קבלו טיזר להרצאה: קליק אחד קטן - וידיעה חדשותית מפורסמת אוטומטית *בכל הערוצים* (אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, דיסקורד וטלגרם)!!!
https://www.facebook.com/100002717045940/videos/492344273130600/
https://bit.ly/practical-ai-talk
https://www.facebook.com/100002717045940/videos/492344273130600/
https://bit.ly/practical-ai-talk
Facebook
Log in or sign up to view
See posts, photos and more on Facebook.
על אתר שמפרסם לעצמו מאמרים, אוטומטית לחלוטין, כבר שמעתם?
https://www.facebook.com/share/p/KPWkgcwPS24SBQPU/?mibextid=WC7FNe
https://www.facebook.com/share/p/KPWkgcwPS24SBQPU/?mibextid=WC7FNe
🔥2👍1😁1
בואו בקטנה על מה זה מודל הטרנזפורמרים (ה-T ב-GPT) שחולל את הסערה שכולנו נשאבנו אחריה ובמה הוא שונה מרשת נוירונים?
נתחיל מההתחלה: כולנו מכירים את ההשלמה האוטומטית של מילים שיש לנו במקלדת. אנחנו פותחים את אפליקציית ההודעות ומתחילים לכתוב ויש לנו השלמה אוטומטית של מילים. ממש מעל האותיות יש לנו מספר אפשרויות כאשר באמצע בדרך כלל זו המילה שהכי מתאימה שנבחר בה כמילה הבאה במשפט.
אבל יש בעיה. אם נבחר באפשרות האמצעית בכל פעם אנחנו נראה שאנחנו מתחילים לקבל פסקת טקסט שאולי חלק יהיה הגיוני אבל אם נקרא את הכל כנראה שלא יהיה היגיון. למה? כי המודל, שמבוסס על רשתות נוירונים, חוזה את המילה הבאה ללא ״תשומת לב״ מיוחדת למשפט עצמו. אלא התחזית היא על בסיס ידע קיים. לכן אין היגיון במשפט שנקבל.
כאן נכנס לתמונה מודל הטרנזפורמרים, הוא לא רק חוזה את המילה הבאה ללא הקשר כלשהו, אלא הוא מנסה ממש ״לשים לב״ למשפט עצמו. זה מה שנקרא ״Attention" ועל זה דובר במאמר המפורסם של גוגל מ-2017 שחשף את מודל הטרנזפורמרים.
אז רשת נוירונים היא בעצם יישום של למידה עמוקה. שכבות שמעבירות מידע ביניהן. קלט נכנס - פלט יוצא כאשר הרשת לומדת ״לנבא״ את המילה הבאה.
וטרנזפורמר? גם הוא סוג של רשת נוירונים מהבחינה שהוא בנוי שכבות שכבות. אבל! בשונה מרשת נוירונים קלאסית, לטרנזפורמר נלווית שכבת ״תשומת לב״ בכל שכבה. אם רשת נוירונים היא רצף של שכבות, טרנזפורמר הוא רצף של שכבות כאשר כל שכבה ״שמה לב״ להקשר. אמנם יש מונחים נוספים וחשובים כאן כמו טוקניזציה (הפיכת הטקסט לאסימונים, חיתוך שלו והמרה לייצוג מספרי), אמבדינג (המרת מידע לרשימה של מספרים, וקטור), קידוד המיקום (Positional Encoding) שמשמעותו לקודד את הטקסט בצורה שתשמור על ההיגיון במשפט (למשל: ״אני שמח היום, אני לא עצוב״ משמעותו שאני שמח, אבל אם נהפוך את סדר המילים ונקבל ״אני לא שמח היום, אני עצוב״, על אף שלא הוספנו ולא גרענו מילים, הערך של המילים יישאר זהה אם לא נגדיר משמעות למיקום המילים. זה הכוח של קידוד המיקום בטרנזפורמרים. יש משמעות לסדר המילים.
מכאן המידע עובר לשכבת ״תשומת לב״ שבעצם מנסה לא רק להבין את סדר המילים, אלא להבין גם משמעות מילים לפי המשפט עצמו. לדוגמא: אם אנחנו כותבים ״west bank״ המשמעות היא ״הגדה המערבית״, אך אם אנחנו כותבים ״bank loans money״ אנו מתייחסים לשם של בנק. שכבת ״תשומת הלב״ מבינה מתי bank זה גדה ומתי זה בנק בגלל שהיא שמה לב למשפט עצמו.
וכך זה ממשיך, עוד שכבה שמעבדת מידע ועוד תשומת לב ועוד שכבה שמעבדת מידע ועוד שכבה של תשומת לב, כך זה נמשך עד שבסוף מקבלים רשימת הסתברות של מה המילה הבאה ולפי דירוג כלשהו, ולוגיקה נוספת, מתקבלת התפלגות מילים ונבחרת המילה המתאימה ביותר.
אז אם רשתות נוירונים מכוונות את הפרמטרים שלהן, לומדות לבד לנבא, אז טרנזפורמר עוצמתי בכך שיש לו שכבת ״תשומת לב״ שלא רק לומדת, אלא גם שומרת על הקשר. ולא רק זה, אלא כמות הפרמטרים שטרנזפומר יכול לקבל היא אדירה והוכח שככל שהכמות גדלה - כך המודל מבצע טוב יותר.
אז זה הקטנה שלי על ההבדלים בין רשתות נוירונים לבין טרנזפורמר, בצורה הכי פשוטה שאפשר להסביר. ושוב אגיד שמצחיק שגוגל הם אלה שפרסמו את המאמר הזה ועדיין למרות הכל נותרו מאחור.
מקווה שקיבלתם ערך!
ערב טוב,
יובל
נ.ב - אל תשאלו אותי למה זה נראה שוולברין עם כיפה צהובה. זה אידאוגרם. לא אני.
נ.ב 2 - אידאוגרם קיבלו תיאבון והפחיתו לכולם את הג'ינרוטים החינמיים מ-25 ל-20. באסה.
נתחיל מההתחלה: כולנו מכירים את ההשלמה האוטומטית של מילים שיש לנו במקלדת. אנחנו פותחים את אפליקציית ההודעות ומתחילים לכתוב ויש לנו השלמה אוטומטית של מילים. ממש מעל האותיות יש לנו מספר אפשרויות כאשר באמצע בדרך כלל זו המילה שהכי מתאימה שנבחר בה כמילה הבאה במשפט.
אבל יש בעיה. אם נבחר באפשרות האמצעית בכל פעם אנחנו נראה שאנחנו מתחילים לקבל פסקת טקסט שאולי חלק יהיה הגיוני אבל אם נקרא את הכל כנראה שלא יהיה היגיון. למה? כי המודל, שמבוסס על רשתות נוירונים, חוזה את המילה הבאה ללא ״תשומת לב״ מיוחדת למשפט עצמו. אלא התחזית היא על בסיס ידע קיים. לכן אין היגיון במשפט שנקבל.
כאן נכנס לתמונה מודל הטרנזפורמרים, הוא לא רק חוזה את המילה הבאה ללא הקשר כלשהו, אלא הוא מנסה ממש ״לשים לב״ למשפט עצמו. זה מה שנקרא ״Attention" ועל זה דובר במאמר המפורסם של גוגל מ-2017 שחשף את מודל הטרנזפורמרים.
אז רשת נוירונים היא בעצם יישום של למידה עמוקה. שכבות שמעבירות מידע ביניהן. קלט נכנס - פלט יוצא כאשר הרשת לומדת ״לנבא״ את המילה הבאה.
וטרנזפורמר? גם הוא סוג של רשת נוירונים מהבחינה שהוא בנוי שכבות שכבות. אבל! בשונה מרשת נוירונים קלאסית, לטרנזפורמר נלווית שכבת ״תשומת לב״ בכל שכבה. אם רשת נוירונים היא רצף של שכבות, טרנזפורמר הוא רצף של שכבות כאשר כל שכבה ״שמה לב״ להקשר. אמנם יש מונחים נוספים וחשובים כאן כמו טוקניזציה (הפיכת הטקסט לאסימונים, חיתוך שלו והמרה לייצוג מספרי), אמבדינג (המרת מידע לרשימה של מספרים, וקטור), קידוד המיקום (Positional Encoding) שמשמעותו לקודד את הטקסט בצורה שתשמור על ההיגיון במשפט (למשל: ״אני שמח היום, אני לא עצוב״ משמעותו שאני שמח, אבל אם נהפוך את סדר המילים ונקבל ״אני לא שמח היום, אני עצוב״, על אף שלא הוספנו ולא גרענו מילים, הערך של המילים יישאר זהה אם לא נגדיר משמעות למיקום המילים. זה הכוח של קידוד המיקום בטרנזפורמרים. יש משמעות לסדר המילים.
מכאן המידע עובר לשכבת ״תשומת לב״ שבעצם מנסה לא רק להבין את סדר המילים, אלא להבין גם משמעות מילים לפי המשפט עצמו. לדוגמא: אם אנחנו כותבים ״west bank״ המשמעות היא ״הגדה המערבית״, אך אם אנחנו כותבים ״bank loans money״ אנו מתייחסים לשם של בנק. שכבת ״תשומת הלב״ מבינה מתי bank זה גדה ומתי זה בנק בגלל שהיא שמה לב למשפט עצמו.
וכך זה ממשיך, עוד שכבה שמעבדת מידע ועוד תשומת לב ועוד שכבה שמעבדת מידע ועוד שכבה של תשומת לב, כך זה נמשך עד שבסוף מקבלים רשימת הסתברות של מה המילה הבאה ולפי דירוג כלשהו, ולוגיקה נוספת, מתקבלת התפלגות מילים ונבחרת המילה המתאימה ביותר.
אז אם רשתות נוירונים מכוונות את הפרמטרים שלהן, לומדות לבד לנבא, אז טרנזפורמר עוצמתי בכך שיש לו שכבת ״תשומת לב״ שלא רק לומדת, אלא גם שומרת על הקשר. ולא רק זה, אלא כמות הפרמטרים שטרנזפומר יכול לקבל היא אדירה והוכח שככל שהכמות גדלה - כך המודל מבצע טוב יותר.
אז זה הקטנה שלי על ההבדלים בין רשתות נוירונים לבין טרנזפורמר, בצורה הכי פשוטה שאפשר להסביר. ושוב אגיד שמצחיק שגוגל הם אלה שפרסמו את המאמר הזה ועדיין למרות הכל נותרו מאחור.
מקווה שקיבלתם ערך!
ערב טוב,
יובל
נ.ב - אל תשאלו אותי למה זה נראה שוולברין עם כיפה צהובה. זה אידאוגרם. לא אני.
נ.ב 2 - אידאוגרם קיבלו תיאבון והפחיתו לכולם את הג'ינרוטים החינמיים מ-25 ל-20. באסה.
👍6
תודה לדוקטור קוד שהכיר לי את אתר קואלה שכותב מאמרים ומייצר תמונות ומסוגל לחלץ מידע מהרשת לטובת אוטומציות!
הנה דוגמא לתמונה שיצרתי שם, נראה אחלה אתר!! תודה דוקטור!
הפרטים בקישור 🙏
https://whatsapp.com/channel/0029Vaf1TtmLikg7KtQOrI27/175
הנה דוגמא לתמונה שיצרתי שם, נראה אחלה אתר!! תודה דוקטור!
הפרטים בקישור 🙏
https://whatsapp.com/channel/0029Vaf1TtmLikg7KtQOrI27/175
❤1
בואו נדבר על רשת נוירונים וטרנזפורמרים. רציתי דקה, יצא 7 דקות. תסלחו לי אבל שווה את זה!
לצפייה >>> https://youtu.be/k7867vrTLSU?si=rMAJJaF5zlOq2rGH
שבת שלום 🙏
לצפייה >>> https://youtu.be/k7867vrTLSU?si=rMAJJaF5zlOq2rGH
שבת שלום 🙏
❤3👍1
לסבתא שלי זיכרונה לברכה הייתה חיפושית בצבע כזה בדיוק, אי אפשר לתאר את הזכרונות שיש לי מהרכב הזה. אחד השימושים הראשונים שלי ב-AI היה ליצור לעצמי את החיפושית של סבתא, להוסיף טקסט, ולהדפיס את זה על חולצה.
זו אחת החולצות שאני הכי אוהב ללבוש, ולקח לי בערך 15 דקות מהרגע שחשבתי על הרעיון ועד יצא לפועל והיצירה נשלחה להדפסה - וזו עד היום אחת החולצות האהובות עלי!
לאחרונה אידאוגרם הכריזו על מצב Tile (שיש בכלים אחרים) שמאפשר ליצור דפוסים מגניבים, כזה שהופך חולצות למגניבות יותר. אמנם אין קשר בין זה לבין AI שיעבוד עבורנו, אבל מה אם הייתם רוצים בעצמכם לפתח בוט שמקבל תמונה מהמשתמש ושולח לו חזרה הדמיה של איך זה ייראה על בגד? האם זה אפשרי? אם כן איך?
בקצרה, הכל אפשרי. זה כרוך בחיבור של כלים באמצעות API, עם או בלי צורך בקוד. בכלל, אני טוען שהגיע הזמן להפסיק לפחד מקוד או מטכנולוגיה, דברים הופכים פשוטים יותר ומי שיבין את הרעיון הכללי של קוד גם מבלי להיות מתכנת, יהיה לו יתרון אדיר בשימוש בכלי AI. שוב, גם ללא צורך לתכנת בפועל! זה מתחבר לדברי מנכ״ל Nvidia שמקצוע התכנות ישתנה בגדול עד כדי שלא יהיה בו צורך במתכונת הנוכחית. אני סבור שהגיע הזמן להנגיש לכולם מה זה API כדי שכל אחד ואחת יוכלו לפתח איזה מוצר שהם ירצו, בקלות במהירות ומתוך שליטה מוחלטת בתהליך.
בואו נדבר על זה בהרצאה שלי, הכרטיסים אוזלים ואני רוצה שתעזרו לי למלא את האולם עד אפס מקום. אני נותן ים תוכן, מביא אורחים מדהימים, יהיה מינגלינג עם אנשי מפתח מהתעשייה, טופ אוף דה ליין. מה נשאר לכם? לשריין כרטיס, להגיע, להתערבב וליהנות.
תנו תגובה, לייק, תעזרו לי להגיע ליעד הפסיכי שהצבתי לעצמי. בתמורה תרוויחו מעשה טוב וגם תקבלו תוכן באמת מלוטש.
הכל פה: https://bit.ly/practical-ai-talk
שבוע טוב לכולם ♥️
זו אחת החולצות שאני הכי אוהב ללבוש, ולקח לי בערך 15 דקות מהרגע שחשבתי על הרעיון ועד יצא לפועל והיצירה נשלחה להדפסה - וזו עד היום אחת החולצות האהובות עלי!
לאחרונה אידאוגרם הכריזו על מצב Tile (שיש בכלים אחרים) שמאפשר ליצור דפוסים מגניבים, כזה שהופך חולצות למגניבות יותר. אמנם אין קשר בין זה לבין AI שיעבוד עבורנו, אבל מה אם הייתם רוצים בעצמכם לפתח בוט שמקבל תמונה מהמשתמש ושולח לו חזרה הדמיה של איך זה ייראה על בגד? האם זה אפשרי? אם כן איך?
בקצרה, הכל אפשרי. זה כרוך בחיבור של כלים באמצעות API, עם או בלי צורך בקוד. בכלל, אני טוען שהגיע הזמן להפסיק לפחד מקוד או מטכנולוגיה, דברים הופכים פשוטים יותר ומי שיבין את הרעיון הכללי של קוד גם מבלי להיות מתכנת, יהיה לו יתרון אדיר בשימוש בכלי AI. שוב, גם ללא צורך לתכנת בפועל! זה מתחבר לדברי מנכ״ל Nvidia שמקצוע התכנות ישתנה בגדול עד כדי שלא יהיה בו צורך במתכונת הנוכחית. אני סבור שהגיע הזמן להנגיש לכולם מה זה API כדי שכל אחד ואחת יוכלו לפתח איזה מוצר שהם ירצו, בקלות במהירות ומתוך שליטה מוחלטת בתהליך.
בואו נדבר על זה בהרצאה שלי, הכרטיסים אוזלים ואני רוצה שתעזרו לי למלא את האולם עד אפס מקום. אני נותן ים תוכן, מביא אורחים מדהימים, יהיה מינגלינג עם אנשי מפתח מהתעשייה, טופ אוף דה ליין. מה נשאר לכם? לשריין כרטיס, להגיע, להתערבב וליהנות.
תנו תגובה, לייק, תעזרו לי להגיע ליעד הפסיכי שהצבתי לעצמי. בתמורה תרוויחו מעשה טוב וגם תקבלו תוכן באמת מלוטש.
הכל פה: https://bit.ly/practical-ai-talk
שבוע טוב לכולם ♥️
משולם - עמודי מכירה
מדיבורים למעשים: בונים כלי AI שיעבדו עבורכם - הרצאה עם יובל אבידני + סשן בלעדי ומיוחד עם פרופסור דן אריאלי
הרצאה פרקטית על בניית כלי AI שיעבדו עבורכם + סשן בלעדי ומרתק על דיס-אינפורמציה עם פרופסור דן אריאלי!
לאחר כשנה וחצי בהן העברתי לא מעט הרצאות לארגונים וחברות הייטק, ופיתוח כלי AI והטמעתם בארגונים, החלטתי להרים את הכפפה עם הרצאה פרקטית שבה אציג כלי…
לאחר כשנה וחצי בהן העברתי לא מעט הרצאות לארגונים וחברות הייטק, ופיתוח כלי AI והטמעתם בארגונים, החלטתי להרים את הכפפה עם הרצאה פרקטית שבה אציג כלי…
❤2
שתפו בדרך מעניינת שבה הטמיעו AI בארגון ואולי תזכו בכרטיס זוגי במתנה להרצאה שלי! הכל פה >>
https://www.facebook.com/share/p/MamvbZTfahYytXCq/?mibextid=WC7FNe
https://www.facebook.com/share/p/MamvbZTfahYytXCq/?mibextid=WC7FNe
❤1
מי לדעתכם יצליח יותר? מודל שפה שיש לו יותר פרמטרים או פחות? עד היום סברו שמודל עם יותר פרמטרים מוצלח יותר. אמש פרסם אנדרי קפארתי ידיעה מרתקת שמערערת על כך - ואף מוכיח זאת.
בואו לקרוא: מה זה אימון-מקדים של מודלים גדולים של שפה ולמה זה קריטי?
https://yuv.ai/pre-training-llm/
בואו לקרוא: מה זה אימון-מקדים של מודלים גדולים של שפה ולמה זה קריטי?
https://yuv.ai/pre-training-llm/
YUV.AI
מה זה אימון-מקדים של מודלים גדולים של שפה ולמה זה קריטי?
❤1
הלילה יצרתי תהליך שמאזין לטריגר כלשהו, כמו הודעת טקסט או הודעת פוש, הופך אותה לפרומפט, משתמש בו כדי ליצור וידאו ומפרסם אוטומטית בפייסבוק ואינסטגרם. איך כל זה? עם API.
אז מספיק לפחד מקוד: הגיע הזמן להבין מה זה API כדי להפוך את המוצר שלנו למושלם!
בואו לקרוא >> https://yuv.ai/api-is-all-you-need/
אז מספיק לפחד מקוד: הגיע הזמן להבין מה זה API כדי להפוך את המוצר שלנו למושלם!
בואו לקרוא >> https://yuv.ai/api-is-all-you-need/
YUV.AI
מספיק לפחד מקוד: הגיע הזמן להבין מה זה API
🔥3👍1
סדר בבלאגן: מה זה Function Calling של OpenAI ולמה זה דרמטי?
ספוילר: זו טכניקה שעוזרת לנו לשלוט בתשובה של מודל השפה ו/או לתת יכולה למודל שפה להפעיל כלים לפי שיקול דעתו.
בואו לקרוא >>
https://yuv.ai/function-calling/
ספוילר: זו טכניקה שעוזרת לנו לשלוט בתשובה של מודל השפה ו/או לתת יכולה למודל שפה להפעיל כלים לפי שיקול דעתו.
בואו לקרוא >>
https://yuv.ai/function-calling/
YUV.AI
סדר בבלאגן: מה זה Function Calling של OpenAI ולמה זה דרמטי?
👍3
רוב הקורס מוכן,
עכשיו אני באטרף על האוטומציות.
מה הקלטתי עד כה?
בניית אתרים, ללא קוד
פיתוח סוכנים והטמעה באתר, ללא קוד
הסבר על פלטפורמות הAI בענן של מייקרוסופט ואמאזון,
כולל משחק עם המודלים אונליין.
נשמע פתאום קצת אבל זה עשרות סרטונים בפירוט הכי מעמיק,
בשפה הכי לא טכנית שאפשר,
וכל האוטומציות עוד לפנינו.
איזה קורס שאני גאה בו ברמות!
ללמוד - ולהתחיל ליישם!!!!!!
עכשיו אני באטרף על האוטומציות.
מה הקלטתי עד כה?
בניית אתרים, ללא קוד
פיתוח סוכנים והטמעה באתר, ללא קוד
הסבר על פלטפורמות הAI בענן של מייקרוסופט ואמאזון,
כולל משחק עם המודלים אונליין.
נשמע פתאום קצת אבל זה עשרות סרטונים בפירוט הכי מעמיק,
בשפה הכי לא טכנית שאפשר,
וכל האוטומציות עוד לפנינו.
איזה קורס שאני גאה בו ברמות!
ללמוד - ולהתחיל ליישם!!!!!!
👏20👍3
שלום לכם,
ברגעים אלה ממש חזרנו, כל אחד ואחת לביתו לאחר ערב ה-AI שזכיתי להפיק עבורכם.
כפי שהבטחתי, מצורף סיכום הכלים שהזכרתי ובנוסף בונוס - פרק באורך מלא מקורס האוטומציות החדש שלי!!
בפרק אני מדבר על מבוא לאוטומציות עם הכלי MAKE כך שהוא מותאם לכולם, גם למי שאין בכלל ידע מוקדם בנושא והוא מהווה טעימה של ממש מהאופן שבו הקלטתי את כל הקורס וכך תוכלו להתרשם טרם רכישת הקורס.
קישור לפרק המלא:
https://youtu.be/2Q39Ss5BYUo
סיכום ההרצאה:
פתחתי בסקירה של מה זה למידת מכונה, הסברתי שהסוגים העיקריים הם:
למידה לא מפוקחת - Unsupervised Learning, כזו שיודעת לקבל מידע לא מתויג וללמוד על הקטגוריות שבו.
למידה מפוקחת - Supervised Learning, כזו שמקבלת קלט (כמו רשימת מיילים) וסיווג (כמו האם ספאם או לא) ומתאמנת על כך ויוצרת מודל (למשל שמזהה דואר ספאם)
למידה מבוססת חיזוקים - Reinforcement Learning, כזו שמשפרת את עצמה תוך כדי תהליך.
בינה מלאכותית יוצרת - כזו שיוצרת עבורנו תוכן חדש כמו סרטים מוזיקה מאמרים וכדומה.
לאחר מכן פתחתי בשימושים העיקריים של עסקים כיום עם בינה מלאכותית:
1. שילוב של מודלים גדולים של שפה - הטמעת מודלים של שפה במוצרים, כגון: לקבל פרומפט לייצא את התוצר. להמחשה, הבאתי את Galileo שיוצר מוקאפים של אתרים, את Mobirise שמאפשר להקים אתרים מפרומפט.
2. דיברנו על סוכנים - אופיסלי (עם הנחה של 50%! עם קוד קופון YUVALAI50, האתר הוא officely.ai) ששם אפשר להעלות קבצים ולקבל סוכן AI תוך רגעים, דיברנו על play.ai ליצירת בוטים קוליים ועל d-id ליצירת אוואטרים.
3. דיברנו על Mendable ליצירת חיפוש חכם לאתר על בסיס מאגרי ידע גדולים, על FireCrawler שיודע להכין מידע לסוכנים.
4. ניתוח נתונים עם GPT-4o, לשים לב להשתמש במנוי GPT Enterprise בלבד אם מדובר במידע רגיש שאתם מנסים לנתח.
5. הקמת בוטים עם חיבורים לרשתות עם UCHAT האוסטרלית.
6. דיברנו על API, מה זה, שזה אחלה פתרון יעיל!!!! זה מה שמחבר את הקצוות בין מחשבים ומוצרים.
את כל התהליכים של הקמת סוכנים, בוטים, אוטומציות, אני מסביר בקורס החדש שלי, מקצה לקצה, ממש כפי שבסרטון המצורף. אתם יוצאים איתי למסע, יד ביד, כך שתוכלו בעצמכם לפתח תהליכי אוטומציות לחשבונות שלכם ולקבל את הכלים להמריא לאן שרק תרצו עם זה.
הנה כמה תמונות מהערב, תודה גדולה לכל אחד ואחת מכם. זה לא מובן מאליו וכיף שבאתם.
תודה ענקית לאורי אשר, על הרצאת פתיחה מעוררת השראה ועל היותו סמל גם למקצוענות בלתי מתפשרת וגם לתעצומות נפש של התמודדות גם במצבים בהם חווים טלטלה פיזית ורגשית. תודה לך אורי!
תודה נוספת לפרופסור דן אריאלי המדהים שהעשיר את כולנו בידע מרתק והשאיר אותנו דבוקים לכסא, תוך שמשיב על כל שאלה ושאלה, הייתה לי הזכות והעונג לארח אותו.
תודה לכם קהילה יקרה, תודה לאשתי שבזכותה הכל התאפשר וכמובן לבורא עולם ולתפילה לשובם הבריא של כל החטופים וכוחות הביטחון שלנו הביתה.
שיהיה לילה טוב, ובע״ה את הקורס אפרסם מאוד בקרוב.
מעריך אתכם.
יובל
ברגעים אלה ממש חזרנו, כל אחד ואחת לביתו לאחר ערב ה-AI שזכיתי להפיק עבורכם.
כפי שהבטחתי, מצורף סיכום הכלים שהזכרתי ובנוסף בונוס - פרק באורך מלא מקורס האוטומציות החדש שלי!!
בפרק אני מדבר על מבוא לאוטומציות עם הכלי MAKE כך שהוא מותאם לכולם, גם למי שאין בכלל ידע מוקדם בנושא והוא מהווה טעימה של ממש מהאופן שבו הקלטתי את כל הקורס וכך תוכלו להתרשם טרם רכישת הקורס.
קישור לפרק המלא:
https://youtu.be/2Q39Ss5BYUo
סיכום ההרצאה:
פתחתי בסקירה של מה זה למידת מכונה, הסברתי שהסוגים העיקריים הם:
למידה לא מפוקחת - Unsupervised Learning, כזו שיודעת לקבל מידע לא מתויג וללמוד על הקטגוריות שבו.
למידה מפוקחת - Supervised Learning, כזו שמקבלת קלט (כמו רשימת מיילים) וסיווג (כמו האם ספאם או לא) ומתאמנת על כך ויוצרת מודל (למשל שמזהה דואר ספאם)
למידה מבוססת חיזוקים - Reinforcement Learning, כזו שמשפרת את עצמה תוך כדי תהליך.
בינה מלאכותית יוצרת - כזו שיוצרת עבורנו תוכן חדש כמו סרטים מוזיקה מאמרים וכדומה.
לאחר מכן פתחתי בשימושים העיקריים של עסקים כיום עם בינה מלאכותית:
1. שילוב של מודלים גדולים של שפה - הטמעת מודלים של שפה במוצרים, כגון: לקבל פרומפט לייצא את התוצר. להמחשה, הבאתי את Galileo שיוצר מוקאפים של אתרים, את Mobirise שמאפשר להקים אתרים מפרומפט.
2. דיברנו על סוכנים - אופיסלי (עם הנחה של 50%! עם קוד קופון YUVALAI50, האתר הוא officely.ai) ששם אפשר להעלות קבצים ולקבל סוכן AI תוך רגעים, דיברנו על play.ai ליצירת בוטים קוליים ועל d-id ליצירת אוואטרים.
3. דיברנו על Mendable ליצירת חיפוש חכם לאתר על בסיס מאגרי ידע גדולים, על FireCrawler שיודע להכין מידע לסוכנים.
4. ניתוח נתונים עם GPT-4o, לשים לב להשתמש במנוי GPT Enterprise בלבד אם מדובר במידע רגיש שאתם מנסים לנתח.
5. הקמת בוטים עם חיבורים לרשתות עם UCHAT האוסטרלית.
6. דיברנו על API, מה זה, שזה אחלה פתרון יעיל!!!! זה מה שמחבר את הקצוות בין מחשבים ומוצרים.
את כל התהליכים של הקמת סוכנים, בוטים, אוטומציות, אני מסביר בקורס החדש שלי, מקצה לקצה, ממש כפי שבסרטון המצורף. אתם יוצאים איתי למסע, יד ביד, כך שתוכלו בעצמכם לפתח תהליכי אוטומציות לחשבונות שלכם ולקבל את הכלים להמריא לאן שרק תרצו עם זה.
הנה כמה תמונות מהערב, תודה גדולה לכל אחד ואחת מכם. זה לא מובן מאליו וכיף שבאתם.
תודה ענקית לאורי אשר, על הרצאת פתיחה מעוררת השראה ועל היותו סמל גם למקצוענות בלתי מתפשרת וגם לתעצומות נפש של התמודדות גם במצבים בהם חווים טלטלה פיזית ורגשית. תודה לך אורי!
תודה נוספת לפרופסור דן אריאלי המדהים שהעשיר את כולנו בידע מרתק והשאיר אותנו דבוקים לכסא, תוך שמשיב על כל שאלה ושאלה, הייתה לי הזכות והעונג לארח אותו.
תודה לכם קהילה יקרה, תודה לאשתי שבזכותה הכל התאפשר וכמובן לבורא עולם ולתפילה לשובם הבריא של כל החטופים וכוחות הביטחון שלנו הביתה.
שיהיה לילה טוב, ובע״ה את הקורס אפרסם מאוד בקרוב.
מעריך אתכם.
יובל
YouTube
טעימה מקורס האוטומציה וה-AI שלי: מבוא לאוטומציות עם Make
החלטתי לשחרר פרק אחד באורך מלא מתוך קורס האוטומציות וה-AI שהקלטתי עבורכם כדי שתטעמו מה זו אוטומציה ותכירו את אחד הכלים המובילים בתחום הזה, שנקרא Make.
בקורס החדש שלי אתם יוצאים איתי למסע, יד ביד, קליק בקליק, בעולם האוטומציה וה-AI, כך שגם אם אין לכם שום ידע…
בקורס החדש שלי אתם יוצאים איתי למסע, יד ביד, קליק בקליק, בעולם האוטומציה וה-AI, כך שגם אם אין לכם שום ידע…
❤4👏3🏆2👍1
*שמח לבשר שקורס האוטומציות וה-AI שלי באוויר!! 🎉 🥳*
רוצים ללמוד איך הופכים תהליכים לאוטומטים? ולשלב AI כדי להקל עלינו? וכל זה ללא קוד ומבלי להיות מהנדסי אטום? הגעתם למקום הנכון!
בואו איתי למסע שמפרק את כל הפוביה הטכנולוגית, שבו אני מסביר לאט, יסודי וברור, שלב אחר שלב, על כלים איתם נוכל לבנות אתרים ללא קוד, ליצור סוכני AI ללא קוד, לפרסם אותם באתר, לנהל את המייל ואת המדיה החברתית שלנו בצורה אוטומטית וחכמה, ליצור בוט אוטומציה לאינסטגרם ולאסוף דרכו לידים שיוזנו אוטומטית למערכת ניהול לקוחות (CRM) - ועוד!
כל הפרטים בקישור המצורף. כמובטח, מי שרכש כרטיס להרצאה שלי קיבל את ההנחה במייל, תוודאו שקיבלתם (אם לא מצאתם תבדקו בספאם \ מכירות).
מי שלא רכש כרטיס עדיין זכאי להנחה לרגל ההשקה, פרטים בקישור 🎊
https://yuv.ai/automations-course/
רוצים ללמוד איך הופכים תהליכים לאוטומטים? ולשלב AI כדי להקל עלינו? וכל זה ללא קוד ומבלי להיות מהנדסי אטום? הגעתם למקום הנכון!
בואו איתי למסע שמפרק את כל הפוביה הטכנולוגית, שבו אני מסביר לאט, יסודי וברור, שלב אחר שלב, על כלים איתם נוכל לבנות אתרים ללא קוד, ליצור סוכני AI ללא קוד, לפרסם אותם באתר, לנהל את המייל ואת המדיה החברתית שלנו בצורה אוטומטית וחכמה, ליצור בוט אוטומציה לאינסטגרם ולאסוף דרכו לידים שיוזנו אוטומטית למערכת ניהול לקוחות (CRM) - ועוד!
כל הפרטים בקישור המצורף. כמובטח, מי שרכש כרטיס להרצאה שלי קיבל את ההנחה במייל, תוודאו שקיבלתם (אם לא מצאתם תבדקו בספאם \ מכירות).
מי שלא רכש כרטיס עדיין זכאי להנחה לרגל ההשקה, פרטים בקישור 🎊
https://yuv.ai/automations-course/
YUV.AI
קורס האוטומציות וה-AI שלי באוויר!! 🎉🎉🎉
עכשיו במבצע השקה: קורס האוטומציות וה-AI שלי באוויר!! 🎉🎉🎉
👍7
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אוקיי זו באמת ידיעה מרעישה: קלוד 3.5 הושק והוא מצליח לכתוב קוד וליצור משחקים אפליקציות ואתרים בזמן אמת ברגעים ספורים(!) - וזה כמעט וואו. למה כמעט?
כי ביקשתי ממנו את המשימה הרגילה: צור מתמלל בזמן אמת. דווין היחיד שהצליח. אף אחד אחר לא. לצערי גם קלוד 3.5 לא. הוא כן יצר אתר, כן יצר גם את המשחק סנייק, אפילו יצר לי את ״בר מצווה מאסטר״ שמלמד לקרוא לבר מצווה בצורה מצחיקה. וזה מדהים!!! אבל מה שקשור לפונקציונאליות, עדיין נכשל וזה מבאס, למרות שעבור דווין זה בשורה טובה כי הוא עדיין מספר 1.
והאמת שזה מטורף, נסו את קלוד 3.5 בחינם לגמרי באתר. מצרף את הסרטון שלי, צפו במתמלל נכשל, בסנייק עובד ובבר מצווה מאסטר קורע מצחוק!!!
כי ביקשתי ממנו את המשימה הרגילה: צור מתמלל בזמן אמת. דווין היחיד שהצליח. אף אחד אחר לא. לצערי גם קלוד 3.5 לא. הוא כן יצר אתר, כן יצר גם את המשחק סנייק, אפילו יצר לי את ״בר מצווה מאסטר״ שמלמד לקרוא לבר מצווה בצורה מצחיקה. וזה מדהים!!! אבל מה שקשור לפונקציונאליות, עדיין נכשל וזה מבאס, למרות שעבור דווין זה בשורה טובה כי הוא עדיין מספר 1.
והאמת שזה מטורף, נסו את קלוד 3.5 בחינם לגמרי באתר. מצרף את הסרטון שלי, צפו במתמלל נכשל, בסנייק עובד ובבר מצווה מאסטר קורע מצחוק!!!
🔥13🤩2❤1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
הצצה לקורס המלא שלי על אוטומציות ו-AI!!! (בניית אתרים ללא קוד, סוכני AI ואוואטרים, אוטומציות מ-0, פרסום אוטומטי בסושיאל ואיסוף לידים, בוטים לוואצאפ וחיבורים של AI! הכל באוויר!)
היכנסו ל- YUV.AI ותהנו ממחיר השקה מוגבל בזמן 🥳
מי שכבר רכש - יכול לראות את התוספת החדשה בחלק האחרון של הקורס, מתעדכן אוטומטית.
היכנסו ל- YUV.AI ותהנו ממחיר השקה מוגבל בזמן 🥳
מי שכבר רכש - יכול לראות את התוספת החדשה בחלק האחרון של הקורס, מתעדכן אוטומטית.
👍3
זר לא יבין את רמת ההתרגשות 🤯😵😍
רזברי פיי השיקו דגם חדש (5) וגם קיט Ai שמאפשר להריץ מודלים של Machine Learning, מה שאומר ליצור את הדברים הכי מגניבים ומטריפים שאתם יכולים להעלות על הדעת - והכל במחשב בגודל של כרטיס אשראי.
מה זה רזברי פיי? מחשב פיצקי בגודל של כרטיס אשראי שאפשר להתקין עליו כל מיני דברים מעניינים ולהפוך אותו לכלי אדיר. למשל: לחבר אליו חיישנים שמקבלים מידע (מצלמת אבטחה, זיהוי אובייקטים, מד לחות של עציצים, זיהוי שפת סימנים ושפת גוף, תמלול שפתיים, זיהוי חתולים והשמעת קולות להבריח אותם שלא יעשו קקי במרפסת - אמיתי!!!, זיהוי תנועות גוף, רחפנים חכמים ומה לא). גרסה 5, האחרונה, הוסיפה חיים של ממש ובשילוב AI Kit זה כבר כלי עוצמתי של ממש.
מקלדת מצמוצים, וירטואלית, מה שתדמיינו - יכול לקרות כמה שאני מחכה להראות לכם הרים של שטויות 😂 ברוך השם יש לי הרבה בראש!!!
רזברי פיי השיקו דגם חדש (5) וגם קיט Ai שמאפשר להריץ מודלים של Machine Learning, מה שאומר ליצור את הדברים הכי מגניבים ומטריפים שאתם יכולים להעלות על הדעת - והכל במחשב בגודל של כרטיס אשראי.
מה זה רזברי פיי? מחשב פיצקי בגודל של כרטיס אשראי שאפשר להתקין עליו כל מיני דברים מעניינים ולהפוך אותו לכלי אדיר. למשל: לחבר אליו חיישנים שמקבלים מידע (מצלמת אבטחה, זיהוי אובייקטים, מד לחות של עציצים, זיהוי שפת סימנים ושפת גוף, תמלול שפתיים, זיהוי חתולים והשמעת קולות להבריח אותם שלא יעשו קקי במרפסת - אמיתי!!!, זיהוי תנועות גוף, רחפנים חכמים ומה לא). גרסה 5, האחרונה, הוסיפה חיים של ממש ובשילוב AI Kit זה כבר כלי עוצמתי של ממש.
מקלדת מצמוצים, וירטואלית, מה שתדמיינו - יכול לקרות כמה שאני מחכה להראות לכם הרים של שטויות 😂 ברוך השם יש לי הרבה בראש!!!
🎉10🔥3❤1👍1