
שיהיה לילה טוב, ובע״ה את הקורס אפרסם מאוד בקרוב.
מעריך אתכם.
יובל
ברגעים אלה ממש חזרנו, כל אחד ואחת לביתו לאחר ערב ה-AI שזכיתי להפיק עבורכם.
כפי שהבטחתי, מצורף סיכום הכלים שהזכרתי ובנוסף בונוס - פרק באורך מלא מקורס האוטומציות החדש שלי!!
בפרק אני מדבר על מבוא לאוטומציות עם הכלי MAKE כך שהוא מותאם לכולם, גם למי שאין בכלל ידע מוקדם בנושא והוא מהווה טעימה של ממש מהאופן שבו הקלטתי את כל הקורס וכך תוכלו להתרשם טרם רכישת הקורס.
קישור לפרק המלא:
https://youtu.be/2Q39Ss5BYUo
סיכום ההרצאה:
פתחתי בסקירה של מה זה למידת מכונה, הסברתי שהסוגים העיקריים הם:
למידה לא מפוקחת - Unsupervised Learning, כזו שיודעת לקבל מידע לא מתויג וללמוד על הקטגוריות שבו.
למידה מפוקחת - Supervised Learning, כזו שמקבלת קלט (כמו רשימת מיילים) וסיווג (כמו האם ספאם או לא) ומתאמנת על כך ויוצרת מודל (למשל שמזהה דואר ספאם)
למידה מבוססת חיזוקים - Reinforcement Learning, כזו שמשפרת את עצמה תוך כדי תהליך.
בינה מלאכותית יוצרת - כזו שיוצרת עבורנו תוכן חדש כמו סרטים מוזיקה מאמרים וכדומה.
לאחר מכן פתחתי בשימושים העיקריים של עסקים כיום עם בינה מלאכותית:
1. שילוב של מודלים גדולים של שפה - הטמעת מודלים של שפה במוצרים, כגון: לקבל פרומפט לייצא את התוצר. להמחשה, הבאתי את Galileo שיוצר מוקאפים של אתרים, את Mobirise שמאפשר להקים אתרים מפרומפט.
2. דיברנו על סוכנים - אופיסלי (עם הנחה של 50%! עם קוד קופון YUVALAI50, האתר הוא officely.ai) ששם אפשר להעלות קבצים ולקבל סוכן AI תוך רגעים, דיברנו על play.ai ליצירת בוטים קוליים ועל d-id ליצירת אוואטרים.
3. דיברנו על Mendable ליצירת חיפוש חכם לאתר על בסיס מאגרי ידע גדולים, על FireCrawler שיודע להכין מידע לסוכנים.
4. ניתוח נתונים עם GPT-4o, לשים לב להשתמש במנוי GPT Enterprise בלבד אם מדובר במידע רגיש שאתם מנסים לנתח.
5. הקמת בוטים עם חיבורים לרשתות עם UCHAT האוסטרלית.
6. דיברנו על API, מה זה, שזה אחלה פתרון יעיל!!!! זה מה שמחבר את הקצוות בין מחשבים ומוצרים.
את כל התהליכים של הקמת סוכנים, בוטים, אוטומציות, אני מסביר בקורס החדש שלי, מקצה לקצה, ממש כפי שבסרטון המצורף. אתם יוצאים איתי למסע, יד ביד, כך שתוכלו בעצמכם לפתח תהליכי אוטומציות לחשבונות שלכם ולקבל את הכלים להמריא לאן שרק תרצו עם זה.
הנה כמה תמונות מהערב, תודה גדולה לכל אחד ואחת מכם. זה לא מובן מאליו וכיף שבאתם.
תודה ענקית לאורי אשר, על הרצאת פתיחה מעוררת השראה ועל היותו סמל גם למקצוענות בלתי מתפשרת וגם לתעצומות נפש של התמודדות גם במצבים בהם חווים טלטלה פיזית ורגשית. תודה לך אורי!
תודה נוספת לפרופסור דן אריאלי המדהים שהעשיר את כולנו בידע מרתק והשאיר אותנו דבוקים לכסא, תוך שמשיב על כל שאלה ושאלה, הייתה לי הזכות והעונג לארח אותו.
תודה לכם קהילה יקרה, תודה לאשתי שבזכותה הכל התאפשר וכמובן לבורא עולם ולתפילה לשובם הבריא של כל החטופים וכוחות הביטחון שלנו הביתה.
שיהיה לילה טוב, ובע״ה את הקורס אפרסם מאוד בקרוב.
מעריך אתכם.
יובל
YouTube
טעימה מקורס האוטומציה וה-AI שלי: מבוא לאוטומציות עם Make
החלטתי לשחרר פרק אחד באורך מלא מתוך קורס האוטומציות וה-AI שהקלטתי עבורכם כדי שתטעמו מה זו אוטומציה ותכירו את אחד הכלים המובילים בתחום הזה, שנקרא Make.
בקורס החדש שלי אתם יוצאים איתי למסע, יד ביד, קליק בקליק, בעולם האוטומציה וה-AI, כך שגם אם אין לכם שום ידע…
בקורס החדש שלי אתם יוצאים איתי למסע, יד ביד, קליק בקליק, בעולם האוטומציה וה-AI, כך שגם אם אין לכם שום ידע…
❤4👏3🏆2👍1
*שמח לבשר שקורס האוטומציות וה-AI שלי באוויר!! 🎉 🥳*
רוצים ללמוד איך הופכים תהליכים לאוטומטים? ולשלב AI כדי להקל עלינו? וכל זה ללא קוד ומבלי להיות מהנדסי אטום? הגעתם למקום הנכון!
בואו איתי למסע שמפרק את כל הפוביה הטכנולוגית, שבו אני מסביר לאט, יסודי וברור, שלב אחר שלב, על כלים איתם נוכל לבנות אתרים ללא קוד, ליצור סוכני AI ללא קוד, לפרסם אותם באתר, לנהל את המייל ואת המדיה החברתית שלנו בצורה אוטומטית וחכמה, ליצור בוט אוטומציה לאינסטגרם ולאסוף דרכו לידים שיוזנו אוטומטית למערכת ניהול לקוחות (CRM) - ועוד!
כל הפרטים בקישור המצורף. כמובטח, מי שרכש כרטיס להרצאה שלי קיבל את ההנחה במייל, תוודאו שקיבלתם (אם לא מצאתם תבדקו בספאם \ מכירות).
מי שלא רכש כרטיס עדיין זכאי להנחה לרגל ההשקה, פרטים בקישור 🎊
https://yuv.ai/automations-course/
רוצים ללמוד איך הופכים תהליכים לאוטומטים? ולשלב AI כדי להקל עלינו? וכל זה ללא קוד ומבלי להיות מהנדסי אטום? הגעתם למקום הנכון!
בואו איתי למסע שמפרק את כל הפוביה הטכנולוגית, שבו אני מסביר לאט, יסודי וברור, שלב אחר שלב, על כלים איתם נוכל לבנות אתרים ללא קוד, ליצור סוכני AI ללא קוד, לפרסם אותם באתר, לנהל את המייל ואת המדיה החברתית שלנו בצורה אוטומטית וחכמה, ליצור בוט אוטומציה לאינסטגרם ולאסוף דרכו לידים שיוזנו אוטומטית למערכת ניהול לקוחות (CRM) - ועוד!
כל הפרטים בקישור המצורף. כמובטח, מי שרכש כרטיס להרצאה שלי קיבל את ההנחה במייל, תוודאו שקיבלתם (אם לא מצאתם תבדקו בספאם \ מכירות).
מי שלא רכש כרטיס עדיין זכאי להנחה לרגל ההשקה, פרטים בקישור 🎊
https://yuv.ai/automations-course/
YUV.AI
קורס האוטומציות וה-AI שלי באוויר!! 🎉🎉🎉
עכשיו במבצע השקה: קורס האוטומציות וה-AI שלי באוויר!! 🎉🎉🎉
👍7
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אוקיי זו באמת ידיעה מרעישה: קלוד 3.5 הושק והוא מצליח לכתוב קוד וליצור משחקים אפליקציות ואתרים בזמן אמת ברגעים ספורים(!) - וזה כמעט וואו. למה כמעט?
כי ביקשתי ממנו את המשימה הרגילה: צור מתמלל בזמן אמת. דווין היחיד שהצליח. אף אחד אחר לא. לצערי גם קלוד 3.5 לא. הוא כן יצר אתר, כן יצר גם את המשחק סנייק, אפילו יצר לי את ״בר מצווה מאסטר״ שמלמד לקרוא לבר מצווה בצורה מצחיקה. וזה מדהים!!! אבל מה שקשור לפונקציונאליות, עדיין נכשל וזה מבאס, למרות שעבור דווין זה בשורה טובה כי הוא עדיין מספר 1.
והאמת שזה מטורף, נסו את קלוד 3.5 בחינם לגמרי באתר. מצרף את הסרטון שלי, צפו במתמלל נכשל, בסנייק עובד ובבר מצווה מאסטר קורע מצחוק!!!
כי ביקשתי ממנו את המשימה הרגילה: צור מתמלל בזמן אמת. דווין היחיד שהצליח. אף אחד אחר לא. לצערי גם קלוד 3.5 לא. הוא כן יצר אתר, כן יצר גם את המשחק סנייק, אפילו יצר לי את ״בר מצווה מאסטר״ שמלמד לקרוא לבר מצווה בצורה מצחיקה. וזה מדהים!!! אבל מה שקשור לפונקציונאליות, עדיין נכשל וזה מבאס, למרות שעבור דווין זה בשורה טובה כי הוא עדיין מספר 1.
והאמת שזה מטורף, נסו את קלוד 3.5 בחינם לגמרי באתר. מצרף את הסרטון שלי, צפו במתמלל נכשל, בסנייק עובד ובבר מצווה מאסטר קורע מצחוק!!!
🔥13🤩2❤1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
הצצה לקורס המלא שלי על אוטומציות ו-AI!!! (בניית אתרים ללא קוד, סוכני AI ואוואטרים, אוטומציות מ-0, פרסום אוטומטי בסושיאל ואיסוף לידים, בוטים לוואצאפ וחיבורים של AI! הכל באוויר!)
היכנסו ל- YUV.AI ותהנו ממחיר השקה מוגבל בזמן 🥳
מי שכבר רכש - יכול לראות את התוספת החדשה בחלק האחרון של הקורס, מתעדכן אוטומטית.
היכנסו ל- YUV.AI ותהנו ממחיר השקה מוגבל בזמן 🥳
מי שכבר רכש - יכול לראות את התוספת החדשה בחלק האחרון של הקורס, מתעדכן אוטומטית.
👍3
זר לא יבין את רמת ההתרגשות 🤯😵😍
רזברי פיי השיקו דגם חדש (5) וגם קיט Ai שמאפשר להריץ מודלים של Machine Learning, מה שאומר ליצור את הדברים הכי מגניבים ומטריפים שאתם יכולים להעלות על הדעת - והכל במחשב בגודל של כרטיס אשראי.
מה זה רזברי פיי? מחשב פיצקי בגודל של כרטיס אשראי שאפשר להתקין עליו כל מיני דברים מעניינים ולהפוך אותו לכלי אדיר. למשל: לחבר אליו חיישנים שמקבלים מידע (מצלמת אבטחה, זיהוי אובייקטים, מד לחות של עציצים, זיהוי שפת סימנים ושפת גוף, תמלול שפתיים, זיהוי חתולים והשמעת קולות להבריח אותם שלא יעשו קקי במרפסת - אמיתי!!!, זיהוי תנועות גוף, רחפנים חכמים ומה לא). גרסה 5, האחרונה, הוסיפה חיים של ממש ובשילוב AI Kit זה כבר כלי עוצמתי של ממש.
מקלדת מצמוצים, וירטואלית, מה שתדמיינו - יכול לקרות כמה שאני מחכה להראות לכם הרים של שטויות 😂 ברוך השם יש לי הרבה בראש!!!
רזברי פיי השיקו דגם חדש (5) וגם קיט Ai שמאפשר להריץ מודלים של Machine Learning, מה שאומר ליצור את הדברים הכי מגניבים ומטריפים שאתם יכולים להעלות על הדעת - והכל במחשב בגודל של כרטיס אשראי.
מה זה רזברי פיי? מחשב פיצקי בגודל של כרטיס אשראי שאפשר להתקין עליו כל מיני דברים מעניינים ולהפוך אותו לכלי אדיר. למשל: לחבר אליו חיישנים שמקבלים מידע (מצלמת אבטחה, זיהוי אובייקטים, מד לחות של עציצים, זיהוי שפת סימנים ושפת גוף, תמלול שפתיים, זיהוי חתולים והשמעת קולות להבריח אותם שלא יעשו קקי במרפסת - אמיתי!!!, זיהוי תנועות גוף, רחפנים חכמים ומה לא). גרסה 5, האחרונה, הוסיפה חיים של ממש ובשילוב AI Kit זה כבר כלי עוצמתי של ממש.
מקלדת מצמוצים, וירטואלית, מה שתדמיינו - יכול לקרות כמה שאני מחכה להראות לכם הרים של שטויות 😂 ברוך השם יש לי הרבה בראש!!!
🎉10🔥3❤1👍1
מוכנים לזה? קורס מזורז ופרקטי בחינם!! שיעזור לכל אחד ואחת להיכנס לעולם ה-AI גם אם יש לכם 0 ניסיון או אפילו פחד מטכנולוגיה! 🤩🥳🤯
תוך 10 פרקים נלמד על מודלים של שפה:
ChatGPT
קלוד
יצירת קוד עם קלוד באמצעות Articats
טייס המשנה (Co-pilot) של מייקרוסופט במנוע החיפוש Bing
יצירת תמונות עם Ideogram, Leonardo, Bing
העלאת איכות תמונות עם Leonardo וגם עם Krea
יצירת תמונות (פרומפטינג) בזמן אמת, ציור והמרה לתמונות בזמן אמת,
הנפשת תמונות לווידאו
תמלול עם Whisper של OpenAI בחינם!
כל הכלים שאני מראה הם חינמיים לחלוטין, לא דרוש ידע או ניסיון, המטרה שלי היא להנגיש את ה-AI לכולם כדי לגשר על פערים חברתיים ולאפשר לכל אחד ואחת להתחיל כבר היום לעבוד עם כלי ה-AI. אל תישארו מאחור בעידן שבו כולם דוהרים קדימה! אז אם אכפת לכם גם מהחברים והמשפחה, תייגו, שלחו להם, שכולם יתחילו כבר היום, לא לחכות!
כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לקישור, להירשם בחינם ולהתחיל לצפות. שתפו לכולם, חינם לחלוטין, אל תישארו מאחור!
מה צריך? רצון ללמוד, לא לפחד משימוש בדפדפן. וזהו בגדול. בהצלחה!!
יובל.
https://bit.ly/yuvai-newcomers
תוך 10 פרקים נלמד על מודלים של שפה:
ChatGPT
קלוד
יצירת קוד עם קלוד באמצעות Articats
טייס המשנה (Co-pilot) של מייקרוסופט במנוע החיפוש Bing
יצירת תמונות עם Ideogram, Leonardo, Bing
העלאת איכות תמונות עם Leonardo וגם עם Krea
יצירת תמונות (פרומפטינג) בזמן אמת, ציור והמרה לתמונות בזמן אמת,
הנפשת תמונות לווידאו
תמלול עם Whisper של OpenAI בחינם!
כל הכלים שאני מראה הם חינמיים לחלוטין, לא דרוש ידע או ניסיון, המטרה שלי היא להנגיש את ה-AI לכולם כדי לגשר על פערים חברתיים ולאפשר לכל אחד ואחת להתחיל כבר היום לעבוד עם כלי ה-AI. אל תישארו מאחור בעידן שבו כולם דוהרים קדימה! אז אם אכפת לכם גם מהחברים והמשפחה, תייגו, שלחו להם, שכולם יתחילו כבר היום, לא לחכות!
כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לקישור, להירשם בחינם ולהתחיל לצפות. שתפו לכולם, חינם לחלוטין, אל תישארו מאחור!
מה צריך? רצון ללמוד, לא לפחד משימוש בדפדפן. וזהו בגדול. בהצלחה!!
יובל.
https://bit.ly/yuvai-newcomers
learn.yuv.ai
קורס מזורז: בינה מלאכותית למתחילים
🔥11
בטח אתם חושבים שזה מסובך מאוד ליצור תמונה כזו שהיא אני כוולברין. אז ממש לא, הנה איך:
1. היכנסו לאתר שנקרא Artflow והירשמו בחינם
2. תחת Image Creations (אולי שם קצת אחר כי כל פעם משהו משתנה) יש אפשרות ליצור תמונות
3. בנוסף ניתן לאמן מודל על הפנים שלכם. איך? חפשו את Train Model והעלו 10-15 תמונות סלפי שלכם מכל הזוויות, לא רק מוצלחות, מומלץ ללא פה פתוח אלא סגור, גם אם חיוכים - פה סגור. תנו שם למודל ולחצו על אישור.
4. ברגע שהמודל מוכן תקבלו התרעה למייל.
5. היכנסו ליצירת תמונות באפשרות שהסעיף 2.
6. הזינו את הפרומפט שאתם רוצים, הוסיפו את שם המודל עם שטרודל (@) ולחצו על Generate.
הפרומפט כאן למשל:
Full body image of @Yuval as wolverine from x-men, background view of the Big Ben at sunrise, London UK
ה @Yuval זו הדרך לקרוא למודל שאימנתי, זה השם שנתתי לו. ככה התוכנה משלבת אותי בפרומפט.
זהו. בלי ״מדריך סודי״, בלי קישורים, בלי שטיקים ובלי טריקים. תהנו ואם עפתם תנו קרדיט!
ואם אהבתם ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל עם AI בואו לקורס החינמי שלי. קישור בפוסט הקודם ❤️🔥
1. היכנסו לאתר שנקרא Artflow והירשמו בחינם
2. תחת Image Creations (אולי שם קצת אחר כי כל פעם משהו משתנה) יש אפשרות ליצור תמונות
3. בנוסף ניתן לאמן מודל על הפנים שלכם. איך? חפשו את Train Model והעלו 10-15 תמונות סלפי שלכם מכל הזוויות, לא רק מוצלחות, מומלץ ללא פה פתוח אלא סגור, גם אם חיוכים - פה סגור. תנו שם למודל ולחצו על אישור.
4. ברגע שהמודל מוכן תקבלו התרעה למייל.
5. היכנסו ליצירת תמונות באפשרות שהסעיף 2.
6. הזינו את הפרומפט שאתם רוצים, הוסיפו את שם המודל עם שטרודל (@) ולחצו על Generate.
הפרומפט כאן למשל:
Full body image of @Yuval as wolverine from x-men, background view of the Big Ben at sunrise, London UK
ה @Yuval זו הדרך לקרוא למודל שאימנתי, זה השם שנתתי לו. ככה התוכנה משלבת אותי בפרומפט.
זהו. בלי ״מדריך סודי״, בלי קישורים, בלי שטיקים ובלי טריקים. תהנו ואם עפתם תנו קרדיט!
ואם אהבתם ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל עם AI בואו לקורס החינמי שלי. קישור בפוסט הקודם ❤️🔥
❤11👍2😁1👌1
״לפעמים חלומות מתגשמים״ זה ציטוט שאני לא מסכים איתו. ממנו משתמעת פסיביות. יש לנו חלומות. לפעמים הם מתגשמים. לכן קשה לי עם זה. מה כן?
אני יותר חושב על ״חלומות מתגשמים כשאנחנו עובדים קשה להגשים אותם״. והאמת שמבחינתי יש תוספת: ״חלומות *טובים* מתגשמים כשאנחנו עובדים קשה להגשים אותם *וגם* כשאנחנו מתפללים לה' שיקרב את הטוב וירחיק את הרע והטוב בעיניו יעשה״.
אז אני לא יכול לספר יותר מדי כרגע אבל תודה לאל, לאשתי ולקהילה המדהימה שלי, אני עובד קשה וחלומות הולכים להתגשם בע״ה בקרוב. אשתף כשיגיע הזמן, אבל עד אז אני רוצה להודות לכם על כל פרגון, לייק, שיתוף, תגובה. אני לומד מכם המון - איך להשתפר, איזה תוכן אתם אוהבים, מה הצליח ומה פחות, ובעיקר - כמה חשובה המעורבות של הקהילה יותר מכל דבר אחר.
רגע לפני שאנו צוללים לשבת פרשת קורח שמספרת על הקרע שנוצר בעקבות מחלוקת שאינה לשם שמיים, אני מרגיש חובה לציין שאני מרגיש שעובדים עלינו. התקשורת, הפוליטיקה, כולם מלבים שנאה רק כדי לשמור על הכסא שלהם. בפועל, אני פוגש אנשים מכל קצות הקשת, גברים, נשים, ימין, שמאל, יהודים ולא יהודים, ומה אגיד לכם? אנחנו מסתדרים יפה ביחד. עובדים ביחד. חיים ביחד. במציאות אנחנו בסדר גמור. בתקשורת ובפוליטיקה מלבים מחלוקות, מנסים להגדיל שסעים ופערים בחברה, הכל בשביל רייטינג ועוד קדנציה. עלוב ועצוב. מקווה שכולנו נוכל תמיד לראות שבמציאות אנחנו מסתדרים. במיטאפ שלי, בהרצאה שלי, מגיעים דתיים, חרדים, חילונים, יהודים ולא יהודים, ומעטפת AI מכילה את כולם בטוב. וזה עובד טוב. הלוואי שנצליח ככה תמיד להרבות שלום בעולם, להרבות יצירה בעולם ולעזור אחד לשניה לצמצם פערים ולחיות חיים משמעותיים.
שבת שלום לכולם <3
אני יותר חושב על ״חלומות מתגשמים כשאנחנו עובדים קשה להגשים אותם״. והאמת שמבחינתי יש תוספת: ״חלומות *טובים* מתגשמים כשאנחנו עובדים קשה להגשים אותם *וגם* כשאנחנו מתפללים לה' שיקרב את הטוב וירחיק את הרע והטוב בעיניו יעשה״.
אז אני לא יכול לספר יותר מדי כרגע אבל תודה לאל, לאשתי ולקהילה המדהימה שלי, אני עובד קשה וחלומות הולכים להתגשם בע״ה בקרוב. אשתף כשיגיע הזמן, אבל עד אז אני רוצה להודות לכם על כל פרגון, לייק, שיתוף, תגובה. אני לומד מכם המון - איך להשתפר, איזה תוכן אתם אוהבים, מה הצליח ומה פחות, ובעיקר - כמה חשובה המעורבות של הקהילה יותר מכל דבר אחר.
רגע לפני שאנו צוללים לשבת פרשת קורח שמספרת על הקרע שנוצר בעקבות מחלוקת שאינה לשם שמיים, אני מרגיש חובה לציין שאני מרגיש שעובדים עלינו. התקשורת, הפוליטיקה, כולם מלבים שנאה רק כדי לשמור על הכסא שלהם. בפועל, אני פוגש אנשים מכל קצות הקשת, גברים, נשים, ימין, שמאל, יהודים ולא יהודים, ומה אגיד לכם? אנחנו מסתדרים יפה ביחד. עובדים ביחד. חיים ביחד. במציאות אנחנו בסדר גמור. בתקשורת ובפוליטיקה מלבים מחלוקות, מנסים להגדיל שסעים ופערים בחברה, הכל בשביל רייטינג ועוד קדנציה. עלוב ועצוב. מקווה שכולנו נוכל תמיד לראות שבמציאות אנחנו מסתדרים. במיטאפ שלי, בהרצאה שלי, מגיעים דתיים, חרדים, חילונים, יהודים ולא יהודים, ומעטפת AI מכילה את כולם בטוב. וזה עובד טוב. הלוואי שנצליח ככה תמיד להרבות שלום בעולם, להרבות יצירה בעולם ולעזור אחד לשניה לצמצם פערים ולחיות חיים משמעותיים.
שבת שלום לכולם <3
❤9👍1
8 דברים שלמדתי בשנה האחרונה על למידת מכונה:
1. קיימים מאגרי מידע כמו arXiv שמכילים כמות אדירה של מחקרים, לרבות מחקרים שקשורים ללמידת מכונה (שאני מכנה ״בינה מלאכותית אמיתית״), שם כל היהלומים חבויים. מי שמתאמץ שם - עולה ליתרון אדיר ומגלה יהלומים ומפתח הבנה מעמיקה באמת.
2. קיים אתר בשם Kaggle שבו יש גם דאטה סטים מוכנים לאימון אלגוריתם, מכל התחומים, רפואה, כלכלה חינוך תעופה ומה שרק תחלמו. יש שם אפילו קוד לאימון ותחרותיות עם פרסים נושאי כספים.
3. קיים אתר בשם HuggingFace ובו דאטה סטים לאימון, מודלים שאפשר להשתמש בהם וגם ״ספייסים״ שזה בעצם אפליקציות משולבות AI וחינמיות לשימוש אונליין.
4. על אותו משקל יש אתר מדהים בשם Replicate שגם הוא מכיל המון אפליקציות חינמיות לשימוש, משולבות AI.
5. לגבי אימון מודלים - הסוד הוא בראש ובראשונה להשקיע זמן ניכר ליצור דאטה סט איכותי נקי וטוב. אם ייכנס זבל לאימון המודל - הפלט גם הוא יכיל זבל, אנחנו לא רוצים את זה.
6. לאמן מודלים רציניים מאפס זה עסק יקר. מיליוני דולרים, לכן אנחנו מבצעים טיוב, Fine Tune של מודלים קיימים לצרכים שלנו.
7. רשתות נוירונים, הן אלה שמתפוצצות לאחרונה, בשל היותן כלי עוצמתי שמסוגל ללמוד מידע בכמות אדירה, לנבא תחזיות, לקחת חלק בייצור תמונות טקסטים שירים וידאו ומה לא. הן קיימות מ-1940, עלו לתודעה ב-2010 כשהחלו לנצח משחקים. הסיבה שלקח זמן מ-1940 עד שהן התפוצצו בתודעה היא סיבה מתמטית: לקח זמן לייצר את הנוסחה שמאפשרת לתקן משקולות של רשת בתהליך אימון. זה נקרא Backpropogation.
8. למידת מכונה זה לא רק רשתות נוירונים. יש אלגוריתמים רבים שמאפשרים לנו לפתור בעיות שונות. יש לנו בעיות מסוג חיזוי מספרי, רגרסיה, יש לנו בעיות מסוג סיווג והתאמה לקטגוריות, שזה קלסיפיקציה, יש לנו בעיות של זיהוי דפוסים במידע וחלוקתו לקבוצות, זה נקרא Clustering. לכל אחת מהבעיות האלה יש אלגוריתמים שונים שאפשר להשתמש בהם כדי לגרום למכונה ללמוד היטב. למשל, Catboost, XGBoost, Random Forest ועוד, ניתן להשתמש באתר Scikit Learn כדי לקבל תמונה שלמה.
יש לי את הזכות להתעסק בלמידת מכונה ביום יום שלי, במקצוע שלי, לצד הזכות לרתום את היכולות שלי להנגיש תוכן טכנולוגי מסובך בשפה ברורה שכולם יבינו. אני באמת מרגיש שכל הכלים החדשים הם נחמדים, כיף להשתמש בהם וזה רק הולך ומשתפר, אבל משהו עמוק בפנים מרגיש לי שזה עדיין מים רדודים. מים עמוקים באמת זה אימון מודלים וצלילה לעומק. אז באמת אפשר לצלול למעמקים, ל AI אמיתי, שתכלס - הוא זה שבזכותו כל הקסם הזה קורה מלכתחילה.
מקווה שקיבלתם ערך,
ערב טוב.
יובל 🙏
1. קיימים מאגרי מידע כמו arXiv שמכילים כמות אדירה של מחקרים, לרבות מחקרים שקשורים ללמידת מכונה (שאני מכנה ״בינה מלאכותית אמיתית״), שם כל היהלומים חבויים. מי שמתאמץ שם - עולה ליתרון אדיר ומגלה יהלומים ומפתח הבנה מעמיקה באמת.
2. קיים אתר בשם Kaggle שבו יש גם דאטה סטים מוכנים לאימון אלגוריתם, מכל התחומים, רפואה, כלכלה חינוך תעופה ומה שרק תחלמו. יש שם אפילו קוד לאימון ותחרותיות עם פרסים נושאי כספים.
3. קיים אתר בשם HuggingFace ובו דאטה סטים לאימון, מודלים שאפשר להשתמש בהם וגם ״ספייסים״ שזה בעצם אפליקציות משולבות AI וחינמיות לשימוש אונליין.
4. על אותו משקל יש אתר מדהים בשם Replicate שגם הוא מכיל המון אפליקציות חינמיות לשימוש, משולבות AI.
5. לגבי אימון מודלים - הסוד הוא בראש ובראשונה להשקיע זמן ניכר ליצור דאטה סט איכותי נקי וטוב. אם ייכנס זבל לאימון המודל - הפלט גם הוא יכיל זבל, אנחנו לא רוצים את זה.
6. לאמן מודלים רציניים מאפס זה עסק יקר. מיליוני דולרים, לכן אנחנו מבצעים טיוב, Fine Tune של מודלים קיימים לצרכים שלנו.
7. רשתות נוירונים, הן אלה שמתפוצצות לאחרונה, בשל היותן כלי עוצמתי שמסוגל ללמוד מידע בכמות אדירה, לנבא תחזיות, לקחת חלק בייצור תמונות טקסטים שירים וידאו ומה לא. הן קיימות מ-1940, עלו לתודעה ב-2010 כשהחלו לנצח משחקים. הסיבה שלקח זמן מ-1940 עד שהן התפוצצו בתודעה היא סיבה מתמטית: לקח זמן לייצר את הנוסחה שמאפשרת לתקן משקולות של רשת בתהליך אימון. זה נקרא Backpropogation.
8. למידת מכונה זה לא רק רשתות נוירונים. יש אלגוריתמים רבים שמאפשרים לנו לפתור בעיות שונות. יש לנו בעיות מסוג חיזוי מספרי, רגרסיה, יש לנו בעיות מסוג סיווג והתאמה לקטגוריות, שזה קלסיפיקציה, יש לנו בעיות של זיהוי דפוסים במידע וחלוקתו לקבוצות, זה נקרא Clustering. לכל אחת מהבעיות האלה יש אלגוריתמים שונים שאפשר להשתמש בהם כדי לגרום למכונה ללמוד היטב. למשל, Catboost, XGBoost, Random Forest ועוד, ניתן להשתמש באתר Scikit Learn כדי לקבל תמונה שלמה.
יש לי את הזכות להתעסק בלמידת מכונה ביום יום שלי, במקצוע שלי, לצד הזכות לרתום את היכולות שלי להנגיש תוכן טכנולוגי מסובך בשפה ברורה שכולם יבינו. אני באמת מרגיש שכל הכלים החדשים הם נחמדים, כיף להשתמש בהם וזה רק הולך ומשתפר, אבל משהו עמוק בפנים מרגיש לי שזה עדיין מים רדודים. מים עמוקים באמת זה אימון מודלים וצלילה לעומק. אז באמת אפשר לצלול למעמקים, ל AI אמיתי, שתכלס - הוא זה שבזכותו כל הקסם הזה קורה מלכתחילה.
מקווה שקיבלתם ערך,
ערב טוב.
יובל 🙏
👍11
אמ:לק - מדריך באנגלית ליצירת אוטומציות עם שילוב מודל שפה - מאפס! 🥳
Finally: watch my practical tutorial about AI & Automations from SCRATCH for complete beginners!
Lets build an automation the gets a news update from Apple Newsroom using RSS and publish it, automatically, to a Slack Channel while connecting to Cohere’s awesome LLM!
Link to the video 🤩: https://www.youtube.com/watch?v=PQ3lIMnNXYo
Finally: watch my practical tutorial about AI & Automations from SCRATCH for complete beginners!
Lets build an automation the gets a news update from Apple Newsroom using RSS and publish it, automatically, to a Slack Channel while connecting to Cohere’s awesome LLM!
Link to the video 🤩: https://www.youtube.com/watch?v=PQ3lIMnNXYo
YouTube
LETS CREATE AI AUTOMATION FROM SCRATCH! BEGINNERS FRIENDLY!
Lets create our own automation from SCRATCH and add Large Language Model to it!
In this video we will create an automation that uses RSS feed to Automatically post news to a Slack channel and modify the content with Cohere's AI LLM.
My website:
https://yuv.ai…
In this video we will create an automation that uses RSS feed to Automatically post news to a Slack channel and modify the content with Cohere's AI LLM.
My website:
https://yuv.ai…
👍1
הרבה זמן התלבטתי לגבי הפוסט הזה. יש קבוצה מובילה בתחום למידת המכונה שמתנהלת כמו מאפיה, מעליבה, חוסמת פוסטים, מוחקת תגובות רציניות, מעודד בריונות. לא רוצה לציין את שמה, המבין יבין.
לאחר שנכוויתי קשות מאותה קבוצה (תגובות מעליבות פעם אחר פעם), החלטתי שזו לא צורה וכל אחד ואחת ראויים להעלות תוכן טכני על למידת מכונה, להתייעץ לשתף לשאול מבלי לפחד שיעשו להם שיימינג בתגובות.
קבוצת ״למידת מכונה לכולם״ נוצרה במטרה להעלות תכנים בנושא למידת מכונה ומדע נתונים (Machine Learning & Data Science) מתוך מקום לתת לכולם במה וליצור קהילה שיתופית ומכבדת. כאן כל שאלה תתקבל בברכה, ללא ציניות, ללא עלבונות ועם המון רצון לפרגן לתמוך לתרום ולשתף ידע.
בקבוצה חברים מקצוענים מהמעלה הראשונה שעוסקים בתחום שנים רבות ונכונים להשיב על שאלות, לעזור, לייעץ, לשתף ידע, מתוך מקום כן ומכבד. כמו גם חבר'ה בתחילת דרכם שאולי קצת מהססים קצת חוששים, זו בדיוק הקבוצה עבור כולם. לא משנה אם אתם בהתחלה או שאתם רצים שנים ארוכות, זה המקום לחבר את כולם, להנגיש ידע ולשתף אותו בצורה מכבדת.
הנושאים שנדבר עליהם: אימון מודלים, ראיית מחשב, רשתות נוירונים, למידה עמוקה, בעיות רגרסיה, קלסיפיקציה ועוד.
זה המקום להגיד למנהלי אותה קבוצה - חבל שזו הדרך שלכם, חבל שחסמתם לי פוסטים, שסימנתם אותי כמשתמש בעייתי, כשסך הכל העליתי תכנים שהיו תורמים לקבוצה שלכם. אני הפוך מכם. בעד פרגון שיתוף ידע וכמה שיותר. אשמח אם כל אחד יוכל להזמין לקבוצה את החברים, זו תהיה קבוצה ברמה גבוהה, כדאי להיות זנב לאריות. איך אמרו חז״ל? אדם שנכנס לחנות בשמים, גם אם הוא לא קונה בושם, כשהוא יוצא, הוא יוצא עם ריח טוב. גם אם לא הבנתם אתם תהיו חלק משיח מאוד מתקדם ומעניין.
יוצאים לדרך!!!
מחכה לכם!
יובל
https://www.facebook.com/share/tQKkpaXMmBSn8ycR/
לאחר שנכוויתי קשות מאותה קבוצה (תגובות מעליבות פעם אחר פעם), החלטתי שזו לא צורה וכל אחד ואחת ראויים להעלות תוכן טכני על למידת מכונה, להתייעץ לשתף לשאול מבלי לפחד שיעשו להם שיימינג בתגובות.
קבוצת ״למידת מכונה לכולם״ נוצרה במטרה להעלות תכנים בנושא למידת מכונה ומדע נתונים (Machine Learning & Data Science) מתוך מקום לתת לכולם במה וליצור קהילה שיתופית ומכבדת. כאן כל שאלה תתקבל בברכה, ללא ציניות, ללא עלבונות ועם המון רצון לפרגן לתמוך לתרום ולשתף ידע.
בקבוצה חברים מקצוענים מהמעלה הראשונה שעוסקים בתחום שנים רבות ונכונים להשיב על שאלות, לעזור, לייעץ, לשתף ידע, מתוך מקום כן ומכבד. כמו גם חבר'ה בתחילת דרכם שאולי קצת מהססים קצת חוששים, זו בדיוק הקבוצה עבור כולם. לא משנה אם אתם בהתחלה או שאתם רצים שנים ארוכות, זה המקום לחבר את כולם, להנגיש ידע ולשתף אותו בצורה מכבדת.
הנושאים שנדבר עליהם: אימון מודלים, ראיית מחשב, רשתות נוירונים, למידה עמוקה, בעיות רגרסיה, קלסיפיקציה ועוד.
זה המקום להגיד למנהלי אותה קבוצה - חבל שזו הדרך שלכם, חבל שחסמתם לי פוסטים, שסימנתם אותי כמשתמש בעייתי, כשסך הכל העליתי תכנים שהיו תורמים לקבוצה שלכם. אני הפוך מכם. בעד פרגון שיתוף ידע וכמה שיותר. אשמח אם כל אחד יוכל להזמין לקבוצה את החברים, זו תהיה קבוצה ברמה גבוהה, כדאי להיות זנב לאריות. איך אמרו חז״ל? אדם שנכנס לחנות בשמים, גם אם הוא לא קונה בושם, כשהוא יוצא, הוא יוצא עם ריח טוב. גם אם לא הבנתם אתם תהיו חלק משיח מאוד מתקדם ומעניין.
יוצאים לדרך!!!
מחכה לכם!
יובל
https://www.facebook.com/share/tQKkpaXMmBSn8ycR/
Facebook
Log in or sign up to view
See posts, photos and more on Facebook.
🔥11👏7❤1👍1
איך מחשבים את כמות הזיכרון הדרושה כדי להריץ ולאמן מודל שפה לוקאלית?
https://www.facebook.com/share/p/U84vGM2iJeCwuXAK/?mibextid=WC7FNe
https://www.facebook.com/share/p/U84vGM2iJeCwuXAK/?mibextid=WC7FNe
Facebook
Log in or sign up to view
See posts, photos and more on Facebook.
הצצה לשגרת יומו של מדען נתונים ולמידת מכונה:
1. עובדים קשה מאוד על דאטה. מאוד מאוד.
2. מכינים אותה לאימון.
3. מפצלים אותה לאימון ולבדיקות.
4. בוחרים מודל (אלגוריתם) לאימון בהתאם לסוג הבעיה שרוצים לפתור.
5. בודקים מדדים כמו דיוק כיסוי וכדומה.
6. מנסים להשתמש ולנבא.
7. מנתחים נתונים ומייצרים דוחות.
8. מנסים להבין מה עובד ומה לא, וחוזרים חזרה.
כמה מונחים חשובים:
Precision - מתוך הניבוי המוצלח שלנו, בכמה דייקנו
Recall - מתוך כלל הניבוי שלנו, כמה ניבאנו בצורה נכונה
F1 - מד משולב
Accuracy - מספר עשרוני שמסמל את אחוז הדיוק של המודל, מה הסיכוי שלו לנבא בצורה מוצלחת
Scikit-Learn - ספריית למידת מכונה ומדע נתונים שעוזרת לנתח דאטה ולאמן מודלים, יש בה דאטה סטים וגם אלגוריתמים וכלים שעוזרים לנו
Confusion Matrix - טבלה שעוזרת לנו לראות כמה צדקנו, כמה טעינו
Area Under Curve - יחס בין ניבוי מוצלח לניבוי שגוי
זה עולם ומלואו, אותי הוא מרתק. תודה על הזכות לעסוק בזה, זה המקצוע הכי קרוב לקוסמות שקיים!
אם גם לכם יש תובנות אשמח לקרוא, ושמח לבשר שהרזברי פיי 5 ממש בדרכו אלי!! (הקיט של ה AI מחכה לו פה) 🚀🚀🚀
ערב טוב,
יובל
1. עובדים קשה מאוד על דאטה. מאוד מאוד.
2. מכינים אותה לאימון.
3. מפצלים אותה לאימון ולבדיקות.
4. בוחרים מודל (אלגוריתם) לאימון בהתאם לסוג הבעיה שרוצים לפתור.
5. בודקים מדדים כמו דיוק כיסוי וכדומה.
6. מנסים להשתמש ולנבא.
7. מנתחים נתונים ומייצרים דוחות.
8. מנסים להבין מה עובד ומה לא, וחוזרים חזרה.
כמה מונחים חשובים:
Precision - מתוך הניבוי המוצלח שלנו, בכמה דייקנו
Recall - מתוך כלל הניבוי שלנו, כמה ניבאנו בצורה נכונה
F1 - מד משולב
Accuracy - מספר עשרוני שמסמל את אחוז הדיוק של המודל, מה הסיכוי שלו לנבא בצורה מוצלחת
Scikit-Learn - ספריית למידת מכונה ומדע נתונים שעוזרת לנתח דאטה ולאמן מודלים, יש בה דאטה סטים וגם אלגוריתמים וכלים שעוזרים לנו
Confusion Matrix - טבלה שעוזרת לנו לראות כמה צדקנו, כמה טעינו
Area Under Curve - יחס בין ניבוי מוצלח לניבוי שגוי
זה עולם ומלואו, אותי הוא מרתק. תודה על הזכות לעסוק בזה, זה המקצוע הכי קרוב לקוסמות שקיים!
אם גם לכם יש תובנות אשמח לקרוא, ושמח לבשר שהרזברי פיי 5 ממש בדרכו אלי!! (הקיט של ה AI מחכה לו פה) 🚀🚀🚀
ערב טוב,
יובל
👍4
חמוד ממש: אתר VidNoz עם כלי חדש להפוך כל תמונה לתמונת פרופיל מקצועית ברמת סטודיו. תודה ל״אברא כדברא״ (קייט סיקסק) שחשפה אותי לאתר הזה שיש בו המון כלים חינמיים ומעולים!
מוזמנים להתנסות - https://www.vidnoz.com/ai-headshot-generator.html
—
יובל אבידני
YUV.AI
מוזמנים להתנסות - https://www.vidnoz.com/ai-headshot-generator.html
—
יובל אבידני
YUV.AI
👍2
*מי רוצה להגיע להרצאה שלי על אוטומציות ו-AI?*
שדרות-טק פותחת את שעריה לתושבי הדרום, אם אתם מאיזור הדרום ורוצים להגיע אתם מוזמנים למלא פרטים בקישור הבא, יהיה כיף 🤩
—
🎉 חברי קהילת SderoTech היקרים בשבוע הבא זה קורה! 🍻
השמועות אומרות שתתקיים הגרלה מיוחדת באירוע ההשקה שלנו!
🏆 הפרס: קורס דיגיטלי יוקרתי בנושא בינה מלאכותית בשווי 1,500 ₪!
איך משתתפים?
1️⃣ הירשמו לאירוע ההשקה - ההרשמה>> https://did.li/cTArl נסגרת היום בחצות
2️⃣ הצטרפו לדף הפייסבוק של הקהילה>> https://did.li/oDpZH
3️⃣ עשו לייק לדף
🔔 זכרו: רק מי שיבצע את כל השלבים ישתתף בהגרלה.
נתראה באירוע! 🚀💻
שדרות-טק פותחת את שעריה לתושבי הדרום, אם אתם מאיזור הדרום ורוצים להגיע אתם מוזמנים למלא פרטים בקישור הבא, יהיה כיף 🤩
—
🎉 חברי קהילת SderoTech היקרים בשבוע הבא זה קורה! 🍻
השמועות אומרות שתתקיים הגרלה מיוחדת באירוע ההשקה שלנו!
🏆 הפרס: קורס דיגיטלי יוקרתי בנושא בינה מלאכותית בשווי 1,500 ₪!
איך משתתפים?
1️⃣ הירשמו לאירוע ההשקה - ההרשמה>> https://did.li/cTArl נסגרת היום בחצות
2️⃣ הצטרפו לדף הפייסבוק של הקהילה>> https://did.li/oDpZH
3️⃣ עשו לייק לדף
🔔 זכרו: רק מי שיבצע את כל השלבים ישתתף בהגרלה.
נתראה באירוע! 🚀💻
Google Docs
רישום לארוע ההשקה של SDEROTECH
קהילת הייטק חדשה ותוססת בעיר שדרות, שנועדה ליצור מרחב עוטף ותומך לכל העוסקים בתחום, החל מבוגרי מסלולי הכשרה בהייטק ועד לאנשי מקצוע בכירים בתעשייה הטכנולוגית. הצטרפו אלינו ותהיו חלק מקהילה תומכת וצומחת בחסות עיריית שדרות ותחום התעסוקה!
יום שני, 22/7 בשעה…
יום שני, 22/7 בשעה…
הייתי חייב לעצור כדי לשתף שהאתר האוטומטי שבניתי כבר רץ חודש וחצי באוויר ואפילו מתחיל לזרום טראפיק!! 🤯
אתר אוטומטי. לא נוגע בו. כלום. שמפרסם ידיעות לבד תוך שילוב מודל שפה של קוהיר המדהימים. הוא מחובר למייק, מפרסם גם באינסטגרם וגם בבלוג הוורדפרס. 100% אוטומציה + AI וזו רק ההתחלה!
זה העידן החדש, תנו לעצמכם מתנה כי קורס האוטומציות וה-AI שלי חוזר למחיר המלא בעוד יומיים, בואו להיכנס לעולם המרתק הזה ותלמדו איך לפרסם אוטומטית בסושיאל! 🤩 הכל באתר שלי YUV AI
ואם זה לא מספיק, מחר בערב אני בלייב עונה לכם על כל השאלות אז תשריינו את 20:30, יהיה מעניין.
יובל
אתר אוטומטי. לא נוגע בו. כלום. שמפרסם ידיעות לבד תוך שילוב מודל שפה של קוהיר המדהימים. הוא מחובר למייק, מפרסם גם באינסטגרם וגם בבלוג הוורדפרס. 100% אוטומציה + AI וזו רק ההתחלה!
זה העידן החדש, תנו לעצמכם מתנה כי קורס האוטומציות וה-AI שלי חוזר למחיר המלא בעוד יומיים, בואו להיכנס לעולם המרתק הזה ותלמדו איך לפרסם אוטומטית בסושיאל! 🤩 הכל באתר שלי YUV AI
ואם זה לא מספיק, מחר בערב אני בלייב עונה לכם על כל השאלות אז תשריינו את 20:30, יהיה מעניין.
יובל
❤1👍1
כמובטח מצרף קישור לוובינר: היום בשעה 20:30! אוטומציות, AI, וואצאפ ושאר ירקות!
https://us05web.zoom.us/j/81955530762?pwd=YVA1v4qeIICdAexF8L76RhHZNzkaqe.1
https://us05web.zoom.us/j/81955530762?pwd=YVA1v4qeIICdAexF8L76RhHZNzkaqe.1
היום OpenAI הולכים להכריז על מודל חדש שנקרא GPT-4o Mini
הדרך שבה הם בחרו להכריז על כך - דרך מתן אייטם בלעדי לרשת CNBC - ולא בדרך המקובלת של הוצאת עדכון למשתמשים, ללקוחות, טיזרים נחמדים, פרסום בבלוג ויצירת עניין, הם הלכו לתקשורת. הם. למה הם צריכים את זה? כי לדעת רבים שנטשו את OpenAI מה שמעניין אותה בהובלת אלטמן זה רק מחיאות כפיים לעצמה.
איליה הגאון שעזב, לצד קפארתי שעזב ופתח לאחרונה בית ספר ללימודי AI משלו, והגאון האריסון קינסלי, כולם פעם אחר פעם לועגים להתנהלות של אלטמן ושל OpenAI. תוסיפו לזה את התמונה הלא מחמיאה של סאם אלטמן נוהג ברכב בשווי 5 מיליון דולר. מיד עלו שאלות: איך חברה שנוסדה ללא מטרת רווח כדי לעשות טוב לאנושות, הפכה לחברה עשירה בטירוף שהמנכ״ל שלה שפוטר לאחרונה בגלל התנהגות לא אתית - נוסע ברכב בשווי 5 מיליון דולר - ואלו שהתנגדו לדרכו מצאו את דרכם החוצה?
המודל החדש מוגדר על ידם כמודל הכי קטן והכי חסכוני ויעיל שקיים, ויתמוך בהמשך גם באודיו וידאו ותמונות. ומה דעתכם על ההתנהלות הזו?
אני אישית פחות מתחבר, אוהב יותר את אנתרופיק (קלוד) וקוהיר (command r plus)
יובל
הדרך שבה הם בחרו להכריז על כך - דרך מתן אייטם בלעדי לרשת CNBC - ולא בדרך המקובלת של הוצאת עדכון למשתמשים, ללקוחות, טיזרים נחמדים, פרסום בבלוג ויצירת עניין, הם הלכו לתקשורת. הם. למה הם צריכים את זה? כי לדעת רבים שנטשו את OpenAI מה שמעניין אותה בהובלת אלטמן זה רק מחיאות כפיים לעצמה.
איליה הגאון שעזב, לצד קפארתי שעזב ופתח לאחרונה בית ספר ללימודי AI משלו, והגאון האריסון קינסלי, כולם פעם אחר פעם לועגים להתנהלות של אלטמן ושל OpenAI. תוסיפו לזה את התמונה הלא מחמיאה של סאם אלטמן נוהג ברכב בשווי 5 מיליון דולר. מיד עלו שאלות: איך חברה שנוסדה ללא מטרת רווח כדי לעשות טוב לאנושות, הפכה לחברה עשירה בטירוף שהמנכ״ל שלה שפוטר לאחרונה בגלל התנהגות לא אתית - נוסע ברכב בשווי 5 מיליון דולר - ואלו שהתנגדו לדרכו מצאו את דרכם החוצה?
המודל החדש מוגדר על ידם כמודל הכי קטן והכי חסכוני ויעיל שקיים, ויתמוך בהמשך גם באודיו וידאו ותמונות. ומה דעתכם על ההתנהלות הזו?
אני אישית פחות מתחבר, אוהב יותר את אנתרופיק (קלוד) וקוהיר (command r plus)
יובל
👍4❤1😁1👌1